هدرز و مانيفولد اگزوز بهتر، سوپاپهاي ورودي و خروجي بزرگتر، ميزان تراکم بيشتر، پيستونهاي آبديده، شاتونهاي قويتر براي دورهاي بالا، پمپ يا سيستم روغنرساني بهتر براي دورههاي بالا تا موتور نرمتر کار کند، ميللنگ و شاتونهاي سبکتر و قويتر و بالانس براي کار در دورهاي بالا هم ميتواند بهكار بيايد. ميتوانيد از پايه کاربراتور يا لولههاي سوخترساني بزرگتر، سيلندرهاي بزرگتر (تراشکاريشده براي ظرفيت بيشتر)، تحرک بيشتر موتور (تنظيم مرکز ثقل بهوسيله تراش ميللنگ و کوتاهکردن رابطهاي نيرو) استفاده كنيد. به چندين روش مختلف ميتوانيد موتور خودروي خود را تقويت كنيد. مثلاً تقويت موتور پرايد چندان عاقلانه نيست؛ اما ميتوانيد موتور آنرا عوض كنيد كه از تقويت موتور اصلي کمهزينهتر و باصرفهتر است. اما فراموش نكنيد كه يک موتور که براي مسابقه ساخته و تقويت شده، هم گران است و هم پرسروصدا و معلوم است كه به درد اتوموبيلهاي خياباني نميخورد. هرچند گرفتن قدرت بيشتر از موتور خودرو ميتواند هيجانانگيز باشد، اما تقويت موتور بعضي از خودروها توصيه نميشود. احتمالاً همیشه متوجه این موضوع شده اید که خودروهای با قدرت بیشتر صدای اگزوز بالاتری هم دارند. اگر موتور موقع دور گرفتن مکث دارد یا صدای انفجار خفیفی تولید میکند، تاباندن پیچ تنظیم حداکثری میتواند میزان سوخت را کمتر یا بیشتر کند که این به نیاز خودرو بستگی دارد.

اگر فیلتر هوای اسپرت باکیفیت داشته باشید، نیازی به تعویضش نیست و به راحتی تا چند سال ازش استفاده خواهید کرد؛ چراکه این قطعات قابل شستشو هستند. اولین نوع رول بارها ، مدلی است که بر روی بدنه خودرو، به وسیله پیچ های مقاوم متصل می شود و به صورت متحرک عمل می کند تا در استفاده روزمره از اتاق جدا و در مواقع نیاز به آن وصل شود . تولیدکنندگان داخلی هم، توجهی به نیاز مصرفکننده ندارند و حتی با وجود عطش بازار برای کراساورهای سایز متوسط، محصولی در این کلاس بدنه ندارند. همچنین به احتمال زیاد اطلس با پیشرانه M۱۵ توربو ( مشابه به شاهین ) به بازار معرفی می شود و جعبه دنده ۵ سرعته دستی ۵F۱۸ بر روی آن نصب می گردد. در بازار قطعات یدکی خودرو انواع مختلفی شمع وجود دارند که هر یک ویژگیهای منحصر به فرد خود را دارند. بسته به هدف شما ميشود تمام اين كارها را انجام داد يا اينكه فقط بعضي از آنها را روي موتور اجرا كرد. من که آخر پست هم پیغام دادم اگه کسی تیونینگ تمیزی رو پراید انجام داد دعوت کنه ما هم ببینیم. اولا سلام.دوما این شما نیستی که تعیین می کنه من چه حرفی بزنم چه حرفی نزنم من صرفا مشاهدات خودم رو نوشتم.سوما من راجع به پراید این مطالب رو گفتم نه مثلا ژاپنی که شما اومدی میگی .بهتره اول کل مطالب تاپیک رو بخونی مخصوصا اولین پست من در این تاپیک بعد اظهار خرید هدرز پراید فضل کنی.

نمیدونم اینها رو تست کردی یا نه ولی برای این که واقعا بفهمی مشکل کجاست باید تست کنی و اگر میشد روی کاغذ برای موتور نسخه پیچید و نیاز به کار عملی نبود روی کاغذ هم میشد موتور رو تعمیر کرد و دیگه نیاز به باز کردن موتور نبود.شما باید بیای بررسی کنی ببینی واقعا با برداشتن فیلتر هوا(نه عوض کردنش با فیلتر هوای استاندارد) و تست گرفتن توان تولیدی بیشتر میشه یا نه. اگر واقعاً ميخواهيد خودروي خود را به خيابان بياوريد، استفاده از موتورهاي بزرگتر قابل نصب روي اتومبيل روش مناسبتري براي رسيدن به قدرت بيشتر است، ضمن اينكه موتور بزرگتر قابليت تقويت بيشتر و نياز به تقويت کمتري دارد. مراكز تقويت موتور با روشهاي مرسوم و هزينههاي معقول. به گزارش ايسنا، منظور از روشهاي مرسوم تقويت موتور کارهاي داخلي موتور است. هرچند ممد یک اگزوز مهندسیشده را انتخاب کرده است. در نقطه مقابل بیشتر نسل جوان به دنبال دور زدن این محدودیت ها هستند تا بتوانند شتاب خودرو را به حداکثر میزان خود برسانند. باید بهتون به گم لازم نیست یه اس کلاس بگیرید فقط کافیه تو اینترنت بزنید “خرید ماساژور صندلی ماشین” تا فرشته های نجات شما به صف شن بهتره مارک ای رستو بخرید چون از همه بهتره پس بعد زدن جملهٔ خرید ماساژور …

هدرز های انجین آرتز برای افزایش کارایی و کیفیت از 0 تا 100 با بهره گیری از دستگاه های لیزری و البته CNC ساخته میشود. 75/فیلتر-هوای-سانتافه2700-سی-سیقیمت فیلتر هیوندای سانتافه ,عرضه مستقیم فیلتر هوای سانتافه ,بالاترین کیفیت فیلتر هوای سانتافه با قیمت مناسب,فروش فیلتر هوای سانتافهدر تهران و کرج قیمت و خرید فیلتر هوای موتور هیوندای جنیون پارتس مدل – فیلتر خودرو › فیلتر هواجدیدترین مدلهای فیلتر هوا هیوندای جنیون پارتز با بهترین قیمت در. اینجاست که خروج سریع و کامل گازهای حاصل از احتراق از سیلندر اهمیت پیدا می کند،چراکه در غیر اینصورت عمل احتراق بازده لازم را نخواهد داشت و حجم گاز ناشی از احتراق در سیکل قبل، فضای درون سیلندر را اشغال کرده و مانع از ورود هوای تازه برای احتراق به صورت بهینه می شود. با این اوصاف مهندسین برای طراحی این لوازم ظاهرا ساده باید دید وسیع و همه جانبی داشته باشد و البته با علم به اینکه این جریانات در درون لوله ها مدام در حال تغییر دمایی و حجمی هستند طراحی آنها سخت تر از آنچه که هست به نظر می رسد. وقتی کـه جریـانی از سیم عبور مـیکرد، سیم حول آهنربا بـه گردش درون مـیآمد و نشان مـیداد کـه جریـان منجر بـه افزایش یک مـیدان مغناطیسی دایرهای اطراف سیم مـیشود.