COVID-19 د-تاکید مشاوره از یک کلرادو پلیس

اثرات COVID-19 ترک کرده اند بسیاری از ما در نیاز ناامید از شواهد که محبت نه تحت قرنطینه. و برای ما تعجب ما به تازگی دریافت کرده که فقط از یک بسیار بعید است منبع: آزادی از کلرادو اسپرینگز اداره پلیس ارائه می دهد که نه در مورد جزئیات یک جنایت وحشتناک دیگر و یا توهین به بشریت اما گام به گام توسط به گام دستورالعمل در مورد چگونگی از بین بردن استرس از طریق تمرینات تنفسی.

به زودی به قلم CSPD جامعه روابط گروهبان Jason نیوتن کارگردانی شده است به خبرنگاران گفت گروهی که اغلب مورد علاقه با مقامات مجری قانون. و نیوتن احساسات که شروع با تبریک “سلام دوستان رسانه” می تواند به سختی مهربانتر.

“من شده فکر کردن در مورد همه شما می خواستم به می گویند با تشکر از شما برای همه است که شما هر روز انجام دهید و برای همه کار سخت خود را در چند هفته گذشته” نیوتن می نویسد. “اخبار رسانه ها از جمله بخش مهمی از زندگی روزانه ما هستند و ما خدا را شکر برای فداکاری همه شما را به این خبر به خانه ما. من در صحبت با بسیاری از شما می دانید که شما در حال کار سخت برای کمک به نگه داشتن همه امن و آگاه است. من نیز شنیده ام برخی از ناراحت کننده داستان در مورد چگونه برخی از شما شده اند شفاهی حمله کردند که ناامید کننده است. لطفا می دانم که ما در Colorado Springs Police Department عشق و حمایت همه شما.”

بقیه پیام, اما, است, جهانی, کامل با مراجع به غرب شعر و فلسفه شرقی. اگر هر چیزی را به شما احساس بهتر ،

با تشکر از گروهبان نیوتن. ما شما را دوست دارم بیش از حد.

اینها نامشخص و پر استرس بار. من می دانم که برخی از شما در حال آگاه باشید که من آموزش تمرکز حواس به ما افسران و سوالی که پیش می آید این است که “چه ما در حال حاضر؟” این سوال بسیاری از ما ممکن است درخواست خود را, بنابراین من فکر کردم من می خواهم به اشتراک گذاری این با همه شما.

اول آن را خوب به صدمه زدن به احساس اضطراب یا زمان را به تجربه احساسات خود را. ممکن است ترس و خشم و غم و اندوه عمیق, درد, و یا حتی از دست دادن کنترل. این احساسات را نه فقط از بین برود بنابراین ما اذعان و قبول این احساسات. این یک گام مهم در روند شفا. خطر می آید زمانی که ما سعی می کنیم به “قدرت از طریق.” بیشتر قدرت ما با استفاده از فشار درد دور قدرت بیشتر این درد به پشت در ما. به عنوان شاعر رابرت فراست قرار داده و آن را: “بهترین راه این است که همیشه از طریق.”

به عنوان Tao Te Ching متحده در آیه 23: “اگر شما خودتان را باز کنید به از دست دادن شما در یک با از دست دادن و شما می توانید آن را به طور کامل.” این می تواند از دست دادن یک زندگی است که متاسفانه ما با تجربه محلی است. همچنین می تواند از دست دادن کنترل خواهد شد که به احتمال زیاد همچنان برای برخی از زمان. هیچ پاسخ آسان وجود دارد اما من می خواهم برای تشویق این ساده تنفس ورزش به ما کمک می کند ماندن متمرکز است.

• تنفس از طریق بینی خود را برای 4 تعداد.

• نگه داشتن نفس برای 4 تعداد.

• بازدم از طریق دهان خود را برای 4 تعداد.

• توقف برای 4 تعداد

& تکرار

• استنشاق 2, 3, 4.

• برگزاری 2, 3, 4.

• بازدم 2, 3, 4.

• برگزاری 2, 3, 4.

اگر شما احساس ضعف می دانم که شما به تنهایی نیست. استفاده از نفس خود را به عنوان یک لنگر و دوباره آن را به عنوان بسیار به عنوان شما نیاز دارید. انتظار نداریم که یک سعادتمند ترنس بدون فکر کردم بلکه سعی کنید به لحن به اینجا و اکنون. اگر یک فکر یا احساس می آید که خوب است. به سادگی اذعان فکر یا احساس و به آرامی توجه خود را به نفس خود را.

لطفا مراقبت از خودتان است…. به یاد داشته باشید ما در این با هم و با هم ما قوی تر هستند.

مراقبت

Jason نیوتن

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im