از ‘بیگانه’ به ‘آن’ شادی — و چالش ها — تطبیق Stephen King

اکثر Stephen King طرفداران می دانم که کار خود را وجود دارد در دو جهان است. وجود دارد صفحه که در آن تصاویری از روانی آخرتی, دلقک, احیا حیوان خانگی اجساد ارواح از قتل دختران جوان و خالی از سکنه اتومبیل در حال تزریق به تخیل ما. سپس روی صفحه نمایش که در آن ما در واقع آنها را ببینید.

این جهان همیشه با مهربانی به یکدیگر است. در حالی که در نظر بسیاری از Stanley Kubrick را در سال 1980 اقتباس از نویسنده محبوب “درخشان” به عنوان یکی از بزرگترین فیلم های ترسناک تا کنون ساخته شده خود پادشاه معروف بیزار از آن خواستار آن را “بزرگ و زیبا کادیلاک با موتور در داخل آن است.” به آن می گویند ممکن است برای انطباق با کار خود را در شیوه ای است که صدق هر کس می تواند یک ورزش در پوچی. اما آنچه در آن است دقیقا همان است که باعث می شود او را بسیار دشوار است به ترجمه و چرا بسیاری از مردم سعی می کنید ؟

                                                                                                                                                                                                                       

ریچارد قیمت hard-boiled جرم رمان نویس و فیلمنامه نویس شناخته شده برای کار خود را در “سیم” “دولو” و “شب” است که آخرین را به یک نرم افزار در وحشت پادشاه با خود HBO سریال “The Outsider.” بسیار موفق نشان می دهد که پیچیده فصل اول خود را یکشنبه شب به دنبال یک افسر پلیس که باعث می شود به خوبی مطلع قتل بازداشت — تنها به کشف وجود دارد به مراتب بیشتر به این مورد نسبت به علوم عقلی می تواند توضیح دهد. (می گویند بیشتر خواهد بود برای ورود به اسپویلر خاک.)

قیمت در نظر گرفته نشده بود تطبیق شاه هنگامی که او شروع به خواندن او در سال 1974 — دو شده بودند و سپس در شنبه نقد به عنوان جدید و قابل توجه نویسندگان-هر چند او لذت می برد کار خود را. یکی از پادشاه هدیه قیمت گفت: “او همیشه می خواهیم به شما واقعا داستان خوب داستان به چسبیدن به کلاه خود را بر روی.” مهم این است که خود را ترسناک داستان ترسناک نیست بدون دلیل نیست که آنها در حال “ریشه در تاریخ بشریت … شما می توانید هر هیولا که او ایجاد می کند و آن را به مرتب کردن بر اساس یک آواتار برای هر neuroses یا نگرانی مردم در جهان است.”

به همان اندازه, اگر نه بیشتر بنابراین از بسیاری از رمان “بیگانه” نمونه این tightrope. قیمت به خصوص دوست داشت شخصیت رالف Anderson, پلیس که “زندگی و حرفه ای است مبتنی بر واقعیت های سخت.” به او نوشت: فیلمنامه او متمرکز بر یک مرکزی سوال: “چه آن را برای یک پسر که به متقاعد به اجازه رفتن؟” با یک دستور از HBO به ایجاد 10 قسمت, قیمت, تا به حال به کشش, منبع, مواد, بنابراین او تصور خود را در رالف موقعیت تلاش برای کشف کردن آنچه که او را متقاعد به باور چیزی آخرتی و شروع توطئه که از.

در آن نهفته است یکی از چالش های اصلی در تطبیق با شاه کار: گرفتن چیزی بسیار داخلی (در این مورد شک) و ساخت آن را بصری. “هنگامی که شما در حال ساخت یک فیلم شما را به منطقی در برخی از نقطه. شما باید آگاه باشید که شما در حال صحبت کردن در یک زبان متفاوت” گفت: Andy Muschietti که به کارگردانی آخرین تکرار از “آن” و عاقبت آن “این فصل دو.”

                                                                                                                                                                                                                       

قیمت معتقد است شبیه فلسفه: “بدترین چیزی که در جهان شما می توانید زمانی که تطبیق چیزی است که بیش از حد احترام از آن به دلیل چیزی است که شما در حال احترام از چیزهایی هستند که بی ربط هستند و [صفحه]: زیبایی از نوشتن روایت صدای توالی حوادث است.”

قیمت و Muschietti دو تا از بسیاری از فیلمسازان تطبیق پادشاه که دیده است یک بیت از یک مزیت به تازگی بر روی صفحه نمایش. بعد از “آن” بیرون آمد در سال 2017 و 700 میلیون دلار در جهانی box office, “ناگهان همه greenlighting و سریع خود را ردیابی Stephen King خواص” گفت: Kevin Kolsch که به کارگردانی 2019 را “Pet Sematary” با Dennis Widmyer.

Kolsch و Widmyer فیلم است در مورد توانایی آوردن موجودات زنده را از مرده هر چند آنها ممکن است تغییر کند. خانواده در داستان مرکز آغاز می شود با آوردن یک گربه است. سپس یک دختر. آنچه باعث می شود آن را بسیار ترسناک Kolsch گفته است که “این است که در مورد مرگ است. این نه یک گرگ یا چیزی است که هیچ یک از ما احتمالا اجرا میشه. اما همه ما در حال رفتن به مجبور به مقابله با مرگ … کلید ساخت مردم خزیدن پوست ایجاد می ترساند که شیر را به جهانی مردم ترس است.”

کار ساخت آن بر روی صفحه نمایش هر چند لازم است برخی از تغییرات قابل توجهی. “اگر شما لبه بیش از حد نزدیک به کتاب آن را حتی اقتباس. نقطه چیست ؟ بنابراین شما باید برای پیدا کردن که نقطه شیرین بین تجلیل طرفداران کتاب و همچنین انجام چیزی تازه و جدید برای افرادی که هیچ ایده چه چیزی این کتاب این است که” Widmyer گفت.

                                                                                                                                                                                                                       

“من فکر می کنم آنچه باعث می شود برخی از لوازم جانبی کار نمی کند زمانی است که مردم همه چیز را در ارزش اسمی و می گویند:” این فقط قرار بود ترسناک بنابراین بیایید یک فیلم در مورد آن چیز ترسناک,’ ” Kolsch گفت. “و آنها از دست دادن برخی از قلب و شخصیت.”

گاهی اوقات چالش های کمی عملی تر. پادشاه کتاب تمایل به عظیم. “آن” ساعت در بیش از 1000 صفحه را پوشش می دهد و یک timespan. به عنوان Muschietti گفت: “شما را به داستان در یک راه که در آن هر رویداد باعث یک رویداد جدید و سپس عواقب ناشی از آن propulse شما را به یک صحنه جدید. در این کتاب روایت بسیار شل تر.”

که هر دو به معنی بازنویسی جدول زمانی برای برخی از رشته ها و انتخاب منطقه تمرکز — در این مورد “بزرگ عاطفی سفر برای شخصیت.” بیش از ترور آن شیرین دوران کودکی عاشقانه در قلب “آن” که زده Muschietti که به نام کتاب “عشق نامه ای به دوران کودکی.” پادشاه “ارزش های دوران کودکی به عنوان چیزی که اتفاق نمی افتد دوباره وجود دارد شدت در راه شما احساس می کنید [در روابط و دوستی],” او گفت:.

فیلمنامه Gary Dauberman اولین گام در کار بر روی فیلمنامه برای “آن” را فیلم بود که از طریق کتاب و بپرسید: “چه کاری می تواند ما را با داشتن?” و به پاره همه چیز را به چه تاثیر هسته گروه از شخصیت و اولیه plotline. بنابراین او نوشت: دیگر فیلمنامه و سپس بازنویسی و بازنویسی, کم کردن آن در هر زمان به یاد داشته باشید که بسیاری از جنبه های حیاتی باقی مانده درست به روح شاه کار می کنند.

این نیز درست است برای فیلمسازان که در صورت مشکل مخالف است. پادشاه نیز پرکار داستان کوتاه نویسنده و برخی از معروف ترین صفحه نمایش اقتباسی از آثار او مانند “Stand By Me” “قلب در آتلانتیس” “رستگاری از شاوشنگ” و “سبز مایل” همه شروع به کوتاه داستانی. Scott Beck و Bryan Woods که همکاری و نوشت: “یک محل آرام” با John Krasinski, روبرو هستند که این مسئله در حال حاضر به عنوان آنها در انطباق با “Boogeyman” را به یک فیلم بلند سینمایی است.

“[ما] خواهد بود خیلی بیشتر مرعوب تلاش برای انطباق با چیزی مانند ‘پایه’ گرفتن یک هزار صفحه و بدانند چگونه به ترجمه که به فیلم در مقابل نوشتن کردن روح از شاه خود و جهان را او آفریده” بک گفت. “از یک طرف آن را تهدید آمیز از آنجا که شما می خواهید برای اطمینان از آن باقی مانده است یک ادای احترام به پیچیدگیهای او قرار می دهد به کار می کنند اما از سوی دیگر این هیجان انگیز است زیرا این یک سکوی پرتاب … شما می توانید گسترش این [داستان کوتاه] با ساخت آن مختصری صحنه در فیلم و ساخت همه چیز از آن.”

که سازگاری برای شما کار می کنند احتمالا شما بستگی دارد شخصی خود را در رابطه با شاه ، وجود دارد خیلی افتضاح به از را انتخاب کنید. با موفقیت فیلم هایی مانند “این” و “پت Sematary” و تلویزیون نشان می دهد مانند “خارجی” وجود دارد بدون شک بود.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de