هنرمندان نگاه Gentrification و بیشتر در RedLine را در نزدیکی در فاصله

پس از آن تاسیس شد بیش از یک دهه پیش توسط لورا مریج, RedLine ارائه شده سالانه اعضا نشان می دهد که به شرح زیر تم برای برگزاری این نمایشگاه برنامه. در این سال که موضوع “Afrofuturism” که تصور آرمانی pasts یا آتی که در آن مردم سیاه مرکزی به روایت محتوا.

من آن را گفته ام و من دوباره آن را می گویند: این معنا ندارد به کراوات اعضا نشان دادن به یک موضوع خاص که شرکت کنندگان باید کمی در مشترک — در حالت ایده آل مانند یک نمایشگاه باید رایگان برای همه با هر هنرمند ارائه آنچه آنها بهترین را انجام دهید هر آنچه که ممکن است. منم خیلی چقدر این سال را به کاربران نشان می دهد در نزدیکی در فاصلهمعلوم شد. به عنوان RedLine مدیر لوئیس Martorano مشاهده با خنده “هنرمندان هرگز به دنبال تم و فقط به انجام آنچه آنها می خواهند.”

این سنگین وظیفه سازماندهی نشان می دهد کاهش یافت و به رود آیلند بر اساس متصدی نیکول J. Caruth. از چند ماه پیش Caruth آمد به RedLine به صحبت با مردم در مورد آنچه آنها در نظر گرفته شده برای ایجاد نمایشگاه و او در بر داشت که برخی از هنرمندان بودند ناراحت کننده با موضوع احساس که کار خود را خواهد بود این را تکذیب می کند. به عنوان یک نتیجه او یک کار تحسین تنظیم Afrofuturism موضوع به بیشتر غیر هنرمندان آمریکایی آفریقایی در RedLine یا حداقل بود به اندازه کافی انعطاف پذیر اجازه می دهد تا هنرمندان برای تنظیم تم خود را. به عنوان او می گوید: در او متصدی گفته است “شما نمی خواهد پیدا کردن نوعی زیبایی شناسی در ارتباط با Afrofuturism اینجا.”

زمانی که من صحبت با Caruth تنها چند ساعت قبل از نزدیکی در فاصله تعیین شد باز او به من گفت که gentrification در ذهن بسیاری از RedLine هنرمندان. و که حس می کند, از هنرمندان — حتی کسانی که هنرمندان با به طور موقت یارانه فضاهای در RedLine — در مقابل خطوط روند: هنرمندان به طور معمول خود را در استودیو و اغلب خانه های خود در مناطق مقرون به صرفه و در اینجا در دنور کسانی که قبلا ارزان محله در حال تبدیل شدن به بالا و اجاره مناطق تقریبا یک شبه. Caruth طول می کشد توجه داشته باشید از این هم در او متصدی گفته است: “هنرمندان در این نمایشگاه تمرکز بر جهان به عنوان آنها می دانند که آن را در حال حاضر پرداختن به موضوعاتی از قبیل جابه جایی, نظارت, تغییر آب و هوا hybridity برابری جنسیتی و بقیه.”

One side of Anthony Garcia Sr.'s mural, "White Wash."گسترش

یک طرف از آنتونی گارسیا Sr. نقاشی دیواری “سفید بشویید.”

حسن نیت ارائه میدهد از RedLine

نمایش شروع می شود در گالری کوچک کردن لابی با آیلین Roscina ریچاردسون “پرورش” که به نظر می رسد مانند یک آشپزخانه و بسیار راحت واسوده و استقبال. حلق آویز از سقف یک حلقه از گل خشک مرتب به طوری که آنها پرتو دور از مرکز. در زیر یک جدول بزرگ با صندلی در اطراف آن; در بالای جدول یک سطر از کتاب و چندین عروق برگزاری تخمیر عوامل مانند خمیر ترش استارت. ایده این است برای ایجاد یک حس اجتماعی و با گرد هم آوردن مردم به مواد غذایی با تخمیر مواد لازم: به عنوان اوج این قطعه این هنرمند قصد دارد به مرحله فقط یک شام.

به عنوان بینندگان ورود به گالری اصلی آنها برخورد ریگان Rosburg را “همه چیز خوب است” کاغذ بسته بندی در اطراف رایگان-ایستاده و دیواری; طرف رو ورود به نظر می رسد چیزی شبیه به یک چکیده قطره ای نقاشی. قطعه آدرس آلودگی و تغییرات آب و هوایی و با تمرکز بر Rosburg را اقامت در قطب شمال که او میره از سوالبارد نروژ روی عرشه یک کشتی بلند با دیگر هنرمندان همراه با دانشمندان و نویسندگان است. در یک طرف دیوار Rosburg است بخور شبح شبکه و بیت دیگر از پلاستیک اب اورد و در طرف مقابل هستند و نمرات از قطعات مکاتبات از هنرمندان, کودکان, دانشمندان و دیگران. پلاستیک تحت پوشش طرف نشان دهنده منفی مربوط به این موضوع در حالی که طرف با حروف نشان می دهد امید به آینده.

هنرمند و فعال جامعه آنتونی گارسیا Sr. نیز گرفته است بیش از هر دو طرف رایگان-ایستاده و دیواری به صورت دو طرفه دیواری “سیاه و سفید را بشویید.” در برجسته سمت مجموعه ای از خطوط افقی خاطره انگیز از لاتین بافی خدشه دار توسط یک نوار سفید کردن و در طرف دیگر گسترده تر راه راه در یک کس همه اما به طور کامل پوشش علائم و تصاویر است که دروغ در. به عنوان گارسیا توضیح می دهد که در خود هنرمند بیانیه هدف این است که جامعه ای که ارزش آن جوامع و تاریخ خود را. Gentrification و حک موجود فرهنگ است که به وضوح در ذهن هنرمند یکی از شهرستان های برتر نقاشان دیواری.

Tony Ortega's "Northside Gothic."گسترش

تونی ارتگا را “Northside گوتیک.”

حسن نیت ارائه میدهد از تونی ارتگا

مخالف گارسیا قطعه تونی ارتگا استفاده کرده است یک طرف از یک شبیه دیوار برای نقاشی از دهه 1970 Chicano زن و شوهر ارائه شده در سبک خود را امضا. پشت سر آنها یک طرح کلی از یک کمی شمال دنور خانه و پشت سر آن سه نفر از کوچکتر شبیه پرتره ، در مقابل نقاشی در هر دو طرف اورتگا قرار داده شده مجسمه های نگهبان حیوانات — سگ ؟ — انجام می شود در سیاه و سفید کاغذ مچاله. قدیمی Northside بود و هنگامی که قلب barrio اما آن را در حال حاضر پر از مرفه سفیده بنابراین موضوع این است که دوباره gentrification: رویاهای زن و شوهر جوان از یک نسل پیش در حال دست نیافتنی برای فرزندان خود.

"Circuit City," by Chris Bagley.گسترش

“مدار شهر” توسط کریس بیگلی.

حسن نیت ارائه میدهد از RedLine

هیچ هنرمند “آینده” مفهوم Afrofuturism بیشتر به قلب از کریس بیگلی که “مدار شهرستان” متقابل بین فضای داخلی از یک فضای مقدس و که از یک کلوپ شبانه. این قطعه است که به معنای به التماس کردن به آینده کلان شهر پر کل یک گالری کوچک در پشت RedLine. بیگلی دارای پوشش کف با براق منعکس کننده پانل های و, دار زدن, در بالا هم پاشیده مایلار پتو می چرخد مانند یک تغییر شکل توپ دیسکو. در هر دو طرف داخل هستند روشن ستون ساخته شده از تخته مدار وجود روشن عناصر بیش از حد. در پشت دیوار یک جنبش فعال ویدئویی که در آن کسانی که از تعامل با آن کاهش می یابد به پهن حباب با هیچ قابل تشخیص ویژگی های. برای بیگلی های غیر قابل تشخیص سایه و ارقام نشان می دهد زمانی که ظاهر خواهد شد جایگزین اقدامات است.

Tya Alisa Anthony's "Balance Baltimore."گسترش

Tya آلیسا آنتونی “تعادل بالتیمور.”

حسن نیت ارائه میدهد از RedLine

آثار دیگر مستحق متوجه شامل Tya آلیسا آنتونی جذاب “تعادل بالتیمور” یک قفسه کوچک است که دارای چند رنگ مات-هیئت مدیره خانه ها در یک ردیف به صف. مارشا ماک تصویر زمینه, گل, گلدان, گیاهان و آب نبات-لفاف بسته بندی اتاق قطعا خوش بین نگاه و بازتاب او مخلوط هویت آسیایی و قفقازی. من هم دوست داشتم این قطعه توسط خاک رس Hawkley به خصوص “خالص” است که در آن تصاویری از مردم هستند جدا و متصل به هم توسط یک مواج شبکه ای از خطوط. Trey دووال را سه نفر از لوله های فولادی که ظهور و سقوط بر روی کابل های متصل به دستگاه فوق العاده ساده است اما واقعا کار می کند. در مقابل سه بخش Michael Sperandeo که شامل آرشیوی چاپ 3-D نوشته افسانه ای شکل و واقعیت افزوده را از طریق یک لپ تاپ بسیار پیچیده است, اما آن را با این نسخهها کار بیش از حد.

در نهایت تاسیس دنور هنرمندان چارلز کشیش بخش و Carley وارن هر دو سزاوار نوک کلاه. پرشن ارائه یک دیوار بلند پروازانه نصب و راه اندازی در مورد چشم انداز است که شامل نقاشی از کوه با روشن اکریلیک مفتولهای پر شده با شن و ماسه. وارن کمک یکی دیگر از کلاسیک کار یک جفت مجسمه های چوبی که اشکال بر اشکال از conventionalized عنکبوت.

بیش از دهه گذشته RedLine نشان داده است خود را به یک محل که در آن شما می توانید برخی از این منطقه بهترین هنرمندان معاصر به عنوان به خوبی به عنوان برخی از هیجان انگیز ترین در حال ظهور هستند. که بیش از حد از یک موضوع است.

نزدیکی در فاصلهطریق 8 مارس در RedLine, 2350, Arapahoe, خیابان 303-296-4448, redlineart.org

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>