COVID-19 و چگونه قطر در تلاش است برای جلوگیری از مسافران از گرفتن آن

داده شده زمان محدودیت های بین المللی مسافرت هوایی به دلیل COVID-19 مقدار زیادی از مردم پیش بینی می کنند که ممنوعیت پروازهای داخلی خواهد بود در محل قرار داده و هر چه زودتر به جای بعد. اما فرودگاه بین المللی دنور باز می ماند و در یک به روز رسانی به ذینفعان در مورد ویروس های, کیم, روز, مدیر عامل شرکت تاسیسات به دنبال برای اطمینان بخشیدن به مشتریان بالقوه است که اقدامات فوق العاده شده اند در محل قرار داده برای اطمینان از ایمنی خود را.

“آنچه ما می دانیم این ویروس و اثر آن در فرودگاه مایع است و تغییرات غالبا” روز اذعان دارد. “همانطور که ما از طریق این ها با هم, من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن آنچه که اطلاعات ما آن را به عنوان در دسترس می شود.”

پس از ذکر است که قطر با همکاری نزدیک با دولت های محلی و ادارات بهداشت و زیر هدایت آنها پیشنهاد او در لیست زیر تلاش برای حفظ تاسیسات “پاک و germ-free:”

• نصب و بهداشتی دستمال مرطوب در جت پل اجازه می دهد تا مسافران برای پاکسازی صندلی خود را در هواپیما
• اضافه کردن دست مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه برای مسافران و کارکنان از جمله TSA امنیت خطوط و اطلاعات غرفه
• افزایش فرکانس و شدت تلاش ها برای ضد عفونی کردن washrooms و سایر مناطق عمومی با تمیز کردن عوامل در نظر گرفته شده برای کشتن میکروب ها
• مطابق با قطار به دروازه روزانه با حتی قوی تر تمرکز برای کشتن میکروب ها و
• غیر فعال کردن تمام هوا دست خشک کن در دستشویی به کاهش گسترش میکروب ها.

در این روش قرار داده شده است در محل “برای اطمینان و ترویج اجتماعی فاصله:”

• اینصورت ما امنیت بازرسی خطوط به ارائه فضای بیشتر بین مسافران
• اضافه کردن علامت به یادآوری مسافران به فضا از شش فوت از یکدیگر
• تشویق ما امتیازات به انتقال به بایگانی اطلاعات از گرفتن و رفتن و
• کاهش صندلی در امتیازاتی که در آن میز و صندلی در محله های نزدیک.

به عنوان روز امتیاز بیشتر concessionaires در قطر هنوز عامل از دستورات از هر دو فرماندار Jared پلیس و دنور شهردار مایکل Hancock باید معاف فرودگاه از بار و رستوران تعطیلی.

در روز عبارت “ما باید یک تعهد به خدمت عمومی سفر و ما می دانیم که مسافران و کارکنان هنوز هم نیاز به مواد غذایی و سایر ملزومات. هنوز هم برخی از رستوران ها تصمیم گرفتند به دیگران کاهش می یابد ساعت خود را و برخی از آنها با تمرکز بر takeout گزینه های تنها. ما همچنان به کار بر روی متفکر و راه امن برای اطمینان از مسافران و کارکنان نیازهای خود را برآورده. ما همچنین می دانیم که این وضعیت به سرعت در حال تغییر است و ما در حال تطبیق است.”

او اذعان می کند که “چیزی که ما رو به عنوان یک صنعت حمل و نقل هوایی است جدی. کاهش ترافیک ما شاهد چشمگیر است و مطمئنا اثرات ماندگار. پروازها به مقصد اروپا و از جمله بریتانیا و ایرلند شده اند به حالت تعلیق هواپیمایی در حال ساخت عمیق خدمات کاهش و ما به عنوان یک فرودگاه احساس اثر است.”

به قطر وضعیت مالی بعد تاکید می کند که فرودگاه “دارای بیش از یک سال و بودجه عملیاتی از پول نقد در دست برای موقعیت های فوق العاده ای مثل این یکی.” با اینحال او می افزاید: “ما در حال حاضر سازماندهی اقدامات کاهش هزینه و کار در reprioritizing زمان و تحویل پروژه های سرمایه ای. ما نیز رسیدن به [قطر] بزرگترین پیمانکاران درخواست برای کمک در شناسایی ایده هایی برای صرفه جویی در هزینه های حوزه کاهش و یا نرخ تغییرات است که می تواند کمک به کاهش هزینه های خود را به ما. ما یک مقدار زیادی از توپ در هوا و آن را به ما برخی از زمان برای قرار دادن تمام قطعات با یکدیگر.” (نگاه کنید به بیشتر های خاص سابق پیمانکار نمایید.)

در ضمن بعد می خواهد “کلید مستاجران” را به می دانم که “ما فعالانه اجرا سیاست های آنها را تسکین. ما اجازه می دهد شرکت های هواپیمایی به تاخیر اجاره خود را به صورت مه و ژوئن تا بعد از این سال. برای سه ماه آینده ما را تغییر می پرداخت owed…by concessionaires از حداقل سالانه تضمین (MAG) به یک درصد اجاره عنوان شده در خود را اجاره و ما به طور مشابه تغییر ما شرکت های اجاره خودرو از یک مجله به یک درصد اجاره برای همین دوره و اجازه داده اند آنها را بیش از حد به تاخیر سه ماه از اجاره بها تا بعد از این سال. این اقدامات کمک خواهد کرد که همه آنها و برای برخی از این ممکن است تفاوت که آیا آنها می توانند به کار خود ادامه…. ما همه آنها را می خواهید به ماندن حلال است که به عنوان حیاتی برای حفظ همه کارگران آنها را استخدام کنند. ما به خصوص نگران برای ما اقلیت زنان متعلق به کسب و کارهای کوچک و, و ما در حال کار با شرکای خود در مرکز شهر به اتصال آنها به کسب و کار کوچک وام و کمک های مالی.”

بعد تصدیق میکند که او مجبور نیست تمام پاسخ. اما او به پایان می رسد یک نکته مثبت است که منابع دیگر بحران ملی: “در حالی که این یک نامشخص و بی سابقه ای در زمان من مطمئن هستم از این: جامعه حمل و نقل هوایی قوی است و افتخار. ما تست شده اند و به عنوان بسیاری از ما شاهد پس از 11 سپتامبر ما را به آزمون. ما در حال انجام همه چیز لازم است امروز برای حفاظت از فرودگاه برای مدت طولانی و ظهور خواهد کرد از این سالم و آماده برای موج بعدی رشد زمانی که این عبور می کند.”

و در مورد که دیگر پیمانکار: در همان زمان به بعد بود که ارسال این زودی این فرودگاه نیز با ارسال یک اطلاعیه که به عنوان بخشی از فسخ قرارداد خود را برای نوسازی سالن بزرگ آن را نهایی تمام باقی مانده پرداخت به سابق خود را توسعه سالن بزرگ همکاران در کل مقدار $رقم 55.5 میلیون نفر است.

“پس از ختم” فرودگاه اعلام ادامه “دن بود موظف به بازپرداخت سالن بزرگ شرکای خود را برای سرمایه گذاری در سهام کار انجام می شود به تاریخ و کار انجام شده در طول انتقال این پروژه به دن. پرداخت این نوع از انتقال و قرارداد شکستگی هزینه های معمولی هستند که زمانی که ساخت و ساز قرارداد خاتمه یافته است, برای راحتی و توسعه توافق بین دن و سالن بزرگ شرکای مورد نیاز این پرداخت. دن پرداخت نمی فسخ مجازات است.

“این $رقم 55.5 میلیون نفر نیز حل و فصل 290 میلیون دلار در ادعای ظ توسط سالن بزرگ همکاران. این مقدار در علاوه بر این به $128.1 میلیون پیش پرداخت توسط دن به سالن بزرگ شرکای اعلام کرد در ماه دسامبر 2019…. دن به بازپرداخت سالن بزرگ همکاران در مجموع $183.6 میلیون دلار است که در محدوده از $170 میلیون دلار به 210 میلیون دن اعلام کرد پس از ختم. تمام تعهدات و اختلافات (مالی و در غیر این صورت) با توسعه سابق در حال حاضر حل و فصل شود.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im