Catherine Deneuve می دهد یک کلاس کارشناسی ارشد در بازیگری در ‘حقیقت’

خانواده ممکن است این موضوع بزرگ ژاپنی فیلمساز Hirokazu Kore-eda اما او نمی رسم ساده پرتره. در Kore-eda دست خانواده است نرم و قابل انعطاف تر. او تمایل به تغییر نقش ها در اطراف مانند او را مجددا مرتب و مبلمان ماهرانه بازسازی آشنا دینامیک تا زمانی که او بدون شما دانستن آن بازگشت همه چیز.

خود ظریف ویرانگر و عمیقا انسانی سینما خانوادگی با این نسخهها کار مانند یک منشور یک راه برای دیدن چیزهایی که اغلب پنهان در جامعه است. در “مثل پدر مثل پسر” یک تغییر-در-تولد داستان (معمولا مسائل ملودرام) استفاده می شود به ظرافت ارائه کلاس شدم. در “هیچ کس نمی داند” چهار فرزند متفاوت پدران و یک مادر برای یک لحظه پیدا کردن هماهنگی با هم. در نخل طلا برنده “Shoplifting” موقت و فقیر قبیله هستند صحت خانواده از بسیاری از که موظف هستند با DNA است.

                                                                                                                                                                                                                       

برای Kore-eda خانواده یک انتخاب است. و در آخرین و برای اولین بار به زبان فرانسه در فیلم “حقیقت” این یک انتخاب است که خود را شخصیت مرکزی — یک جشن بازیگر فرانسوی با بازی کاترین Deneuve — است به ظاهر استعفا. “من ترجیح می دهم به یک مادر بد, یک دوست بد و یک بازیگر خوب,” او می گوید: بدون پشیمانی.

Kore-eda منتقل شده از ژاپن به پاریس. فابین (Deneuve) یک گرند کدبانو از سینما نیست بنابراین بر خلاف Deneuve, خودش, است که بازدید از آنچه که او خواستار “خانواده کوچک” از دخترش Lumin (ژولیت بینوش) از نیویورک است. با Lumin او بازیگر, شوهر هنک (Ethan Hawke) و مادر شارلوت (Clémentine Grenier). آنها می رسند فقط به عنوان فابین را به طور کامل واقعی خاطرات با عنوان “حقیقت” است که منتشر شده است. “خاطرات من, کتاب من,” او می گوید.

این دیدار می گیرد در حالی که فابین است فیلمبرداری یک فیلم علمی تخیلی به عنوان یک نا محدود فضا سفر مادر — یکی دیگر از لایه ای از داستان “حقیقت” است که به عنوان یک بخش معتبر است و بخشی نادرست انکسار که فابین است که به عنوان یک مادر. او می تواند عمل کند اما او می تواند در واقع می شود آن را?

Lumin قطعا نمی کنم. او همراه با مقدار زیادی از دوران کودکی در چمدان از فابین کمتر از مراقبت و تربیت از جمله زمان فابین قفل شده است و او را در زیرزمین به عنوان مجازات و پس از آن را فراموش کرده به او اجازه بیرون. “من تیراندازی,” او می گوید: ماده-از-factly مانند او اولویت بودند و مستقیما در جهت.

                                                                                                                                                                                                                       

اما “حقیقت” به طور پیوسته تراشه های دور در برخی از این نارضایتی باعث Lumin به سوال او خاطرات و نرم تحت فابین را سرکش خواهد شد. (“شما نمی توانید اعتماد خاطرات” مادرش به او می گوید. “خاطرات می آیند و بروید.”)

درگیری از جمله هنک آشامیدنی مشکل کمی آشنا و فیلم حساسیت در برابر verges در قلمرو بی شماری دیگر فرانسوی درام. Kore-eda شات این فیلم با یک خدمه هدایت از طریق یک مترجم و یک عنصر از خود را آرام درخشندگی نمی آید از طریق کاملا به عنوان به وضوح در ترجمه است.

اما “حقیقت” است که هنوز هم اغلب استادانه در ظرافت تعادل ایده های متناقض در یک بار. و علاوه بر Deneuve. یک بار و همیشه belle du jour پایمال کند این فیلم با شکلک به خود گذشته طبقه; او به سادگی دستورات آن توسط خود او حضور توانمند. او فابین — ظالمانه برش کاملا remorseless, sensationally با استعداد — بیش از حد زنده برای صرف ادای احترام. او نمی خواهد آن ایستاده برای آن علاوه بر.

لحظاتی وجود دارد که او و بینوش به اشتراک گذاری صفحه نمایش که تقریبا قریب به اتفاق برای چگونه به سادگی خوب — در روش های بسیار متفاوت-هر دو بازیگر هستند. و پس از آن وجود دارد یادداشت از فضل مانند زمانی که کل shambling قبیله لرزان به این شب از یک رستوران و شروع به رقص بازو در بازو به یک نوازنده خیابانی موسیقی. تمام زندگی خانوادگی یک عملکرد. و Kore-eda است به نحوی آن را انجام داده دوباره.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de