چین حرکت گسترده نمایشگاه آنلاین, اما تعداد کمی از خریداران به دنبال

پکن-ایستاده در مقابل قفسه لادن با رنگارنگ کوله پشتی یک بانوی فروشنده ترویج کیسه در کانتون نمایشگاه وب سایت بدون دانستن این که آیا هر کسی که به تماشای به عنوان بزرگترین رویداد فروش باز در فضای مجازی برای جلوگیری از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

این دو بار در سال نمایشگاه معمولا تساوی بیش از 180,000 خریداران خارجی و 60,000 فروشندگان چینی به جنوب شهر گوانگجو است. اما با بسیاری از بازدید کنندگان خارجی محروم از چین این رویداد تبدیل خود را به یک پلت فرم تجارت الکترونیک با مینی-خرید کانال برای نزدیک 8,000 فروشندگان.

                                                                                                                                                                                                                       

بانوی فروشنده برای Honeyong Enterprise Co.,Ltd. نشان داد کوله پشتی برای کودکان. باله های کوسه jutted از یک مدل برای پسران. صورتی مدل برای دختران حال توری شعله ور کردن از پایین مانند یک رقاصه را توتو.

‘œIt را مانند رقص دختران زمانی که دختر کوچک خود را می پوشد آن’� گفت: این دفتر که به نام او به عنوان سوفیا. ‘œIf شما می خواهید گزینه های بیشتر, لطفا با من تماس بگیرید در حال حاضر’� سوفیا گفت: با اشاره به یک پیام فوری لینک بر روی صفحه نمایش ‘œor ارسال یک ایمیل به من.’�

نمایشگاه تاسیس در سال 1957 بود که در دهه های چینی صادرکنندگان اصلی لینک به خریداران خارجی است. مواجه است و رقابت رو به رشد از شرکت ها مانند هنگ کنگ منابع جهانی و چین گروه Alibaba است که اتصال خریداران و صادرکنندگان آنلاین. اما این نمایشگاه هنوز هم محبوب است با خرده فروشان و سایر مشتریان که می خواهند برای دیدار با تامین کنندگان جدید و سعی کنید از محصولات.

سفارشات در سال گذشته بهار جلسه که جذب 195,000 خریداران بالغ بر 199.5 میلیارد یوان ($29.6 میلیارد دلار) سازمان می گویند. در ماه نوامبر گذشته پاییز جلسه تولید اضافی 207 میلیارد یوان ($29.4 میلیارد دلار) در معاملات.

                                                                                                                                                                                                                       

در این سال هنوز روشن نیست که چگونه بسیاری از خریداران به دنبال فروشندگان به وب سایت.

‘œNot بسیاری از مشتریان خارجی ما مراجعه آنلاین’� گفت Honeyong فروش مدیر کلر Wan. ‘œMaybe اگر آنها می خواهند به بررسی محصولات جدید آنها هنوز هم می خواهید برای دیدن آنها را در فرد.’�

برای مدیریت آن در بازار آنلاین دولت چین تبدیل به غول تکنولوژی Tencent اپراتور محبوب WeChat سرویس پیام.

این ویدئو پلت فرم شامل فناوری است که به تولید سه بعدی دیجیتال تصویر از یک محصول است که خریداران بالقوه می تواند به نوبه خود در اطراف و دیدن از زوایای مختلف با توجه به Tencent. پیام های فوری و تفسیر امکانات در نظر گرفته شده برای مشتریان اجازه می دهد در کشورهای دیگر به صحبت به طور مستقیم به فروشندگان.

Tencent و راهنمایی در حال کار با نمايشگاه در چین و خارج از کشور برای قرار دادن رویدادهای آنلاین در امید رسیدن به مشتریان بیشتر است.

آخرین سال راهنمایی راه اندازی یک کانال ویدئو برای فروشندگان چینی به نشان می دهد محصولات خود را به بازدید کنندگان در Consumer Electronics Show در لاس وگاس صنعت بزرگترین فروش سالانه رویداد.

Coronavirus همه گیر ‘œmeans ما باید پیشگام قرن 21 نشان می دهد تجارت,’� گفت: جان Caplan Alibaba است رئیس جمهور برای شمال امریکا و اروپا است.

هنوز هم اینترنت است و هیچ جایگزینی برای ملاقات با فروشندگان در فرد گفت: Chris Sillitoe که صاحب یک شرکت تأمین منابع در بریتانیا است که اقدام به خرید ابزار و سخت افزار های دیگر برای خرده فروشان. Sillitoe بازدید کرده هر نمایشگاه کانتون در دو دهه گذشته است.

                                                                                                                                                                                                                       

‘œThat کاملا آنچه در آن همه مورد’� گفت Sillitoe. ‘œThe مجازی عادلانه نیست جایگزینی برای بودن روی زمین در چین است.’�

در یکی دیگر از کانال یک کارمند از پنج ستاره, ابزار جنسی, Co. برگزار شد تا یک مینیاتور, نقدی, ثبت نام برای کودکان و نشان داد که چگونه آن را می تواند اسکن ساختگی سیب زمینی سرخ شده و نمایش قیمت بر روی صفحه نمایش. دیگر رنگی, اسباب بازی, در این شرکت, صفحه شامل یک پیانو و موسیقی تلفن.

800 کارمند شرکت در شانتو در نزدیکی هنگ کنگ گرفته شده در این نمایشگاه کانتون پس از سال 2016 گفت: آن مدیر فروش, ویکی یو. او گفت: فروش به ایالات متحده و اروپا و آمریکای جنوبی و جنوب شرق آسیا با بیش از 50 درصد و برخی از مشتریان که قرار داده شده و سفارشات لغو.

‘œWe ندارد بسیاری از مشتریان بازدید از ما آنلاین’� گفت: Yu. ‘œCustomers به امید دیدن محصولات در فرد است.’�

Honeyong صادرات 90 درصد از محصولات خود را به اروپا و ایالات متحده و آفریقا و جنوب شرق آسیا گفت: Wan مدیر فروش. او گفت: فروش پایین 30 درصد به 40 درصد از زمان مشابه در سال گذشته.

Honeyong ساخته شده است یک استودیو و صرف سه ماه آماده سازی خود را برای فروش آنلاین اولین گفت Wan.

‘œWe هنوز هم فکر می کنم این است که ارزش آن را تا زمانی که بیشتر مردم به شرکت و محصولات’� او گفت:.

___

AP محقق یو بینگ در پکن کمک کرده است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de