نقش کلمات کلیدی در سئو

قبل از شروع بهینه سازی سایت خود مشاوره سئو ، درک انواع مختلف سئو موجود در کسب و کار مهم است. این شامل تکنیک های خوب و بد است. درک این استراتژی ها و تکنیک های مختلف به شما کمک می کند کمپینی ایجاد کنید که نتایج ارگانیک بهتری را برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد.

ما یک ویدیو را برای کمک به شما در درک بهتر 6 نوع SEO مختلف ارائه داده ایم.

در این صفحه ، چهار نوع سئو و چهار تکنیک مرتبط با سئو را نیز بیان خواهیم کرد. اگر وظایف مشاور سئو برای بهینه سازی سایت خود برای جستجوگرها به کمک نیاز دارید ، امروز با شماره تلفن 888-601-5359 با ما تماس بگیرید تا با یک استراتژیست صحبت کنیم.

بیا شروع کنیم!

WebFX پیشرو در بازاریابی دیجیتال است.

برای مشاوره رایگان با ما مشاور سئو کیست بگیرید
4 نوع اصلی سئو
هنگامی که در حال توسعه کمپین SEO خود هستید ، مهم است که انواع مختلفی از SEO را که شغل شما می تواند استفاده کند ، درک کنید – و اطمینان حاصل کنید که نوع SEO را انتخاب می کنید که بهترین نتایج ممکن را برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت.

در اینجا چهار نوع اصلی از تکنیک های SEO وجود دارد که با آنها روبرو خواهید شد:

1. سئو کلاه سفید
تکنیک های SEO کلاه سفید بهترین راه برای بهبود رتبه بندی SEO در طول زمان و بهینه سازی آن است. اینها تاکتیکهایی است که بهترین مشاوره سئو سایت کیست؟ گوگل توصیه می کند از آنها برای کمک به رتبه بندی بهتر سایت در نتایج استفاده کنید. آنها به دستورالعمل های موتور جستجوی Google عمل می کنند و نتایج مثبتی را برای تجارت شما به ارمغان می آورند.

این تکنیک ها عبارتند از:

ایجاد محتوای با کیفیت بالا: محتوای با کیفیت بالا منجر به ارزش مشاوره رایگان سئو صفحه شما می شود که به تجارت شما علاقه مند هستند. این به شما کمک می کند رتبه شما بیشتر شود و به بازدید بیشتری علاقه مند شوید. شما می توانید انواع مختلفی از محتوای مربوط به صنعت را ایجاد کنید ، از جمله وبلاگ ها ، کتاب های الکترونیکی ، فیلم ها و اینفوگرافی ها.
بهینه سازی HTML: پاک کردن کد سایت به عملکرد بهتر سایت کمک می کند. این شامل مواردی مانند تمیز کردن کد کثیف ، حذف فضای سفید و کاهش متن غیرضروری است. این به عملکرد بهتر سایت شما کمک می کند.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی: شبکه های اجتماعی مشاوره سئو سایت به شما کمک می کنند تا به سایت خود مراجعه کنید. شما می توانید تعامل وب سایت خود را افزایش داده و منجر به صفحه خود شوید. این به شما کمک می کند رتبه خود را بهبود ببخشید.
کاربرپسند ساختن سایت شما: اگر می خواهید آگهی های سایت خود را حفظ کنید ، باید کاربر پسند باشد. این به معنای ایجاد یک طراحی جذاب ، یک ناوبری با ساختار مناسب و جذاب کردن سایت شما با عکس و فیلم است.
تکنیک های SEO کلاه سفید برای نتیجه گیری زمان بر است. نتایج اما ارزشش را دارد. شما رشد پایدار خواهید داشت و همچنان به سایت خود کمک خواهید کرد تا در نتایج جستجو عملکرد بهتری داشته باشد.

تکنیک های SEO کلاه سفید بهترین راه برای بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو است
اگر هر بار که Google الگوریتم خود را به روز می کند ، رتبه بندی سایت شما تحت تأثیر قرار می گیرد ، می دانید که آیا روشهای SEO کلاه سفید را به درستی انجام می دهید. وقتی شما به درستی تکنیک های SEO کلاه سفید را تمرین می کنید ، ممکن است با تغییر الگوریتم افت رتبه خود را مشاهده کنید. این نشان نمی دهد که شما از تکنیک های بد استفاده می کنید ، بلکه خدمات مشاوره سئو نشان می دهد که شما به درستی از تکنیک های کلاه سفید استفاده می کنید و باید تنظیم کنید.

کمی زمان لازم است تا تنظیم شود ، اما شما می توانید سایت خود را به راحتی درست کنید. تکنیک های SEO کلاه سفید بهترین راه برای بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو برای مدت طولانی است.

2. سئو کلاه سیاه
تکنیک های SEO کلاه سیاه با بهره گیری از الگوریتم های جستجو رتبه های بالاتری را بدست می آورند.

برخی از مشاغل از تکنیک های SEO کلاه سیاه استفاده می کنند زیرا نتایج سریع را به همراه دارند. مردم خواستار رضایت فوری و بدون کار زیاد هستند. با این حال ، سقوط این است که SEO کلاه سیاه در دراز مدت به کسب و کار آسیب می رساند.

سئو کلاه سیاه با بهره گیری از نقاط ضعف الگوریتم مشاور سئو، رتبه بندی بالاتری را در نتایج جستجو بدست می آورد
تاکتیک های زیادی وجود دارد که زیر کلاه سیاه قرار می گیرند:

لینک هرزنامه
پر کردن کلمات کلیدی
پوشاندن
متن / پیوندهای پنهان
استفاده از کلمات کلیدی بی ربط و محبوب
بیش از حد بهینه سازی عنوان HTML
کپی کردن مطالب
خرید لینک
اینها تنها چند تاکتیک است که شرکتها برای بهینه سازی سایت خود استفاده می کنند. در حالی که این تاکتیک ها رتبه بندی را بهبود می بخشند ، اما دوام ندارند. Google از این تکنیک ها استفاده می کند و اگر گرفتار شوید ، سایت شما به شدت آسیب خواهد دید.

موتورهای جستجو کسب و کار شما مشاور سئو چیست را مجازات می کنند و حتی نمایش سایت شما را در نتایج جستجوی مربوطه منع می کنند. از آنجا که Google فقط می خواهد نتایج جستجوی مربوطه را تولید کند ، افرادی را که کوتاه مدت امتحان می کنند و به بالای رتبه می رسند ممنوع می کند.

3. سئو کلاه خاکستری
سئو کلاه خاکستری حد وسط بین سئو کلاه سفید و سیاه است. این روش برای سایت شما کاملاً مناسب نیست ، اما در فهرست بدی قرار نگرفته است. از این رو این یک تاکتیک SEO کلاه “خاکستری” است زیرا در یک منطقه خاکستری قرار می گیرد.

این تکنیک های SEO توسط Google ممنوع نیست ، اما روش قابل قبولی مشاوره سئو حرفه ای برای دریافت Lead نیست. تکنیک های SEO کلاه خاکستری خطرناک است ، اما به عنوان “راه حل مقرون به صرفه” به بازار عرضه می شود. شرکت هایی که تکنیک های SEO خاکستری ارائه می دهند هزینه های آنها را کاهش می دهند زیرا آنها از روش های سوال برانگیز استفاده می کنند.

در اینجا چند نمونه از تکنیک های SEO خاکستری آورده شده است:

مقالات Clickbait
محتوای چرخانده شده
تبادل لینک
بررسی های پرداخت شده
اینها تاکتیکهایی است که مشاغل از آنها برای بهبود عملکرد سایت خود استفاده می کنند

اینها تاکتیکهایی است که مشاغل برای بهبود عملکرد سایت خود در نتایج جستجو استفاده می کنند. تکنیک های SEO کلاه خاکستری توسط Google کاملاً ممنوع نیست ، اما بهترین راه برای کمک به رشد سایت شما نیست. این مشاوره رایگان سئو سایت می تواند منجر به تأثیرات منفی شود که به جای کمک به تجارت شما آسیب می رساند.

4. سئو منفی
سئو منفی یک موقعیت منحصر به فرد برای تجارت شما است. این توسط تجارت شما انجام نمی شود ، بلکه توسط شخص دیگری انجام می شود. سناریوهای منفی سئو را بین مشاغل و رقبای آنها مشاهده خواهید کرد.

وقتی می بینید مشاغلی از SEO منفی استفاده می کند ، آنها مشاور سئو سایت سعی می کنند به اعتبار رقبا آسیب برسانند. شرکت ها از تکنیک های کلاه خاکستری و سیاه برای آسیب رساندن به تجارت رقبا استفاده می کنند. آنها این تکنیک ها را برای کاهش رتبه کسب و کار به کار می گیرند تا بتوانند خودشان را بهبود ببخشند.

چند استراتژی وجود دارد که شرکت ها با SEO منفی استفاده می کنند:

ایجاد پیوندهای غیر طبیعی به سایت رقبا
ارسال نظرات منفی
هک وب سایت ها برای اصلاح محتوا
هدف منفی سئو این است که برای منافع شخصی به سایت های دیگر آسیب برساند. کنترل این کار دشوار است زیرا شرکت های دیگر به سایت شما آسیب می رسانند. هنگامی که کمپین SEO خود را اجرا می کنید ، باید دائماً آن را کنترل کنید تا اطمینان حاصل کنید که در فعالیت یا عملکرد افزایش و افت غیرمعمول یا غیرمنتظره ای وجود ندارد.

اینها چهار متداول ترین تکنیکهایی است که هنگام بهینه سازی برای فعالیت SEO خود با آنها روبرو خواهید شد. آیا می خواهید در مورد تکنیک های سئو اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ امروز با ما با شماره 888-601-5359 تماس بگیرید تا مشاوره رایگان سئو حرفه ای ببینیم چگونه می توانیم با کاربری SEO به شما در دستیابی به نتایج کمک کنیم!

4 نوع سئو برای ایجاد نتیجه برای کسب و کار شما
سئو موضوعی عظیم در دنیای بازاریابی دیجیتال است و استراتژی های بی شماری را در بر می گیرد. بیایید نگاهی به چند استراتژی SEO بیندازیم.

1. سئو در صفحه
سئو در صفحه رایج ترین استراتژی است که کسب و کارها برای سایت های خود روی آن تمرکز می کنند. به بیان ساده ، SEO در صفحه به تغییراتی که شما در سایت خود ایجاد می کنید و تأثیر مثبتی بر عملکرد آن دارد ، گفته می شود.

یکی از رایج ترین بهینه سازی های SEO در صفحه ، بهینه سازی کلمات کلیدی است. وقتی کاربران جستجو می کنند ، از کلمات کلیدی برای تولید لیستی از نتایج جستجوی مرتبط استفاده می کنند.

برای کمک به هدایای ارزشمند در یافتن مشاغل خود ، باید تحقیق کلمات کلیدی مشاوره آنلاین سئو را انجام دهید تا کلمات کلیدی و عباراتی را که افراد آنلاین جستجو می کنند کشف کنید تا محصولات و خدمات خود را پیدا کنید.

سپس ، می توانید این کلمات کلیدی را در مکان های کلیدی سایت خود مانند عناوین صفحه ، توضیحات متا و عنوان ها وارد کنید. علاوه بر این ، می توانید برای پرداختن به کلمات کلیدی محتوای سفارشی ایجاد کنید.

SEO در صفحه ویژگی های وب سایت شما را بهینه می کند
با هدف قرار دادن کلمات کلیدی مرتبط با تجارت خود و ایجاد محتوای ارزشمند ، می توانید به کسب و کار خود کمک کنید تا در نتایج جستجو بالاتر ظاهر شود – و در نهایت ، منجر به درآمد و درآمد بیشتری خواهید شد.

کمپین های بازاریابی دیجیتال ما بر معیارهایی که بیشترین اهمیت را دارند تأثیر می گذارند!
طی 5 سال گذشته ، ما تولید کرده ایم:

2.4 میلیارد
در درآمد مشتری

6.3 میلیون
برای مشتریان ما پیشرو است

4 میلیون
تماس تلفنی مشتری

درباره نتایج ما بیشتر بدانید
یکی دیگر از استراتژیهای SEO در صفحه ، بهینه سازی ساختارهای URL است. وقتی مشاوره سعو کاربران در صفحه شما هستند ، می خواهید به آنها کمک کنید صفحه شما را به خاطر بسپارند. یک ساختار URL سفارشی به شما کمک می کند سایت خود را بهینه سازی کنید و یادآوری سایت خود را برای سرنخ های شما راحت تر کند.

کدام آدرس اینترنتی سایت برای شما به یاد ماندنی تر است؟

www.gamingnetwork.com/category-246445/productID-39284 یا www.gamingnetwork / playstation / games / madden18

با اولین URL ، بازدیدکنندگان سایت بلافاصله نمی دانند چه انتظاری در صفحه دارند. این فقط ترکیبی از اعداد و کلمات است. URL دوم به وضوح آنچه مخاطبان شما را مشاهده می کند نشان می دهد.

اینها فقط دو مورد از محبوب ترین استراتژیهایی است که شرکتها برای بهینه سازی SEO در صفحه استفاده می کنند. برخی از استراتژی های دیگر شامل پیوند داخلی و بهینه سازی توضیحات متا است. نکته کلیدی که باید به خاطر بسپارید این است که SEO در صفحه شامل بهینه سازی عناصر در سایت شما است.

2. سئو خارج از صفحه
سئو خارج از صفحه شامل بهینه سازی هایی برای سایت شما است که در سایت شما اتفاق نمی افتد. اینها عوامل خارجی هستند که روی عملکرد سایت شما تأثیر می گذارند.

یکی از بزرگترین عوامل SEO خارج از صفحه ، به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی است. وقتی پیوند سایت خود را در صفحات رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارید ، نمی توانید نحوه تعامل مخاطبان خود با پیوندهای موجود در صفحات اجتماعی خود را کنترل کنید. این یک عامل رتبه بندی خارجی است که می تواند به سایت شما در عملکرد بهتر کمک کند.

توجه به این نکته مهم است که علائم اجتماعی مستقیماً بر SEO شما تأثیر نمی گذارند. آنها هیچ تاثیری مستقیم در بهبود رتبه شما ندارند اما می توانند منجر به رفتارهایی شوند که به بهبود رتبه شما کمک می کند.