قبل از اینکه کاری ویلیامز افتتاح سالن بوکس در سال 1998 وجود دارد دو گزینه اصلی برای کسانی که می خواستم به جعبه. “شما تا به حال به یک جنگنده و یا شما تا به حال برای رفتن به یک سالن ورزشی تناسب اندام می گوید:” ویلیامز المپیک-سطح بوکس مربی سابق جنگنده در سانتا مونیکا ،

او پیش بینی چیزی جدید: وسط زمین. او ایجاد یک فضای که در آن شرکت کنندگان می تواند تجربه شدید بوکس تمرین و یک جامعه نزدیک گره که آیا آنها در نظر گرفته شده برای مبارزه یا نه. معلوم شد ویلیامز بود بر روی چیزی.

                                                                                                                                                                                                                       

با توجه به یک سال 2018 گزارش شرکت تحقیقات بازار IBISWorld حدود 4,000 بوکس ورزشگاه باز در ایالات متحده بین سال های 2013 و 2018. کارشناسان گچ تا Instagram نوردهی و ظهور محبوب studios مانند 9Round و سر و صدا. Elle نام آن را یکی از داغترین تناسب اندام روند از سال 2020 است. اگر شما شیفته در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن قبل از اینکه شما را در حلقه.

بررسی صلاحیت

چرا که کیفیت آموزش می تواند متفاوت باشد به طور گسترده ای در میان ورزشگاه کارشناسان توصیه می کنند برخی از اساسی بررسی صلاحیت. به طور کلی آنها توصیه پیدا کردن یک سالن که در آن مدرسان اولویت بندی ایمنی خود را. بدون گواهینامه شما می توانید کسب درآمد بیشتر اهمیت یک مربی که طول می کشد زمان به اطمینان حاصل شود شما با استفاده از فرم خوب.

ویلیامز توصیه کاوش آینده نگر بدنسازی وب سایت و/یا رسانه های اجتماعی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلاس ها و مربیان’ اعتبار. شهرستان سن ماتئو, کالیفرنیا, گواهی مربی شخصی هالی ed westwick به یاد مردم به عنوان خوانده شده برنامه با دقت به مطمئن شوید که شما برای اولین بار کلاس مبتدی پسند. اگر شما به طور تصادفی نشان می دهد تا برای یک مبارزه طبقاتی او هشدار داد: “کسی که قراره ضربت سخت زدن شما می شود.”

دنده

انتخاب کفش با صاف تنها و حداقل آج که نمی خواهد “گیر” هنگامی که شما pivot. Tami, کیر, یک درمانگر فیزیکی که کلاس می آموزد و رفتار بیماران در گوشه باشگاه بوکس در بولدر کلرادو می گوید: “شما می خواهید که پشت پا قادر به چرخش و محوری در توپ پا.” اگر چه شما می توانید قطعا سرمایه گذاری در بوکس کفش بعد مبتدیان می توانید با کلی کفش هدف.

                                                                                                                                                                                                                       

بسیاری از سالن های ورزشی به شما دستکش بوکس و کاری ادامه داده اند برای کلاس اول خود را, اما ویلیامز توصیه خرید خود را هر چه زودتر به جای بعد. پیچد حمایت بانداژ دست و مچ دست پوشیده در زیر دستکش بوکس که در آن می شود و عرق در طول تمرین. او در مقایسه با دستکش کفش بولینگ و می گوید: پیچد مانند جوراب. مربی شما می تواند کمک به با بسته بندی تکنیک و می تواند توصیه شما در چه اندازه دستکش بپوشند. یک جفت دستکش می تواند هزینه در هر نقطه از $20 به بیش از 100 دلار است.

مناسب بسته بندی مهم است که برای اجتناب از آسیب به دست, به خصوص برای مبتدیان که ممکن است قوی اما فاقد مهارت های فنی. “افرادی که در حال انجام یک کار بد باید کاری ادامه داده اند بیش از افرادی که در حال انجام یک کار خوب می گوید:” جف Watters, بوکس, مربی و مدیر اجرایی Watters عملکرد در دیترویت. نگه داشتن در ذهن که اگر چه کاری می تواند ارائه بند انگشت و مچ دست و حفاظت از فرم خوب تنها موثر حفاظت در برابر پتانسیل آرنج و شانه و صدمات.

Watters همچنین توصیه می کند مبتدیان به پوشیدن محافظ اگر آنها برنامه ریزی به مشاجره و یا به رقابت بپردازند. “نکته این است که به پانچ کسی در سر” او می گوید و با که می آید یک خطر ذاتی از ضربه به سر.

تمرین

بوکس کلاس ها به طور کلی با شروع گرم کردن از جمله ضربان قلب-بالا بردن تمرینات مانند آهسته دویدن, پریدن طناب و lunges. کیر اشاره می کند که گرم کردن می تواند شدید تر از برخی از مردم کل تمرین. (من می توانم به این.)

                                                                                                                                                                                                                       

تمرین به طور کلی تناوب بین بوکس و قلب پمپاژ مطبوع تمرینات. برای بوکس بخشی, مگر اینکه شما را امضا کرده اند تا برای مبارزه شما تمرین ترکیبی خاص از مشت (به عنوان مثال واکسن قلاب به سمت چپ) با توجه به مربی خود ، (اگر شما در یک کلاس کیک بوکسینگ, این ترکیب را نیز شامل لگد زدن.) در مربی و به فرمان شما هم شروع سایه بوکس (مشت پرتاب در هوا) و یا مشت زدن به کیسه های سنگین سرعت کیسه یا یک مربی پد (با نام مستعار پد کار می کنند). مطبوع تمرین شامل حرکت مانند تخته squats lunges و فشار یو پی اس. Ed westwick می گوید این تمرین که به طور معمول طول می کشد 45 تا 60 دقیقه است موثر کالری سوز اضافه کرد: “شما احساس می کنید مانند شما در حال رفتن برای مردن.”

که گفت: این تمرین می تواند اصلاح شود برای هر سطح تناسب اندام-یا مرحله از زندگی. Ed westwick می گوید او جعبه با همه از او مسن تر مشتریان از جمله یکی که 74 و ویلیامز ذکر 68 ساله مشتری. “شما می توانید کاملا به سرعت خود را” ed westwick می گوید. Watters توضیح داد که اگر چه حرفه ای جعبه برای سه دقیقه قبل از مصرف یک دقیقه استراحت ورزشکاران خود را ممکن است عمل ترکیبی برای یک زمان کوتاه استراحت بیشتری بین فواصل و شماره گیری شدت. همچنین شما لازم نیست که به 100% با هر پانچ. من به اشتباه در نظر گرفتن همه پرخاشگری را در کیسه های در کلاس اول من; من گردن و شانه درد بود برای روز.

به عنوان یک تمرین بدن است که با تمرکز بر تولید برق از لگن و هسته بوکس می تواند به عنوان موثر مقطع آموزش. سوگند می گوید آن را یک مکمل عالی برای راکت های ورزشی, در حالی که Watters با استفاده از آن به آماده شدن برای پیاده سفر.

نتایج

اگر چه بسیاری از شرکت کنندگان شروع بوکس زیرا آنها فکر می کنم آن را کمک خواهد کرد که آنها را از دست دادن وزن ویلیامز می گوید آنها با آن چوب به دلیل “آنها فقط عشق چگونه آن را احساس می کنید.” و این احساس است که فقط فیزیکی; آن را نیز روانی و عاطفی. بوکس را ترکیب را به قدرت و سرعت و چابکی و تمرکز. اگر شما در حلقه با حریف شناختی خواسته تنها افزایش می دهد. “وجود دارد مقدار زیادی از استراتژی های درگیر طوری که آن را واقعا کمک می کند تا به نگه داشتن ذهن خود را تیز” ویلیامز می گوید.

آن را نیز فوق العاده ابزار مدیریت استرس با توجه به ed westwick. “ما تجاوز از حد” او می گوید. “ما دوست پسر سابق (و) شوهر سابق پرخاشگری است. ما رئیس پرخاشگری است.” برای بسیاری از طرفداران بوکس فراهم می کند و یک خروجی از زندگی فشار.

بوکس ورزشگاه نیز ایجاد حس جامعه است. به عنوان ed westwick آن قرار می دهد: “خود را در ساعت است که سرعت شما را بسیار جذاب گروهی از مردم در اطراف شما و شما باید پاسخگویی.” اگر شما دست خود را به طور منظم تمرین, ed westwick می گوید انتظار می رود بوکس خود را دوستان بخواهید که در آن شما بودند.

در نهایت, بوکس, ایجاد حس اطمینان که طرفداران آن می گویند این است که بر خلاف هر گونه دیگر است. “وجود دارد اعتماد به نفس دانستن که اگر وضعیت رخ می دهد, شما قادر خواهید بود تا با اطمینان دفاع از خود” Watters می گوید. برای زنان به طور خاص او می افزاید: “این یکی دیگر از لایه های امنیتی.” Ed westwick موافق است. “اگر کسی به حمله (یکی از مشتریان من) آنها مانند” من احساس می کنم این,’, ” او می گوید.

که اطمینان می تواند به گسترش فراتر از ورزشگاه دیوار. Watters گفت: من در مورد یک مشتری که با این نسخهها کار در امور مالی و دوست دارد به کتاب در یک جلسه درست قبل از یک جلسه. مشتری گفت Watters که او را حمل تقویت اعتماد به نفس از ورزشگاه به طور مستقیم به اتاق هیئت مدیره — چیزی که او نمی تواند از رفتن برای اجرا. “وجود فیزیکی به آن” Watters می گوید که “شما فقط می توانید به رفتن به باشگاه و انجام چیز دیگری است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im