زمانی که من برای اولین بار در زمان کار سردبیر در سال 2012, من وارد یک جهان که در آن اکثریت از روز صرف شده در جلسات — به عنوان بسیاری از هشت برنامه ریزی جلسات یک روز با کوتاه چت در میان است.

بسیار کمتر ویرایش; خیلی بیشتر از صحبت کردن است.

                                                                                                                                                                                                                       

با عذر خواهی به کسانی که من با آنها به اشتراک گذاشته یک میز کنفرانس و سپس و در حال حاضر چند ماه اول از برخی از این جلسات بودند ،

من ناخواسته راه می رفت به اصطلاحات منطقه.

بسیاری از آن تاری است امروز. مردم صحبت کرد تا زبان, نرم افزار و ارائه دهندگان معیارهای وب و رابط. چه اسم واقعی وجود داشته در آن مکالمات بدل به فعل است.

من در پاسخ به این بحث به عنوان من می خواهم به تماشای یک فیلم یا خواندن چیزی است که ویژگی های اژدها و سحر و جادو wands: من وارد یک نور کما.

من متاسفم اما من مکانیسم دفاعی.

دلایل روشن برای من کمی از نمونه هایی از آن. اما یک لحظه من به یاد داشته باشید و مجزا است. کسی نگه با اشاره به فراگیر اهمیت قوی UX.

                                                                                                                                                                                                                       

من متصلب مغز من: یک سنتور چوبی موجدار? یک unctuous xenolith? زشت xerophyte? چرا نمی توانم فکر می کنم از هر گونه کلمات که شروع با X ؟

من قطع مکالمه بود که من به هیچ وجه زیر و کمربندش را بست, “هک چیست UX?”

اتاق ساکت. “تجربه کاربر” سخنران پاسخ داد.

تصور کنید که راه رفتن را به یک سیاه چال و اژدها (کسانی که سر در گم اژدها دوباره) بازی برای اولین بار و یادگیری است که هر کس دیگری شده است این بازی برای سال.

من مطمئن هستم که شما تجربه کرده ام چیزی شبیه به این قبل از.

واقعی وجود دارد uncomfortability با بودن در موقعیت های که در آن شما فقط نمی دانم.

هنگامی که هر کس در اتاق است که در دانستن اصطلاحات مخصوص یک صنف می تواند یک راه مفید برای سرعت همه چیز همراه است. ولی در کل گفتگو به ویژه هنگامی که استفاده می شود در یک braggy راه برای نشان دادن تخصص خود را می توان آن را واقعا خارج از قرار دادن.

                                                                                                                                                                                                                       

من دریافت یک ایمیل امروز صبح از Verizon کسب و کار هشدار من به بررسی آن در شرکت اصطلاحات مخصوص یک صنف.

این شرکت با بررسی 1000 نفر و از آنها پرسیدم که چه اصطلاحات آنها نفرت است.

نتایج چشم باز به من. ما هنوز اصطلاحات در اطراف اینجا که predates من اولین سبیل به توصیف چیزهایی که واقعا وجود داشته و در 20 سال. اما من تا به حال هرگز شنیده ام برخی از اصطلاحات در ورایزون مطالعه است.

و من امیدوارم که به دفع کردن آنها را امروز.

در اینجا برخی از آنهایی که جدید بود برای من:

• “جوش اقیانوس” در کسب و کار صحبت می کنند و اشاره به یک غیر ممکن است هدف.

• تحلیل “فلج” است overthinking به نقطه ای از انفعال. این در صدر لیست از آزار دهنده ترین اصطلاحات برای بررسی ،

• “من پینگ شما.” من آن را به عقب; من شنیده ام این را از یک دوست که با این نسخهها کار در آن صنعت. من تا به حال از خود بپرسید که آیا این بدان معنی است که تماس با من از طریق تلفن, ایمیل من پیام کوتاه من, پیام های فوری من و یا نمایش بر روی سونار.

• چرا بحث در مورد “پهنای باند” مگر در مواردی که شما در واقع صحبت کردن در مورد پهنای باند ؟ که یک نتیجه گیری Verizon مردمی آمد تا با. و من مطمئن هستم که Verizon مردمی بحث در مورد واقعی پهنای باند در هر روز است. در غیر فرکانس بحث, اما, شما می توانید ذخیره کنید یک هجا و می گویند “زمان است.”

چه حتی بیشتر چشم باز از این اصطلاحات من نمی دانم که شيوع آن در لیست که من استخدام در مکالمات روزمره: “همه دست به دست در عرشه” “شیرجه عمیق,” “قطع” به عنوان یک اسم “بلند کردن اجسام سنگین” “گذارد” “خارج از جعبه” به عنوان صفت “بازدهی سرمایه” و ” ، wordsmithing.”

من و ورزش من قدرت و اعلام “، wordsmithing” OK داده آن است که جوهر از آنچه من انجام.

واضح است که اگر من نیاز به تمرکز بیشتر بودن اصلی است.

یکی از آخرین من ذکر از ورایزون در لیست “تصویر بزرگ است.”

من برای یک, پیدا نمی کنید که تحریک کننده در همه. “تصویر بزرگ-محلی تمرکز کرده و ما بازاریابی, برچسب, برای بسیاری از زندگی حرفه ای من.

نوشتن با دقت!

• جیم Baumann است معاون رئیس جمهور/مدیریت سردبیر هرالد روزانه. او نوشتن در jbaumann@dailyherald.com. قرار داده و دستور زبان موسی در خط موضوع. شما همچنین می توانید دوست یا دنبال جیم در facebook.com/baumannjim.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de