خط سقف نیز 90 میلی متر افزایش یافته است ، به این معنی که فضای داخلی و چمدان بیشتری نسبت به هاچ بک یاریس ارائه می دهد. هیچ چیز در مورد یاریس اسپورت وجود ندارد، همان موتور باقدرت 106 اسب بخار و شتاب حاشیه ای ارائه شده توسط چهار سیلندر که در بهترین حالت کافی است. در تست ترمز، یاریس LE چهار درب با ترمزهای کاسه ای عقب در فاصله 38 متری متوقف شد که نسبت به میزان متوسط این کلاس، کمی زیاد است. تویوتا یاریس 2020 با امکاناتی مانند سیستم پارک اتوماتیک عرضه شد که ترمز، گاز و فرمان را برای حداکثر راحتی کنترل می نماید. سیستم دنده استاندارد در مدل های دو درب L و چهار درب SE موجود است و چهار زمانه اتوماتیک در این مدل ها اختیاری است. بله، باتری یک ماده شیمیایی است و خرابی آن به مروز زمان اتفاق می افتد. موتور و گیربکس آن تقریبا همان مدل نسل قبلی خودرو است.اما طراحی داخلی و ارگونومی آن کاملا متفاوت شده است. برف پاک کن های مدل های مختلف تویوتا با هم متفاوت هستند، بنابراین هر مدل از خودروی تویوتا که داشتید باید دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید تا مطمئن شوید که تیغه های برف پاک کن مناسب ماشین خود را خریداری کرده اید.

انتهای باز شده درز لاستیکی تیغه برف پاک کن را پیدا کرده و بیرون بکشید. برای از خارج کردن کل تیغه، کافی است کلیه تجهیزات مونتاژ شده را از بازوی برف پاک کن جدا کرده و آن را خارج کنید. این قطعه سبب میشود که نور در سقف خودرو جریان پیدا کند.از ویژگی این قطعه این است که خودروی ما را خیلی زیبا جلوه میدهد. هاچبک تویوتا یاریس ۲۰۲۰ در اروپا از نیمه دوم سال ۲۰۲۰ عرضه میشود و تا نیمه اول سال ۲۰۲۰ نیز در استرالیا عرضه خواهد شد. البته گفتنی است که این تکنولوژی در خودروی کرایسلر تولیدی سال 1950 نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. از همه مهم تر، با استفاده از این پلتفرم تویوتا، یاریس کراس را با پیشرانه هیبریدی عرضه می کند، به دلیل اینکه همه ورژن های این پلتفرم برای تولید خودروهای برقی نیز به کار می روند. ترمز هوشمند نیز دیگر ویژگی ایمنی این تیپ خواهد بود که در صورت نزدیک شدن به موانع، خودرو را متوقف خواهد ساخت.

همچنین در رده های بعدی نیز به ترتیب در اختیار سیتروئن C ۴ با ۱۴۳ امتیاز، لندروور دیفندر با ۱۶۴ امتیاز، اشکودا اوکتاویا با ۱۹۹ امتیاز و فولکس واگن ID ۳ با ۲۲۴ امتیاز قرار داشت. فاصله دو محور چرخهای این کراساوور کوچک تفاوتی با مدل اصلی خود ندارد، اما طول آن با افزایش ۲۴۰ میلیمتری به ۴۱۸۰ میلیمتر رسیده است. اما هنوز هم تا حدودی از جذابیت های یک خودرو شیک اروپایی را در مدل خودروهای هاچ بک حفظ نموده است. در طرف مقابل در خرید هیوندای اکسنت شما صاحب یک خودرو با پیشرانه ۱۵۹۱ سیسی میشوید که حداکثر قدرت آن ۱۲۸ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن هم ۱۵۶ نیوتن متر است. این درحالی است که پیشرانه پیشرفتهتر i10 به دلیل نوین بودن تکنولوژی طراحی و ساخت، نه تنها با وجود داشتن اندکی حجم کمتر قدرت مشابه و اندکی شتاب 0-100 بهتری به همراه میآورد، بلکه مصرف سوخت متوسط بهتری برابر با 5.9 لیتر به همراه دارد که در مقایسه با مصرف سوخت متوسط 6.5 لیتری یاریس، 0.6 لیتر در هر صد کیلومتر سوخت کمتر مصرف میکند. نسخه ی به روز شده ی این مدل به زودی به بازار می آید ( اما مدل ST آن هم اکنون در بازار به فروش می رسد ) ، اما نه خیلی زود .

چرخ های این محور از هم دورتر و علاوه بر آن عرض محور عقب این خودرو بیشتر از نسخه استاندارد خود است. متاسفانه جواب این مورد به احتمال زیاد منفی است. برنابادی افزود: با توجه به اینکه طراحی و تولید این گیربکس اتوماتیک متعلق به چین و قطعات آن وارداتی است، اگر ضعف فنی برای این سیستم رخ دهد فقط از طریق بخش نرم افزاری میتوانند آن را حل کنند. با همه این حال، یاریس با ظاهری جدید طراحی شده است، در حال حاضر تویوتا یاریس می رود تا ظاهری حدودا اسپورت پیدا کند. تویوتا، در حالی یاریس کراس اوور را رونمایی کرد که قرار بود این مدل در نمایشگاه خودرو ژنو در ماه مارس معرفی شود اما همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی همه رویدادها و تجمعات موجب بسنده کردن این خودروساز ژاپنی به نمایش اینترنتی یاریس کراس اوور شد. میتوان آن را به شکل کامل از خودرو باز نمود، و این مدل جذاب ترین نوع و مدل سانروف است. در صورتی که نیاز به تعویض کل تیغه نباشد، نصب درزهای لاستیکی کار سخت تری است که در ادامه درباره نحوه تعویض آن به شما مشاوره های لازم را ارائه می دهیم. از همین روی خرید این مدل و نصب پخش تصویری یاریس میتواند شما را با تکنولوژی روز دیجیتالی همراه کند که قابلیت های بیشماری را جهت سهولت هرچه بیشتر رانندگی در اختیارتان میگذارد.