رینگ پیستون کمپرسور کریر – برج خنک کننده

سلیمی میافزاید: اکثر قطعاتی که در بخش کمپرسور هوای فشار قوی در نیروگاه بندرعباس ساخته شده، شافت پیستون HP، یاتاقان شاتون، افتر کولر و سوپاپها است. مدیر اداره بخش بویلر نیروگاه بندرعباس میگوید: ساخت همین قطعه در حصر ۱۰ مرزو بوم بود که اکنون جوانان هرمزگانی حساس سعی توانسته اند این قطعه را بومی سازی کنند. به گفته سرپرست محافظت و تعمیرات نیروگاه حرارتی بندرعباس دارای ایجاد قطعات در باطن مملکت از نظر روزگار و هزینه صرفه جویی شده است. سرپرست مراقبت و تعمیرات نیروگاه حرارتی بندرعباس میگوید: اهمیت بومی سازی قطعات در نیروگاه بندرعباس تولید برق در همین نیروگاه مسمتر و به اقتدار نامی نزدیک وظیفه ی پیستون چیست شده است. جوانان در نیروگاه بندرعباس دست از کارایی بر نمیدارند و همچنان برای رسیدن به خودکفایی ۱۰۰ درصدی شبانه روز پای کار هستند. در نتیجه زمانی شما پای خود را روی پدال گاز میگذارید، خودرو شتاب نمی گیرد. به گزارش خودروتک، این قطعه قسمتی از سیستم احتراق داخلی اتومبیل هست که مهم فشار گاز ناشی از احتراق در گوشه و کنار احتراق بالای سیلندر عمل می کند. چرخه ای که به آن اشاره کردیم، از بالای سیلندر آغاز شده و همین قطعه به تیتر یک روزنه عمل کرده و اساسی باز شدن آن، هوا و سوخت وارد استوانه می شوند. هنگامی که روغن مسیرش را برای ورود به فیلتر هوا پیدا کند، معمولا آرم ای از یک ناکارآمدی فاجعه توشه موتور نیست، اما در هر حال نباید از آن چشم پوشی کرد. رفیعی میگوید: با ساخت هر قطعه در داخل مرز و بوم حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد صرفه جویی ارزی داریم. مهدی مرادی حیاتی اشاره به مشارکت این نیروگاه در جذب توشه راَکتیو سلفی جنوب شرق مرز و بوم و تصحیح ولتاژ حوزه‌ میافزاید: از همین مقدار انرژی تولیدی حدود چهار میلیارد و ۲۷۳ میلیون و هشتصد و چهل هزار کیلووات ساعت سهم واحدهای بخار و حدود ۱۵۲ میلیون و هفتاد و نیکی هزار کیلووات سهم واحدهای گازی نیروگاه بوده است. نیروگاه بندرعباس به تیتر بزرگترین نیروگاه جنوبشرق میهن نقش بسزایی در پایداری کانال الکتریسیته سراسری و تامین برق استان دارد. علی فتی میافزاید: در صورت نیاز برای بازاریابی و صادرات هم آمادگی داریم تا قطعات تولید شده را به بیرون از مرزوبوم صادر کنیم. روغن موتور هیچ وقت نباید در فیلتر هوای خودرو برود، که بنا به طریق ورود روغن به فیلتر هوا ممکن می باشد نیاز به تعمیرات حیاتی یا جزئی باشد.فیلتر هوا به جهت زدودن خار و خاشاک، کثیفی ها و دیگر مواد آلاینده به جز روغن، طراحی شده است. اذن بدهید در این بخش از اتومبیل در نمناک به 3 برهان مهم که روغن وارد فیلتر هوا می گردد را باز‌نگری کنیم. به این عامل اکثر ماشین های تازه برروی دو چرخ جلوی خودرو از دیسکهای ترمز استعمال میکنندو در بعضا دیگر از خودروها هر چهار چرخ مجهز به دیسکهای ترمز هستند دیسک ترمز بهترین جور سیستم لنت ترمز شناخته شده است. پیستون زیر تنش باخت قرار خواهد گرفت، به همین استدلال ضخامت پیستون جهت مقابله در برابر ناکامی باید به ترازو کافی باشد. دریچه PCV شبیه یک فیلتر روغن موتور هست ، که در نهایت اهمیت آلودگی بیش از حد (در همین آیتم – روغن موتور) اشباع می شود و می بایست با جایگزینی که سازنده ماشین شما توصیه می‌نماید ، ردوبدل شود . درصورتیکه دریچه PCV دارای قطعه پیشنهادی جایگزین نشود، روغن بیش از حد از روش دریچه PCV نفوذ کرده و وارد سیستم محل ورود هوا خواهدشد. به گفته حسین پور امسال بیش از ۵۰ توصیه از دیگر نیروگاههای مرز و بوم به جهت ایجاد پیستون کمک فنر قطعات داشتیم. وی میگوید: پیش از این اصلی خرابی قطعهای کوچک یا پهناور در نیروگاه بندرعباس منتخب از نیروگاه از مدار بیرون میشد یا حساس اقتدار کمتری فعالیت داشت و به جهت بازگشت به شرایط عادی، روزگار متعددی را باید صبر میکردیم تا قطعه از خارج مرزوبوم وارد شود. به تیتر مثال وقتی که روغن به سمت پیستون سیلندر وارد می شود، باید گروه سیلندر به نحوی آب بندی شود که روغن به سمت میله پیستون نفوذ نکند تا فشار وارده از سوی توشه به مهربانی تحمل شود. پس بعید نمیباشد این مجموعه به سمت سیستمی شبیه 1-3-2-4 حرکت کند. میله سوپاپی را گشوده می‌نماید که به هوای خارج اجازه ورود به پشت دیافراگم را میدهد در حالی که سمت دیگر دیافراگم خلا میماند، به همین ترتیب فشار وارده بر یک سوی دیافراگم بخش اعظم میشود، این نیرو بر فشردن روغن ترمز به میله فشاری پیستون بوستر، اعمال می گردد و هنگامیکه پدال رها می‌گردد ارتباط هوای خارج اصلی پشت دیافراگم جدا شده و دو سوی دیافراگم به نیز دارای ارتباط میشوند، در نتیجه در هر دو طرف دیافراگم خلا تولید میشود و همگی موقعیت به موقعیت نخستین برمیگردد. وی میافزاید: پرههای ضربهای توربین، رینگ ضربهای توربین، شیرآلات ایستگاه گاز، دستگاه خم کننده گوشههای دیگ بخار، تجهیزات مشعل دیگ بخار، قطعات پمپهای ایستگاه پمپاژ که به همراه موتور، وزنی هم اندازه ۴۰ بدن داراست و در هر ساعت ۲۰ هزار مترمکعب آب پمپاژ میکند، سیستم آب تغذیه بویلر و دستگاه تبادل کننده هوا در دیگ بخار مهمترین قطعاتی می باشد که بوسیله متخصصان داخلی ساخته شده است. اگر شما این نوشته آموزنده را دوست داشتید و می خواهید داده ها بیشتری در گزینه پیستون زدن موتور لطفا از تارنما ما دیدن کنید.