می تواند نیازهای ویژه دانش آموزان از طریق کاهش ترک در حالی که مدارس حرکت e-learning?

مانند بسیاری از دانش آموزان گیر در خانه کلر سالن به تماشای بسیاری از فیلم ها و پخش بر روی iPad خود را در حالی که ماندن در آنجا که مدارس تعطیل هفته در حال حاضر با توجه به COVID-19.

کلر وضعیت نیست, منحصر به فرد, اما نیازهای آموزشی هستند. او به شدت مبتلا به اوتیسم و غیرکلامی 11 ساله قرار داده شده در خارج از منطقه درمانی روز مدرسه — کمک به دست در جنوب غربی حومه شهر, حومه شهر — توسط Naperville واحد منطقه 203.

                                                                                                                                                                                                                       

به حومه و مناطق آموزش و پرورش در تلاش برای کشف کردن آموزش الکترونیکی و آموزش از راه دور گزینه برای اکثریت دانش آموزان خانه نشین کودکان مانند کلر می تواند از طریق ترک آنجا که آنها نیاز به خدمات تخصصی و اغلب یک درمان است که پدر و مادر نمی تواند ارائه.

“من مادر و نه معلم می گوید:” دانا سالن Naperville. “این سخت است برای او را به سوئیچ که در سر خود را.”

در حالی که کلر نیاز به کمک با کاربردی مهارت های زندگی تان هال 8 ساله پسر Grady دوم-گریدر در دشت مدرسه ابتدایی یادگیری به حرکت e-learning.

“این است که قریب به اتفاق” گفت: سالن مورد دستکاری کار از راه دور در توسعه کسب و کار برای اتحادیه های اعتباری کمک به حمایت Grady و بدانند آنچه که متناسب با کلر را فردی برنامه آموزش و پرورش (IEP) اهداف است.

در مدرسه کلر دریافت شغلی و گفتار درمانی در بالای کلاس درس. سالن داده شده است تمرینات را به او بدهد تا او سقوط می کند ،

                                                                                                                                                                                                                       

“آنها من را تشویق به ادغام به وظایف روزانه پاک کردن شمارنده گسترده طبقه تاشو, جوراب,” سالن گفت. “این قطعا طول می کشد بسیاری دیگر برای من برای او برای پیروی وجود دارد و به عنوان یک پاداش بزرگ در پایان. بسیاری از مدارس فقط, نیست, آماده شده برای ارائه این نوع حمایت از خانواده. این جمعیت از مزایای بیشتر چهره به چهره و دست در آموزش. آنها فقط در از دست دادن در حال حاضر.”

چالش تغییر

روال مهم برای کودکان نیازهای ویژه. شکستن از برنامه روزانه از آماده شدن برای مدرسه در صبح سوار اتوبوس مدرسه و بودن در یک کلاس درس با همسالان می اندازد و همه چیز خارج از ضربت سخت زدن.

“شما نمی توانید ظروف سرباز یا مسافر با خود معمول گفت:” مونا خان از Bolingbrook که 8 ساله پسر Maaz است که مبتلا به اوتیسم است.

خان گفت: از دو هفته گذشته بوده است مبارزه ای مداوم برای اطمینان Maaz زمانی که او نمی تواند با او کلاس سوم همسالان در پلینفیلد واحد منطقه 202.

“این بیش از حد برای او به رسیدگی و درک کنند که چرا” خان گفت. “او از دست رفته است یادگیری است. او از دست رفته است دوستان خود را.”

Maaz معلمان و درمانگران اقامت در تماس از طریق ایمیل با به اشتراک گذاشتن تصاویر و از طریق ویدئو چت. او به تماشای فیلم های کوتاه برای یادگیری ریاضی, رنگ, زبان و اساسی مهارت های حرکتی. ابزارهای کمک به حفظ Maaz در کار اما توجه خود را span کوتاه مدت است.

                                                                                                                                                                                                                       

خان ویژه-معلم آموزش و پرورش برای Muhsen آخر هفته برنامه برای نیازهای ویژه کودکان ارائه شده از طریق مختلف حومه مساجد است که اعتماد به نفس او می تواند نگه دارید Maaz از لغزش با وجود این چالش ها.

“من این رو,” او گفت:.

نیازهای مختلف

در حالی که برخی از شرایط قابل تشخیص هستند مانند سندرم داون یا فلج مغزی, همه نیازهای ویژه قابل مشاهده است. بریجت McFeggan 8 ساله پسر برایس یک کلاس دوم در لیکوود مدرسه ابتدایی در Carpentersville سقوط به نامرئی دسته.

برایس نیاز به کمک با حسی پردازش گفتار درمانی و کار اجتماعی. او که در غیر این صورت عملکرد بالا اما نیاز به کمک کنترل بدن خود را. او مهارت های حرکتی خوب در سطح کلاس. طولانی نوشته شده است و یا خواندن تکالیف سخت برای او به درک.

هنوز در میان تردید و استرس مدیریت یادگیری الکترونیکی (نمایش زمان و بی قراری از سه فرزند McFeggan در بر داشت یک پوشش نقره ای.

“در وسط آن همه تلفن من زنگ زد و آن پسر من است کاردرمانی” گفت: McFeggan که با این نسخهها کار در آموزش و پرورش ویژه در جامعه واحد منطقه 300. “او پرسید: چگونه ما هستند. نه تنها او بلکه تمام خانواده. این اجتماعی فاصله شده است بسیار دشوار است بر همه ما. او از من خواست او را نجات دهد در خانه شماره زیرا او مطمئن بود که این همه بود و می خواستم تا مطمئن شوید که من می دانستم که او وجود دارد برای ما, اگر ما نیاز به او.”

اضطراب مادر

دانا McGary از Carpentersville سخت تلاش می کند و نه به او اجازه 8-ساله پسر لنوکس دیدن او ترس و اضطراب.

سوم-گریدر در دره مدرسه ابتدایی در الگانکوئین لنوکس دارای عملکرد بالا اوتیسم با ترکیب نوع ADHD. معلم خود شغلی و گفتار درمانگران و تطبیقی تربیت بدنی مربی باید ارائه دستورالعمل های خاص به صورت خود درمانی و آموزش الکترونیکی درس آغاز هفته آینده.

“اما آن است که هنوز هم بسیار سخت” McGary گفت. “من احساس می کنم مانند یک شکست و گفت که اما از آن است. من تصمیم به پسر من هر نوع دارو درمانی برای اختلال. ما سعی کردیم بیش از یک بار و او تا به حال عوارض جانبی وحشتناک که نیست ‘از بین برود بیش از زمان.'”

لنوکس دارای مقدار زیادی از انرژی است. با ساختار روز وارونه اش بالینی اضطراب است که پرورش آن سر بوده و تقویت شده.

McGary خواستار لنوکس را حسی می شکند و استخدام تنفس عمیق و خود تسکین دهنده تکنیک های برای کمک به او تمرکز هنگامی که او احساس می کند غرق شده است.

“اضطراب خود از طریق سقف در زمان,” او گفت:. “او حواس ترس همه در اطراف او و او احساس می کند آن را بیش از حد. ما آن را یک احساس و عاطفه در یک زمان.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im