برادران مایکل و کوین Tunney و دوست دیرین اندرو Bedell پیدا کرده اند خود را کلید موفقیت این است که به معنای واقعی کلمه ،

دوستان مادام العمر و فارغ التحصیلان Hersey دبیرستان در آرلینگتون ارتفاعات سه تا به حال ساخته شده یک کسب و کار متوسط فروش محصولات مانند KeySmart یک جیب کلیدی سازمان طراحی و توسعه توسط مایکل Tunney با درآمد حاصل از یک 2013 کمپین Kickstarter.

                                                                                                                                                                                                                       

اما زمانی که COVID-19 همه گیر آمار این سال Elk Grove Village شرکت یک زندگی جدید را از طریق دو محصول خود را عرضه می کنند.

اولین Bedell گفته بود NanoStylus که اجازه می دهد تا مردم را به استفاده از یک صفحه نمایش لمسی بدون انگشتان دست خود را. جالب اینجاست که او اشاره می کند که NanoStylus نبود یک فروشنده بزرگ برای مدتی طولانی به عنوان آن را در اصل طراحی شده بود استفاده می شود تا Instagram داستان.

“زمانی که آن را برای استفاده با Instagram محصول را ندارد خاموش” گفت: Bedell, KeySmart مدیر بازاریابی است. “پس از COVID-19 ما تا به حال مردم شروع به رسیدن در توییتر گفت:” من با استفاده از NanoStylus و من هرگز لمس هر یک از سطوح.'”

پس از سه تغییر بازاریابی به تمرکز بر روی توانایی به اجتناب از دست زدن به صفحه نمایش و فروش شروع به خاموش او اضافه شده است.

‘ما به فروش می رسد چهار در ماه بیش از 10 ، 000 در ماه مارس” Bedell گفت. “این که چگونه ما دیدم که این نیاز برای این نوع از جوانه پیشگیری از محصولات و که در آن ما آمد تا با ایده CleanKey.”

این CleanKey یک برنج چند ابزار طراحی شده برای باز کردن درب را فشار دهید دکمه ها و کار با صفحه نمایش لمسی. این شرکت راه اندازی شد CleanKey در اواسط ماه مارس و در یک روز به فروش می رسد بیش از 19,000, Bedell گفت.

                                                                                                                                                                                                                       

“این CleanKey شد سریعترین فروش محصول ما تا به حال,” او گفت:. “این باور نکردنی محبوب است.”

آنقدر محبوب است که این شرکت تا به حال یک سفارش از 150.000 و در حال کار با تولید کننده برای تحقق آن است.

“ما آغاز شده و با بیش از 3000 واحد در روز است. در حال حاضر ما تا به 40,000 یک روز و ما نیاز به اجاره هواپیما به آنها را دریافت کنید (از تولید کننده)” او گفت:.

Bedell گفت که او نمی تواند پیش بینی چه مدت موفقیت CleanKey و NanoStylus ادامه خواهد داد اما او تخمین زده آن را ترجمه می تواند به یک “برآورد محافظه کار” از 5 میلیون دلار فروش در این سال است.

“ما نمی دانیم که چه مدت coronavirus در حال رفتن به گذشته و ما نمی دانیم که اگر مردم فقط به بازگشت به زندگی عادی زندگی می کنند,” او گفت:.

                                                                                                                                                                                                                       

با این حال این شرکت قصد دارد به گسترش آن جوانه پیشگیری از خط تولید و توسعه محصولات است که می تواند کشتن میکروب ها بر روی کلید با نور ماوراء بنفش و همچنین به عنوان یک “روزمره حمل ماسک” — یک فیلتر به صف کیسه که حمل اقلام مانند کلید و کیف پول و موارد دیگر.

“ویروس متمرکز ما. ما توانسته ایم به اندازه کافی زیرک و برای آن تنظیم و بیرون آمدن با چیزهایی که ما قادر به رشد” Bedell گفت.

“ما هنوز روزمره شرکت حمل و که در آن تمام محصولات ما آمده است,” او اضافه شده است. “فقط اتفاق می افتد این COVID-19 تو رفتگی در دیوار کار می کند واقعا به خوبی با آن است.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de