آموزش خصوصی سئو

دوره آموزش سئو نحوه انتخاب فرمت تصویر برای استفاده:
اگر تصویر شما به انیمیشن نیاز دارد ، از GIF استفاده کنید.
اگر نیازی به حفظ وضوح تصویر بالا نیست ، از JPEG استفاده کنید (و تنظیمات مختلف فشرده سازی را امتحان کنید).
در صورت نیاز به حفظ وضوح تصویر بالا ، از PNG استفاده کنید.
اگر تصویر شما رنگ زیادی دارد ، از PNG-24 استفاده کنید.
اگر تصویر شما رنگ زیادی ندارد ، از PNG-8 استفاده کنید.
در راهنمای بهینه سازی تصویر Google درباره انتخاب قالب های تصویر بیشتر بیاموزید .

روش های مختلفی برای نگه داشتن بازدیدکنندگان در صفحه بارگیری نیمه آهسته با استفاده از تصاویری وجود دارد که جعبه رنگی یا یک نسخه بسیار تار / با وضوح پایین را در حین رندر تولید می کنند تا به بازدیدکنندگان کمک کند احساس کنند که بار سریع تر بارگیری می شود. ما در مورد این گزینه ها با جزئیات بیشتری در فصل 5 بحث خواهیم کرد.

تصاویر کوچک را فراموش نکنید!
تصاویر کوچک ( به ویژه برای سایت های تجارت الکترونیکی) می تواند میزفا آموزش سئو سرعت صفحه بسیار بزرگی را کاهش دهد. برای جلوگیری از کند شدن صفحات و کمک به حفظ بازدیدکننده های واجد شرایط ، تصاویر کوچک را به درستی بهینه کنید.

متن جایگزین
متن Alt ( متن جایگزین) درون تصاویر یک اصل دسترسی به وب است و برای توصیف تصاویر برای افراد کم بینا از طریق صفحه خوان ها استفاده می شود. داشتن توضیحات متن alt بسیار مهم است تا هر شخص کم بینا بتواند درک کند که تصاویر موجود در وب سایت شما چه چیزی را نشان می دهد.

ربات های موتور جستجو همچنین برای درک بهتر تصاویر شما متن alt را می خزند ، که به شما مزیت بیشتری می دهد تا زمینه تصویر بهتر را به موتورهای جستجو ارائه دهید. فقط اطمینان حاصل کنید که توضیحات alt شما به طور طبیعی برای افراد خوانده می شود و از پر کردن کلمات کلیدی برای موتورهای جستجو خودداری کنید.

بد:

گربه بدخلق ، گربه بدخلق ، گربه بدخلق gif
خوب:

یک گربه سیاه به یک سگ بزرگ لکه دار بسیار بدخلق نگاه می کند
دسترسی به وب و سئو
تقاطع زیادی بین دسترسی به وب و سئو وجود دارد. بیشتر کارهای ما می تواند به تجربیات آنلاین کاربران غیر بینا در اینترنت کمک کند یا به آنها آسیب برساند. حتماً سری پست های وبلاگ ما را با این موضوع مهم بررسی کنید – ما این فرصت را داریم که به وب سایت برای همه بهتر تبدیل کنیم!

درباره دسترسی و سئو اطلاعات بیشتری کسب کنید
ارسال نقشه سایت تصویر
برای اطمینان از اینکه Google می تواند تصاویر شما را خزنده و نمایه کند ، نقشه سایت تصویر تدریس خصوصی سئو را در حساب کنسول جستجوی Google خود ارسال کنید. این به Google کمک می کند تصاویری را که ممکن است در غیر اینصورت از دست داده باشند کشف کند.

قالب بندی برای خوانایی و قطعه های ویژه
صفحه شما می تواند حاوی بهترین مطالبی باشد که تاکنون در مورد موضوعی نوشته شده است ، اما اگر قالب آن به صورت نامناسب صورت نگیرد ، ممکن است مخاطبان شما هرگز آن را نخوانند! اگرچه ما هرگز نمی توانیم تضمین کنیم که بازدید کنندگان محتوای ما را می خوانند ، برخی از اصول وجود دارد که می تواند خوانایی را ارتقا دهد ، از جمله:

اندازه و رنگ متن – از قلم های خیلی کوچک خودداری کنید. Google برای به حداقل رساندن نیاز به “کوچک کردن و بزرگنمایی” در تلفن همراه ، فونت 16 نقطه ای و بالاتر را توصیه می کند. رنگ متن در رابطه با رنگ پس زمینه صفحه نیز باید خوانایی را ارتقا دهد. اطلاعات بیشتر درباره متن را می توان در دستورالعمل های دسترسی به وب سایت و از طریق اصول دسترسی وب به Google یافت .
عنوان ها – تجزیه و تحلیل محتوای شما با عناوین مفید می تواند به خوانندگان در پیمایش صفحه کمک کند. این به ویژه در صفحات طولانی که خواننده ممکن است فقط به دنبال اطلاعات از یک بخش خاص باشد ، بسیار مفید است.
نقاط گلوله – برای لیست ها بسیار مناسب است ، گلوله ها می توانند به خوانندگان کمک کنند تا اطلاعات مورد نیاز خود را سریعتر پیدا کنند.
شکست پاراگراف – اجتناب از دیوارهای متن می تواند به جلوگیری از رها شدن صفحه کمک کرده و بازدیدکنندگان سایت را به خواندن بیشتر صفحه شما ترغیب کند.
از رسانه های پشتیبانی کننده – در صورت لزوم ، تصاویر ، فیلم ها و ابزارک هایی را اضافه کنید که محتوای شما را تکمیل کنند.
ضخیم و مورب برای تأکید – قرار دادن کلمات با حروف بزرگ یا مورب می تواند تأکید را اضافه کند ، بنابراین باید استثنا باشند ، نه قاعده. استفاده مناسب از این گزینه های قالب بندی می تواند نکات مهمی را که می خواهید برقراری کنید فراخوانی کند.
قالب بندی همچنین می تواند بر توانایی نمایش صفحه شما در قطعه های برجسته تأثیر بگذارد ، همان نتایج “موقعیت 0” که بالاتر از بقیه نتایج ارگانیک ظاهر می شوند.

نمونه ای از یک قطعه ویژه ، در “موقعیت 0” در بالای SERP ظاهر می شود.

هیچ کد خاصی وجود ندارد که بتوانید به صفحه خود اضافه کنید تا در اینجا آموزش عملی سئو نشان داده شود و همچنین نمی توانید هزینه این مکان را پرداخت کنید ، اما توجه به هدف پرسش می تواند به شما در ساختار بهتر محتوای خود برای قطعه های برجسته کمک کند . به عنوان مثال ، اگر می خواهید رتبه “کیک در مقابل پای” را بدست آورید ، ممکن است منطقی باشد که در محتوای خود جدول قرار دهید ، با مزایای کیک در یک ستون و مزایای پای در ستون دیگر. یا اگر می خواهید رتبه بندی کنید “بهترین رستوران ها برای آزمایش در پورتلند” ، این می تواند نشان دهد که Google لیستی می خواهد ، بنابراین قالب بندی محتوای شما در گلوله ها می تواند کمک کند.

برچسب های عنوان
یک صفحه تگ عنوان توصیفی، عنصر HTML که به عنوان یک صفحه وب خاصی مشخص آموزش تخصصی سئو شده است. آنها درون برچسب سر هر صفحه قرار گرفته اند و به شکل زیر هستند:

عنوان نمونه
هر صفحه در وب سایت شما باید دارای یک برچسب عنوان توصیفی و منحصر به فرد باشد. آنچه سئوفاکس را که در قسمت برچسب عنوان خود وارد می کنید ، در اینجا در نتایج جستجو نشان داده می شود ، اگرچه در برخی موارد ممکن است Google نحوه نشان دادن عنوان عنوان شما را در نتایج جستجو تنظیم کند.

نکات عنوان عنوان برای بازدید بهتر
در حالی که هیچ میانبری در سئو وجود ندارد ، اما کاملاً نکات و نکاتی وجود دارد که می تواند قابلیت کلیک و جذابیت عنوان صفحه را در SERP افزایش دهد. جمعه تخته سفید ما را در این مورد بررسی کنید!

ویدئو را تماشا کنید
تصویری از نحوه نمایش عنوان صفحه در SERP ها.
همچنین می تواند در مرورگرهای وب نشان داده شود …

تصویری از نحوه نمایش عنوان صفحه در برگه مرورگر.
یا وقتی پیوند صفحه خود را در برخی از وب سایت های خارجی دوره تخصصی سئو به اشتراک می گذارید

تصویری از نحوه نمایش عنوان صفحه هنگام به اشتراک گذاشته شدن در یک سایت خارجی مانند Facebook.
برچسب عنوان شما در اولین برداشت افراد از وب سایت شما نقش مهمی دارد و این یک ابزار فوق العاده موثر برای کشیدن جستجوگران به صفحه شما نسبت به هر نتیجه دیگری در SERP است. هرچه برچسب عنوان شما جذاب تر ، همراه با رتبه بندی بالا در نتایج جستجو ، بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید. این تأکید می کند که سئو فقط مربوط به موتورهای جستجو نیست بلکه کل تجربه کاربر است.

چه چیزی یک برچسب عنوان موثر ایجاد می کند؟
استفاده از کلمات کلیدی: داشتن کلمه کلیدی مورد نظر خود در عنوان می تواند به کاربران و موتورهای جستجو کمک کند تا در مورد صفحه شما بدانند. همچنین ، هر چه کلمات کلیدی شما به قسمت جلوی برچسب عنوان نزدیکتر باشند ، احتمال بیشتری وجود دارد که کاربر آنها را بخواند (و امیدوارم کلیک کند) و برای رتبه بندی مفیدتر هستند.
طول: به طور متوسط ​​، موتورهای جستجو 50-60 حرف اول (512 ~ پیکسل) اولین برچسب عنوان را در نتایج جستجو نمایش می دهند. اگر برچسب عنوان شما از نویسه های مجاز در آن SERP بیشتر باشد ، در جایی که عنوان قطع شده ، بیضی “…” ظاهر می شود. گرچه پایبندی به 50-60 نویسه ایمن است ، اما هرگز کیفیت را فدای شمارش دقیق شخصیت نکنید. اگر نمی توانید برچسب عنوان خود را بدون آسیب رساندن به خوانایی آن به 60 کاراکتر کاهش دهید ، طولانی تر (به دلیل منطقی) بروید.
مارک تجاری: در Moz ، ما دوست داریم برچسب های عنوان خود را با ذکر نام تجاری به پایان برسانیم زیرا باعث افزایش آگاهی از برند می شود و میزان کلیک را در میان افرادی که با Moz آشنایی بیشتری دارند ایجاد می کند. گاهی اوقات منطقی است که نام تجاری خود را در ابتدای برچسب عنوان قرار دهید ، مانند صفحه اصلی خود ، اما مراقب آنچه که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید باشید و این کلمات را نزدیک به ابتدای برچسب عنوان خود قرار دهید.
توضیحات متا
مانند برچسب های عنوان ، متا توضیحات عناصر HTML هستند که محتوای صفحه ای را که در آن هستند توصیف می کنند. آنها همچنین در برچسب head قرار دارند و به این شکل هستند:


آنچه در قسمت توضیحات وارد می کنید در اینجا در نتایج جستجو نشان داده می شود:

تصویری از نحوه مشاهده توضیحات متا در SERP ها.
به عنوان مثال ، اگر “پیدا کردن بک لینک” را جستجو کنید ، Google این توضیح متا را ارائه می دهد آموزش کامل سئو زیرا آن را بیشتر به جستجوی خاص مرتبط می داند:

تصویری از توضیحات متا برای جستجوی “یافتن بک لینک” در SERP ها.
در حالی که توضیحات متای واقعی عبارتند از:

تصویری از کد منبع برای توضیحات متای واقعی در صفحه ، که با آنچه SERP در بالا نشان می دهد متفاوت است.
این اغلب به بهبود توصیف متا برای جستجوی بی نظیر کمک می کند. با این حال ، اجازه ندهید این مسئله شما را از نوشتن توضیحات پیش فرض صفحه منصرف کند – آنها هنوز هم بسیار ارزشمند هستند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>