ژنو منطقه 304 آماده شدن برای غیر طبیعی سناریوهای یادگیری این سقوط

آینده مه آلود برای مدارس ایالت به عنوان آنها در انتظار راهنمایی در ساختار و تنظیم از آموزش و پرورش در این پاییز.

اما ژنو واحد منطقه 304 مدیران می دانم یک چیز است برای برخی: تجربه نمی شود طبیعی است.

                                                                                                                                                                                                                       

رهبران مدرسه در حال حاضر در حال توسعه یک سناریو مبتنی بر طرح است که اجازه می دهد این منطقه به انطباق با هر ترکیبی از محیط های یادگیری از راه دور به مبهوت به در شخص گفت: اندرو Barrett, دستیار سرپرست برای یادگیری و آموزش.

منطقه محوری شد به خاک بی سابقه ای چند ماه پیش زمانی که COVID-19 همه گیر آمار و دانشجویان مجبور بودند به پایان سال آنلاین. به چالش کشیدن وضعیت نیاز به یک سطح معینی از درک و انعطاف پذیری از بچه ها و معلمان و پدر و مادر او گفت:.

“ما بسیاری از فضل و ما به بسیاری از فضل” بارت گفت: در جلسه هیئت مدیره مدرسه در این هفته. “هر آنچه که ما انجام می دهیم (در سال آینده) ما فکر می کنم انتظارات به احتمال زیاد خواهد اوج.”

که به معنی آماده شدن برای هر شرایطی-و متوجه می شوند که حتی در بهترین سناریو نمی خواهد شبیه یک مدرسه معمولی سال, او گفت:.

                                                                                                                                                                                                                       

این منطقه است که با تمرکز بر سه شرایط ممکن: فرد در یادگیری با پشتیبانی از راه دور; یک کامپیوتر از راه دور آموزش محیط زیست و مبهوت برنامه با تمرکز سنگین در e-learning, به علاوه برخی از فرد پشتیبانی می کند.

که سومین سناریو فرض می شود بچه ها را مجبور به صرف بیشتر وقت خود را در یک محیط از راه دور بارت گفت: اما در منطقه تلاش خواهد کرد به ارائه فرصت ها برای دانش آموزان به ارتباط مجدد با معلمان و همسالان خود به صورت چهره به چهره, حتی اگر آن را در یک ظرفیت محدود.

“قطعا همه سلامت اولویت است,” او گفت:. “اما ما همچنین می دانیم که ما در حال زندگی ما چشم انداز و ماموریت ما این بهترین زمانی که ما بچه ها در فرد برای یادگیری است.”

تا کنون سه سناریو مورد بررسی قرار گرفته اند از یک منظره بارت گفت: اما مدیران شروع به تیز کردن تمرکز خود را به عنوان آنها اشفتگی فکری موقتی اجرای استراتژی ها و به دنبال بازخورد از اعضای هیئت مدیره مدرسه و ویژه COVID-19 نیروی کار. اطلاعات بیشتر منتشر شده است توسط دولت گفت: این منطقه مواجه خواهد شد با برخی از مهم تصمیم گیری در خصوص تقویم مدرسه و ساختمان و ظرفیت های نیروی انسانی و “نقطه گذار” یا آستانه برای تغییر به یک سناریوی جدید.

                                                                                                                                                                                                                       

بارت پیش بینی این منطقه را بیشتر کنترل محلی بر ساختار روز مدرسه در پاییز امسال نسبت به بهار هر چند که می تواند یک “شمشیر دو لبه است.”

عضو هیئت مدیره مدرسه مایک مک کورمیک گفت: این منطقه نیاز به ساخت در معیارهای نظارت بر بهره وری و مشارکت و مسئولیت پذیری دانش آموزان و معلمان به خصوص اگر از راه دور یادگیری درگیر است.

که در راه او گفت: “ما باید بیشتر اتفاق آرا در سراسر هیئت مدیره است که هر کس را که همان محصول تحویل داده شده به آنها از معلمان, بلکه, بنابراین ما می دانیم که دانش آموزان در حال خرید به این عنوان است.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de