در میان COVID-19 نگرانی اولویت بندی یک سیستم ایمنی سالم

با COVID-19 ویروس در ذهن همه آن را حس می کند برای حمایت از سالم عملکرد سیستم ایمنی بدن. وجود دارد مقدار زیادی از چیزهایی که همه ما می توانید انجام دهید در این صورت علاوه بر شستن دست ما و تمرین های اجتماعی فاصله.

رایج سرماخوردگی و آنفلوآنزای فصلی هنوز شناور در اطراف در حال حاضر نیز پس از سالم ماندن باید یک اولویت است. اگر چه شما نمی ممکن است قادر به به طور کامل جلوگیری از بیمار شدن حفظ انعطاف پذیر سیستم ایمنی بدن ممکن است به کاهش شدت و مدت بیماری.

                                                                                                                                                                                                                       

نکات زیر در حال راه های طبیعی برای افزایش سیستم ایمنی بدن شما و به طور کلی سلامت:

• برش توهین آمیز مواد غذایی. التهاب پاسخ طبیعی به بیمار شدن و یا مجروح شدند. سیستم ایمنی بدن شما می فرستد سلول های التهابی به منطقه آنها نیاز به حمله و تعمیر کامپیوتر منطقه است. اما اگر شما در حال خوردن غذاهای شما عدم تحمل به سیستم ایمنی بدن شما ممکن است در این حمله هر بار که شما با مصرف این مواد غذایی است. علاوه بر ایجاد استرس اضافه شده در بدن و سیستم ایمنی بدن شما باقی می ماند به خطر بیافتد برای مدت زمان طولانی است که باعث کاهش اثربخشی تعمیر و نگهداری روزانه.

• اضافه کردن بیشتر مواد مغذی است. ریز مغذی مانند روی و سلنیوم و پتاسیم و همچنین ویتامین C و ویتامین D همه باید ایمنی-افزایش قدرت. مواد غذایی مانند زنجبیل و گرده زنبور عسل و بسیاری از میوه ها و سبزیجات حاوی ویتامین ها و مواد معدنی و آنتی اکسیدان است که همه کمک در حمایت از یک سیستم ایمنی سالم است. حتی با اضافه کردن آب لیمو به آب خود را می تواند کمک به alkalize pH بدن خود و حمایت از باکتری های سالم در حالی که ساخت آن را دشوار برای اسید-دوست داشتن عوامل بیماری زا به رشد است.

• بهبود خواب خود را. همه ما می دانیم چقدر مهم خواب است به سلامت روان ما اما بدن ما با استفاده از این زمان برای تعمیر و بازیابی روزانه از ساییدگی و پارگی. کمبود خواب می تواند منجر به سیستم ایمنی سرکوب با افزایش التهاب و کاهش میزان بیماری مبارزه با سلول در بدن ما است.

• اطمینان از مناسب سم زدایی. اگر بدن شما نیست حذف روزمره سموم از غذایی که می خورید و یا هوای نفس شما شما باید یک زمان سخت در مبارزه با اشکال. مناسب سم زدایی شروع می شود با یک سیستم گوارشی سالم و هیدراتاسیون کافی مجموعه صحنه را برای کارآمد حذف. اگر شما عادت به خوردن nonorganic گوشت و یا اگر شما تا به حال یک اخیر دوز از آنتی بیوتیک ها آن را یک ایده خوب به مکمل با کیفیت پروبیوتیک به بازگرداندن فلور روده. این کمک خواهد کرد در کارآمد هضم و نگه داشتن چیزهای در حال حرکت درستی است.

                                                                                                                                                                                                                       

• حفظ یک برنامه ورزشی. ورزش مزایای متعدد است اما یکی است که اغلب نادیده گرفته شده است توانایی انقباضات عضلانی برای کمک به تخلیه سیستم لنفاوی. سیستم لنفاوی است که یک کانال برای سموم می شود از بدن دفع می شود و یک مسیر برای سلول های ایمنی برای سفر که در آن آنها مورد نیاز است. مداوم انقباضات عضلانی درایو سالم جریان سیستم لنفاوی.

• خنده و لذت بردن از زندگی. بدیهی است که خنده به نظر می رسد برای کاهش استرس در زندگی ما, اما آن را نیز ممکن است افزایش عملکرد سیستم ایمنی بدن. مطالعات نشان داده اند که خنده باعث افزایش سلولهای کشنده طبيعی است که حمله به هر چیزی از عفونی سلول ها به سلول های تومور. خنده خود را افزایش توانایی بدن را برای از بین بردن سمی سلول ها و در نتیجه درس شانس خود را برای بیماری است.

پس از چند مرحله ساده هر روز به سیستم ایمنی بدن شما یک شانس مبارزه. برای سلامتی بیشتر و راهنمایی های تغذیه بازدید PushFitnessTraining.com برای لینک به وبلاگ ما و منابع رسانه های اجتماعی.

• جاشوا Steckler صاحب فشار تناسب اندام شخصی آموزش استودیو در Schaumburg متخصص در کاهش وزن, عضله, تقویت و تغذیه. تماس با او را در PushFitnessTraining.com.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de