هدرز موتور B3 (پراید قدیم) – سام تیونینگ

هدرز ها را می توان بر اساس ظاهری که دارند، در دستههای متعدد دستهبندی کرد، بدین ترتیب شرکت سازنده باید مهم توجه به نکتههایی زیرا مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک گونه از این قطعه را طراحی کنند. گونه های هدرز را می توان در سه مدل کرومی، فولادی و سرامیکی دستهبندی کرد؛ طراحی یک هدرز بایستی دارای دقت به موضوعاتی زیرا افزایش توان هدرز، توجه به مقدار آلایندگی موجود و میزان تاثیری که بر مصرف سوخت میگذارد، طراحی شود. هدرز پراید یکی از از لوازمی است که برای ارتقاء شتاب و توان ماشین گزینه استفاده قرار میگیرد ، به جهت اینکه بتوانید غایت راندمان را از خودرو پراید دریافت کنید همین گزینه یک عدد از موردها لازم میباشد. طراحی و تولید مانیفولد به صورتی می باشد که تراز آن صیقلی وجود ندارد و زبر و ناصاف هم به حیث میرسد، از این جهت در زمان خارج شدن گازها آلاینده، اختلالاتی چشم میشود، البته از آنجاییکه در طراحی و تولید هدرز پراید یورو4 فولادی از طرز خمکاری به کار گیری شده است، سطح آن صاف و صیقلی دیده می شود و به این استدلال خروج گازهای آلاینده به بهترین موقعیت ممکن رخداد میافتد. چنانچه بخواهیم در ارتباط با طراحی همین قطعه بگوییم؛ می بایست گفت که همین قطعه سطحی به طور کامل صاف و صیقلی دارد، چرا که اگر اینچنین نباشد و بر روی تراز آن زبری چشم شود، همین زبری مانع از خروج گاز میشود، به این ترتیب ساخت و طراحی همین قطعه را می توان یک عمل سخت و تهیدست به دانش منحصربه‌فرد در لحاظ گرفت. در یک تعریف کلی می توان هدرز را یک قطعه فنی برای تیونینگ و همچنین تقویت موتور در حیث گرفت که در هنگامی که ارزش اتومبیل بالا میرود و اشخاص بضاعت خرید کردن یک ماشین پرقدرت و دارای کیفیت را ندارند، مورداستفاده قرار میگیرد و آن را بر بر روی اتومبیل هدرز پراید یورو 4 فولادی کارگزاشتن می‌کنند که کارگزاری این قطعه سبب ساز پیدایش ویژگیهای متفاوتی در ماشین هم میشود. چنانچه در طراحی و ایجاد خودروی شما از قطعهی هدرز استفاده شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، اهمیت سرعت و عملکرد بهتری از اتومبیل خارج میشود؛ از طرفی خودرویی که از این قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. نکتهای که در ارتباط حیاتی طراحی و تولید این قطعه مهم دارد، زمان و هزینهای است که شما بایستی به جهت آن در لحاظ بگیرید، ایجاد هدرز را می توان یک مراحل وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به همین عامل بخش اعظمی از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در نظر میگیرند که باید بهصورت جداگانه بر روی ماشین کارگزاشتن شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک به کار گیری نمیکنند. این دو قطعه از حیث فرآورده و ساختاری حیاتی یکدیگر تفاوت دارند، میتوان گفت در هدرز پراید یورو 4 فولادی به جهت هر سیلندر یک خروجی در لحاظ گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا داخل شدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی اهمیت کمترین مقاومت از اگزوز خودرو بیرون می‌شوند و پروسهی انجام این اتفاق اساسی هدرز پراید یورو 4 فولادی و در مقایسه اساسی مانیفولد، سرعت بالا و آسانتر میباشد و این موضوع خود میتواند بر خنکسازی موتور نیز تاثیر داشته باشد. زمانی که شما همین نوشته را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه اساسی هدرز فولادی پراید وب تارنما خود باشید.

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter istanbul duşakabin Wonmaniagüvenilir takipçi satın almabet365hovardaYabancı Dizi İzle