$10m خوب برای غول تکنولوژی برای پرداخت در استرالیا اخبار

استرالیا در مسیر تبدیل شدن به اولین کشور در جهان به سفارش گوگل و Facebook به پرداخت برای محتوای اخبار پس از یک نقطه عطفی کد رونمایی شد امروز صبح.

فدرال و خزانه دار جاش Frydenberg نشان داد ACCC اخبار چانه زنی کد در کانبرا گفت: آن طراحی شده است برای ایجاد یک “سطح زمین” برای رسانه های استرالیا کسب و کار است که مجبور شدند برای کار با قدرتمند چند میلیارد دلاری شرکت های.

کد آید یک سال پس از ACCC صادره نتایج یک 18 ماه بررسی سیستم عامل های دیجیتال است که توصیه می شود با تکنولوژی غول های به اشتراک گذاری درآمد به دست آمده “به طور مستقیم یا غیر مستقیم” از محتوای اخبار در سیستم عامل خود که تولید میلیاردها دلار در تبلیغات هر سال است.

“این در مورد عادلانه برای استرالیا اخبار رسانه های کسب و کار آن را در مورد تضمین این که ما باید افزایش رقابت و افزایش حمایت از مصرف کننده و پایدار چشم انداز رسانه های” آقای Frydenberg گفت.

“هیچ چیز کمتر از آینده از رسانه های استرالیا چشم انداز در خطر است با این تغییرات است.

“آن آشکار شد به ما چند ماه پیش که ما نمی ساخت پیشرفت در این موضوع مهم پرداخت برای محتوای.

“از این رو ما در حال حرکت به پایین مسیر اجباری کد. اجباری کد است که بر این روابط و پوشش می دهد مسائل از جمله دسترسی به داده های کاربر شفافیت الگوریتم های مورد استفاده توسط سیستم عامل های دیجیتال برای رتبه بندی و ارائه محتوای رسانه ها و همچنین از دوره های پرداخت برای محتوای.

“ما می خواهیم Google و Facebook به ادامه به ارائه این خدمات به جامعه استرالیا که خیلی دوست داشتم و استرالیا.

“اما ما می خواهیم آن را به در نظر ما. ما می خواهیم آن را به مطابق با قانون ما. و ما می خواهیم آن را به عادلانه باشد. و این چیزی است که انگیزه ما را با این اجباری کد.”

این ACCC کد انجام خواهد شد نیاز به Google و Facebook برای جبران تجاری, اخبار رسانه های کسب و کار برای استفاده از محتوای خود را با مذاکرات با توجه به حل و فصل ظرف سه ماه.

اگر آنها نمی تواند رسیدن به یک توافق آقای Frydenberg گفت مذاکرات را به “اتصال نهایی ارائه داوری” قوانین و انتظار می رود برای معرفی به مجلس در ماه.

آقای Frydenberg گفت: این کد نیز شامل مجازات های قابل توجهی اگر Facebook و گوگل به دنبال شکستن قوانین جدید از جمله جریمه تا “10 میلیون دلار در هر نقض و یا سه برابر سود به دست آمده یا 10 درصد از گردش مالی سالانه هر کدام که بیشتر است”.

“من فکر می کنم این بهتر است مجموعه ای از توصیه ها و بهتر در مسیر رفتن به جلو از آنچه که ما دیده ایم در جای دیگر” آقای Frydenberg گفت.

“این محصول از 18 ماه به ارزش کار گسترده مشاوره و ما قانون را برای یک سطح میدان بازی است.”

اخبار کد نیز نیروی Google و Facebook به اشتراک گذاشتن برخی از اطلاعات با اخبار کسب و کار از جمله آنها هشدار در مورد تغییراتی که بر راه آنها نشان می دهد اخبار محلی محتوا و ایجاد یک راه را برای سازمان های رسانه های تماس با شرکت های بین المللی.

با وجود انتظار طولانی برای ایجاد آن, اخبار, کد می تواند استرالیا اولین کشوری که به زور چند میلیارد دلاری غول تکنولوژی به پرداخت رسانه ای سازمان برای استفاده از مطالب خود را پس از تلاش شکست خورده در خارج از کشور.

ACCC رئیس راد Sims گفت: تنظیم کننده “مشاهده شده و آموخته شده از روش های تنظیم کننده و سیاستگذاران در سطح بین المللی که به دنبال پرداخت امن اخبار”.

“وجود دارد یک اساسی قدرت چانه زنی و عدم تعادل بین, اخبار رسانه های کسب و کار و عمده دیجیتال, سیستم عامل, تا حدودی به دلیل اخبار کسب و کار هیچ گزینه ای جز مقابله با این سیستم عامل و به حال توانایی مذاکره بیش از پرداخت برای محتوای خود و یا مسائل دیگر” او گفت:.

“ما می خواستیم یک مدل است که پرداختن به این قدرت چانه زنی عدم تعادل و در نتیجه عادلانه پرداخت برای محتوای آن اجتناب شود بی فایده و کشیده کردن مذاکرات و نمی خواهد کاهش در دسترس بودن اخبار استرالیا در Google و Facebook.”

Q&A: استرالیا اخبار و فناوری غول

چرا ACCC می گویند تکنولوژی غول باید برای پرداخت این خبر از آنها استفاده کنم ؟

در جامع با 18 ماه به حمله به سیستم عامل های دیجیتال استرالیا رقابت ناظر بر داشت Facebook و Google بودند “با بهره گیری از قابل توجه عدم تعادل در قدرت چانه زنی خود را در مذاکرات تجاری با استرالیا, اخبار رسانه های کسب و کار”.

هر دو شرکت تبدیل شده بود “غیر قابل اجتناب شرکای تجاری” برای رسانه های استرالیا سازمانهای اما سهم درآمد تولید شده از با استفاده از محتوای ایجاد شده و بودجه توسط ناشران.

به همین دلیل است که دولت استرالیا در نظر گرفتن این عمل ؟

این ACCC گفت که “اخبار را فراهم می کند مزایای گسترده به جامعه فراتر از آن دسته از افرادی که آن را مصرف اما استرالیا اخبار کسب و کار در معرض خطر بودن “تضعیف” ناعادلانه تجاری ترتیبات با سیستم عامل آنلاین و می تواند از کسب و کار.

بسیاری از رسانه های استرالیا شده اند مجبور به بستن در طول سال 2020 از جمله 10Daily, BuzzFeed, استرالیا, هشت مجلات از Bauer رسانه و 36 منطقه ای و جامعه News Corp روزنامه ها.

که پرداخت برای استفاده از اخبار بر اساس این طرح ؟

دیجیتال سیستم عامل پرس و جو به نام Facebook و گوگل به عنوان شرکت به پرداخت برای استرالیا, اخبار, مطالب, هر چند گفت: این طرح می تواند گسترش به دیگر سیستم عامل های دیجیتال در آینده به عنوان “پلت فرم های دیجیتال و رسانه های خبری صنایع همچنان به تکامل”.

چگونه بسیاری از مردم دیدن اخبار از استرالیا ناشران در Facebook و گوگل ؟

این ACCC یافت 32 درصد از خوانندگان بازدید استرالیا اخبار وب سایت از طریق گوگل و 18 درصد بازدید از طریق Facebook در 2017-2018 سال مالی است.

گوگل نفوذ بیشتر تلفظ برای چاپ و رسانه های آنلاین (34 درصد) در حالی که Facebook بازی یک نقش بزرگتر برای تلویزیون و رادیو پخش (20 و 55 درصد بود).

آنچه در استرالیا اخبار سازمان می تواند پرداخت برای کار خود را در این چانه زنی کد ؟

این ACCC شامل طیف گسترده ای از کسب و کار در این کد از جمله چاپ آنلاین-تنها رادیو و تلویزیون, رسانه ها.

این شامل هر دو تجاری و سازمان ها مانند نه سرگرمی, هفت غرب در رسانه ها و اخبار پارسیان است که می تواند در دریافت وجوه از گوگل. دولت بودجه سازمان ABC و SBS بهره مند خواهد شد از دیگر بخش های این طرح از جمله اطلاعات بیشتر در مورد الگوریتم تغییرات.

چقدر شرکت فنی پرداخت ؟

مذاکرات را طی هفته های آینده با بسته شدن مذاکرات در اوت 28. قوانین برای حمایت از کد های جدید به علت در “ماه”.

آیا تکنولوژی غول های پرداخت برای اخبار در کشورهای دیگر ؟

نمی اغلب.

Facebook به بالا رد تماس به پرداخت برای اخبار منتشر شده بر روی پلت فرم آن هر چند سال گذشته نشان داد قصد دارد به معرفی یک برگه “اخبار” برای خدمات خود را. آن وعده داده شده به پرداخت حدود 200 ما ناشران برای محتوا براساس این طرح که هنوز به راه اندازی.

گوگل ماه گذشته اعلام کرد که مذاکره با یک گروه کوچک از ناشران در استرالیا و برزیل و آلمان برای پرداخت حق بیمه و محتوای اخبار. حرکت یک ماه قبل از ACCC اعلام شد انتقاد به عنوان یک راه برای جلوگیری از قوانین جدید.

در ماه آوریل در فرانسه رقابت watchdog دستور گوگل برای مذاکره با ناشران محلی در راه به پرداخت برای محتوای خود را.

و در سال 2014 دولت اسپانیا با تغییر قوانین کپی رایت برای وادار کردن گوگل به پرداخت هزینه برای این قطعه از داستان های منتشر شده بر روی پلت فرم آن است. گوگل در پاسخ با حذف رسانه های اسپانیایی از آن در سایت های خبری در سراسر جهان است.

می تواند این مفاهیم برای دیگر کشورها ؟

بله. اگر آن را با موفقیت اجرا, کارشناسان می گویند استرالیا طرح می تواند به تصویب رسید و در کشورهای دیگر برای اطمینان از رسانه های سازمان می توانید در ادامه به شکست و گزارش اخبار.

چه چیز دیگری می اخبار چانه زنی کد انجام دهید ؟

این ACCC می گوید tech غول همچنین باید اولویت اصلی محتوای اخبار در سیستم عامل خود را به پاداش ناشران و اطمینان کاربران دسترسی به اطلاعات دقیق به استرالیا, اخبار سازمان اطلاع از “قابل تغییر الگوریتم” تاثیر محتوای آنها و ارائه برخی از اطلاعات در مورد کاربران که دسترسی به محتوای آنها.

در اصل منتشر شده به عنوان $10m خوب برای غول تکنولوژی برای پرداخت در استرالیا اخبار

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر