تعرفه رپورتاژ آگهی چیست ؟

به طور کلی ، گزارش تبلیغات یک خبر تبلیغاتی است که در سایت های خبری منتشر می شود و در متن خبر ، چند کلمه کلیدی به وب سایت تبلیغ کننده دنبال می شود. عناوین گزارش آگهی یا همان اخبار مشابه سایر اخبار را می توانید در صفحه اول سایتهای خبری برای کاربران مشاهده کنید و مهم است که این اخبار تبلیغاتی از سایت های ناشر حذف نشود. بنابراین اثر ماندگار دارد. همچنین با آشنایی بیشتر کاربران با خدمات و محصولات تبلیغ کننده ، این مؤثرتر خواهد بود. همچنین اگر این آگهی در خبرگزاری های معتبر منتشر شود ، می تواند اعتبار بسیار بالایی را برای تبلیغ کننده ایجاد کند.

مارک های بزرگ در سراسر جهان اخبار تبلیغاتی خود را در آژانس های خبری تخصصی و سایت های خبری منتشر می کنند و طوفان تبلیغاتی خود را در سرتاسر جهان گسترش می دهند و بدین ترتیب میلیون ها مشتری در سراسر دنیا به دست می آورند. مشتریان وفادار و علاقه مند.

به این ترتیب ، تبلیغات شما به عنوان خبر در سایتهای معتبر منتشر می شود ، بنابراین کاربران اعتماد به نفس بیشتری نسبت به برند شما دارند. علاوه بر تأثیر بسیار زیاد این روش تبلیغات در افزایش مشتریان ، گزارش دادن آگهی از نظر سئو در گوگل و افزایش ترافیک وب سایت نیز بسیار حائز اهمیت است ، به این دلیل است که در بخش هایی از متن خبر یک یا چند کلمه کلیدی در سایت برای تبلیغ استفاده می شود. پیوند را ارائه می دهد (به عنوان پیوند زیر).

اما اوضاع در ایران چیست؟ مدیران بازاریابی آنلاین در ایران با این روش موثر چقدر آشنا هستند و مارک های عمده ایرانی تا چه حد از این روش برای جذب مشتریان خود در خانه و خارج از کشور استفاده می کنند؟

این روش تبلیغات و مارک گذاری برای بانکها و موسسات مالی و مارک های بزرگ در صنایع مختلف بسیار مؤثر است ، اما جالب است که برای استارت آپ ها و شرکت های کوچک بویژه مشاغل اینترنتی نتایج بسیار مفیدی دارد. گزارش دهی نسبت به سایر روش های تبلیغات آنلاین مؤثر است و می تواند اعتبارات ویژه ای را در کوتاه مدت و بلند مدت به ارمغان آورد.

گزارش تبلیغات برای تبلیغات آنلاین و مارک تجاری:
همانطور که می دانید روش های مختلف زیادی برای تبلیغات آنلاین وجود دارد. ولی؛ مزایای گزارش تبلیغات نسبت به سایر روشهای تبلیغات آنلاین چیست؟

– گزارشگری آگهی در واقع بسیار مؤثر است زیرا نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطب هنگام دیدن آن به آن اعتماد بیشتری می کند و مشتاقانه کل مقاله را می خواند.

– تأثیر بسیار بالایی روی مخاطب دارد زیرا این گزارش به عنوان یک خبر منتشر می شود و باعث اعتماد بیشتر مخاطبان خواهد شد.

– انتشار گزارش آگهی در خبرگزاری های معتبر و سایتهای تخصصی خبر.

– گزارش هایی را از سایتهایی که باعث تأثیر ماندگار می شوند ، حذف نکنید.

– نمایش اخبار منتشر شده در جستجوهای Google ، که بسیار مؤثر است.

– معرفی شخص یا مارک تجاری ، معرفی کامل محصولات ، خدمات و ویژگی های وب سایت تبلیغ کننده.

– چند کلمه به لینک وب سایت تبلیغ کننده لینک دهید تا مخاطب به سایت شما هدایت شود.

– معرفی مدیران برند از طریق مصاحبه یا معرفی خدمات آنها در قالب گزارش های تبلیغاتی.

– همچنین از نظر هزینه ، قیمت گزارش آگهی بسیار مناسب تر از سایر روش های تبلیغات آنلاین و حتی راندمان بالاتر است.

گزارش آگهی برای SEO و بهینه سازی سایت:
از زمانی که گوگل به عنوان بهترین راه برای جذب مشتری و درآمد کسب و کارهای بزرگ و کوچک رتبه اول را به خود اختصاص داده است ، رقابت رشد کرده است و همه به دنبال بهترین راه برای بهینه سازی سایت و سئو خود هستند. اما طبق الگوریتم های جدید گوگل ، ما همیشه باید دانش و تجربه خود را تقویت کرده و از روشهای جدید SEO برای دستیابی به رتبه اول جستجوی گوگل استفاده کنیم.

مزایای گزارش دهی که به شدت بر رتبه های Google تأثیر می گذارد:

– پیوند چند کلمه کلیدی را به عنوان دنبال کننده لینک کنید.

– آژانس های خبری معتبر و بسیار بالا که تأثیر زیادی در رتبه سایت شما در گوگل خواهند گذاشت.

– عدم حذف گزارش از سایت ها ، که باعث ماندگاری و تأثیر آن در سایت سئو می شود.

مهمترین نکات در گزارش تبلیغات:
اول: نحوه تهیه اخبار تبلیغاتی که باید توسط یک تیم خبره با یک گزارشگر حرفه ای ، مشاور بازاریابی و برندسازی و کارشناس سئو تهیه شود.

دوم: گزارشگری باید در خبرگزاری های معتبر و وب سایت های خبری منتشر شود.

سوم: محتوای اخبار باید مطابق با نوع مخاطب وب سایت ناشر تهیه شود تا اثربخشی بیشتری داشته باشد.

برای خواندن مقاله از لینک اصلی استفاده کنید.