با e-یادگیری معلمان در حال بازسازی نحوه تعامل و الهام بخشیدن به دانش آموزان با استفاده از ابزارهای جدید از COVID-19 pandemic مدارس بسته.

سه حومه مربیان خود را به اشتراک بگذارید آنلاین آموزش تکنیک های نشان دادن چرا معلمان رتبه در میان گمنام ابرقهرمانان از این بیماری همه گیر عصر.

                                                                                                                                                                                                                       

دیجیتال بلوک های ساختمان

مهندسی معماری و ساخت و ساز — احتمالا دست در کلاس های دانش آموزان در دبیرستان — don’t به راحتی ترجمه به صورت آنلاین تنظیم.

در عین حال جف رابینسون در بر داشت یک راه دانش آموزان می توانند یاد بگیرند و اعمال مفاهیم کلیدی از طریق یک بازی محبوب ترین در حال حاضر می دانیم — “کمیته مبارزه با سانسور.”

“آن را مانند جدید لگو” گفت: Robinson, 29, کاربردی تکنولوژی معلم در Conant دبیرستان در هافمن استتس. “شما فقط باید پایه بلوک ها و رنگ های ساده و شما می توانید هر آنچه شما می خواهید.”

رابینسون می آموزد 75 دانش آموزان به کمک کامپیوتر طراحی, مهندسی عمران و معماری و هندسه در ساخت و ساز با استفاده از “فوتبال” آموزشی edition — همهجانبه یادگیری مبتنی بر بازی پلت فرم است که به ترویج خلاقیت و همکاری و حل مشکل.

                                                                                                                                                                                                                       

“من می خواستم به آمده تا با چیزی است که می تواند هیجان انگیز برای آنها … چیزی که احساس می کنید بیشتر شبیه به یک بازی است.” “کار ما این است که به نگه داشتن این بچه ها عاقل به نگه داشتن آنها را از نظر ذهنی سالم نه ایجاد انتظارات بیش از حد بالا.”

دانش آموزان نمی توانند در قرعه کشی معماری طرح های طبقه ارتفاعات یا اسکچ اما آنها می توانید طراحی و ساخت خانه در microclimates که ارائه محیط های مختلف و مواد را به بازی با.

“چشم انداز تغییرات از کوه ها به سواحل و جنگل و بیابان های قطب شمال … من تا به حال یک بچه ساخت یک خانه در بالای یک آبشار” رابینسون گفت. “این فقط نوع در زمان یک چرخش جدید در معماری و 3-D مدل سازی برای ما است. من برای یک, خانه, آنها به من پشت کرد. ما در واقع در حال ساخت کل یک شهر با هم در ‘فوتبال’ هر روز.”

Beth Thomson, seventh-grade social studies teacher at Carpentersville Middle School, engages her students through Zoom calls, frequently using the SpongeBob SquarePants backdrop, and hooks their interest with educational games on Kahoot or Quizlet Live where students compete against each other.

بث تامسون هفتم-کلاس مطالعات اجتماعی معلم در Carpentersville میانه مدرسه درگیر دانش آموزان خود را از طریق زوم تماس غالبا با استفاده از SpongeBob SquarePants پس زمینه و قلاب علاقه خود را با بازی های آموزشی در Kahoot یا Quizlet زندگی می کنند که در آن دانش آموزان به رقابت در برابر یکدیگر. – حسن نیت ارائه میدهد از بث تامسون


بازی و سرگرمی

بث تامسون درگیر او 95 هفتم-کلاس با درس زندگی می کنند از طریق زوم ویدئو کنفرانس و بازی های آموزشی در Kahoot یا Quizlet زندگی می کنند.

“آنها عشق را به رقابت در برابر یکدیگر” گفت: تامسون, 47, یک مطالعات اجتماعی معلم در Carpentersville دبیرستان. “ما یک بازی است که به قلاب آنها را به نشان دادن برای درس. و بچه ها که نیاز به کمک ماندن پس از آن.”

                                                                                                                                                                                                                       

هدف اصلی از این جلسات برای تامسون به توضیح آنچه در درس دانش آموزان خواهد شد کار خود را و آنها را به ارتباط با همکلاسی ها.

“بسیاری از بچه ها فقط می خواهم بگویم “سلام” به هر یک از دیگر به دلیل آنها دست دوستان خود” تامسون گفت. “ما انجام داده ایم یک حیوان خانگی رژه.”

او همچنین ایجاد گام به گام فیلم های آموزشی در نظر گرفتن دانش آموزان از طریق کل درس راه او خواهد آنها را در یک کلاس درس.

“این یک تغییر بزرگ برای بچه ها نه تنها مسئول اما باید به خود راهنمای از طریق یک درس” او گفت:. “آنها هنوز در حال یادگیری مهارت های سازمانی.”

تامسون قادر به ارائه بازخورد فوری با استفاده از تعاملی تصویری پلت فرم است که به پرسش و پاسخ تعبیه شده است.

“بچه ها به من داده اند انتقادات و پیشنهادات و همچنین به چه کار می کند,” او گفت:. “بسیاری از ما واقعا در تلاش برای انجام بهترین ما می توانیم و یادگیری با آزمون و خطا.”

Lauren Brzezinski, a teacher at Hawthorn Elementary South school in Vernon Hills, records videos of herself reading-aloud stories and instructions for skills students need to acquire in first grade.

لورن برژینسکی یک معلم در زالزالک ابتدایی مدرسه جنوبی در ورنن هیلز سوابق ویدئوها از خودش خواندن با صدای بلند داستان و راهنمای مهارت های دانش آموزان باید برای به دست آوردن در درجه اول.


با تاکید بر اتصالات

خواندن داستان با صدای بلند روزانه در یوتیوب یکی از راه های لورن برژینسکی متصل با دانش آموزان پس از برگزاری جلسات زندگی می کنند با بیست و پنج 6 – و 7-ساله خواهد بود بیش از حد پر هرج و مرج به حرکت.

“فقط وجود دارد برای دانش آموزان من تا آنجا که من می توانم” است چه کار می کند گفت: برژینسکی, 27 که می آموزد درجه اول در زالزالک ابتدایی جنوبی در ورنن هیلز. او افزود: درجه اول معلمان انجام شده است صدای اور برای درس بنابراین دانش آموزان می توانند چهره خود را ببینید.

برژینسکی پست تکالیف در یک پلت فرم آنلاین که در جمع دانش آموزان بازخورد. او سوابق کمتر از 5 دقیقه ویدئوها توضیح مهارت های آنها نیاز به استاد در کلاس اول. سه چهارم از دانش آموزان خود را می توانید به عنوان خوانده شده در حالی که بقیه در حال مبتدیان.

“ما آمار دانش صدا و پژواک هر روز. ما نیز باید روزانه ریاضی و علوم, درس کنار یک مهارت خواندن, درس,” او گفت:. “این بزرگترین سال تحصیلی برای رشد. ما در حال تلاش به جلو و از این درسی است که ما انجام داده ایم در حال حاضر و آن را تغییر دهید به طوری که بیشتر قابل استفاده برای کنترل از راه دور یادگیری است.”

برژینسکی گفت: دانش آموزان مشغول شده اند در سراسر با کمک از پدر و مادر که نقش مهمی در برگزاری آنها را پاسخگو باشد. او می فرستد هفتگی برنامه های یادگیری بنابراین پدر و مادر می تواند کمک به کودکان خود را متمرکز شده است.

“به خصوص در حال حاضر با کنترل از راه دور, یادگیری آنها اساسا بعد معلم که فرزند خود است,” او گفت:.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de