صفحه اصلی آموزش بازگشایی مدارس به خصوص در آفریقا

کامپالا اوگاندا — درس از طریق رادیو و یا تلویزیون. مشکلات ریاضی در روزنامه ها. کلاس های زوم و یا واتساپ.

گزینه های برای دانش آموزان به حفظ و مطالعه در حالی که مدارس بسته باقی می ماند به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس به نظر می رسد متنوع اما واقعیت برای بسیاری از افراد این است که آنها سقوط خواهد کرد و احتمالا رها کردن از مدرسه برای همیشه لطفا برای – بدتر شدن نابرابری در حال حاضر نابرابر قاره است.

                                                                                                                                                                                                                       

‘œI فکر می کنم آموزش و پرورش در حال حاضر بیشتر اضطراری از موضوع سلامت,’� گفت: دکتر مریم Goretti Nakabugo یک سواد متخصص اجرا می شود که یک اوگاندا مبتنی بر آموزش و پرورش غیر انتفاعی به نام Uwezo اشاره کرد که وجود داشته است هیچ گزارش ویروس کشته و بیش از 1000 نفر در این کشور های شرق آفریقا هر چند که در جای دیگر محدود تست به معنی این اعداد و ارقام به احتمال زیاد undercounts. کودکان “به طور کامل درماندگی در لحظه.�

اگر چه این بیماری همه گیر است مختل آموزش و پرورش در سراسر جهان تحصیل بحران حاد تر در جایی که تا 80 درصد از دانش آموزان لازم نیست دسترسی به اینترنت و حتی برق می تواند غیر قابل اعتماد ساخت آموزش از راه دور دشوار است اگر نه غیر ممکن است. مدارس نیز اغلب ارائه یک پناهگاه برای کودکان آسیب پذیر ارائه خدمات است که خانواده خود را ندارند.

کشورهای جنوب صحرای آفریقا در حال حاضر دارای بالاترین نرخ کودکان خارج از مدرسه در هر نقطه در جهان با نزدیک به یک پنجم از کودکان بین سنین 6 و 11 و بیش از یک سوم از جوانان بین 12 و 14 نیست حضور, با توجه به U. N. فرهنگ و سازمان آموزش و پرورش.

اما گرفتن دانش آموزان به مدرسه می آید با چالش های ویژه ای در آفریقا که در آن کودکان در برخی از کشورها ممکن است خودرا برای امتحان اماده به کوچک کلاس های درس توسط ده.

                                                                                                                                                                                                                       

موسسه خیریه نجات کودکان به نام همه گیر ‘œbiggest جهانی آموزش و پرورش اضطراری از زمان ما’� در یک گزارش منتشر شده در این هفته است. آن را شناسایی 12 کشور است که در آن کودکان ‘œare در خطر حذف برای همیشه.” نه از آنها در کشورهای جنوب صحرای آفریقا.

با کمک گروه های خارج از برخی از دولت های آفریقایی اعلام کرده اند اقدامات برای حمایت از یادگیری از خانه. اما بسیاری شده اند مانع از فقدان برق قابل اعتماد و ضعیف اتصال به اینترنت. حتی روزنامه ها را که مواد آموزشی قرار داده شده در حال مقرون به صرفه برای بسیاری در منطقه است. در اوگاندا به عنوان مثال سالانه درآمد سرانه کمتر از 800 دلار در سال 2019 با توجه به داده های بانک جهانی.

اوگاندا دولت متعهد شده است برای توزیع 10 میلیون رادیو و بیش از 130,000 خورشیدی تلویزیون مجموعه, اما مقامات نتوانسته اند به افتخار گذشته وعده از جمله دادن رایگان ماسک برای همه.

در کشور همسایه کنیا مدارس ابتدایی و متوسطه بسته باقی می ماند از طریق 2020 اگر چه دانشگاه ها و دیگر موسسات آموزش عالی می تواند بازگشایی در ماه سپتامبر. که به معنی کنیا دانش آموزان تکرار خواهد شد یک سال تحصیلی یک پدیده معمولا به عنوان ‘œdead سال است.”

                                                                                                                                                                                                                       

اما اثرات محدود خواهد بود به دانشگاهی اختلال.

‘œThe عواقب بحرانی ممکن است مربوط به سلامت آب و تغذیه’� چون مدارس اغلب آبادیها ثبات با توجه به گزارش های نروژ-بر اساس Chr. Michelsen موسسه.

توسعه موسسه تحقیقات اشاره کرد که تعطیلی مدارس و ممکن است انکار دسترسی دانش آموزان به وعده های غذایی و برنامه های بهداشت و گاهی اوقات آب تمیز و بهداشت.

مدارس همچنین ارائه پناهگاه برای کودکان از کار و استثمار. دختران ممکن است رنج می برند به خصوص با توجه به سواد متخصص Nakabugo که به استناد گزارش های موردی از تعداد فزاینده ای از حاملگی – به عنوان نروژ-موسسه بر اساس این گزارش اشاره کرد اتفاق افتاده است در غرب آفریقا, ابولا, بیماری همه گیر.

به خاموش کردن طولانی مدت نیز می تواند به معنای بسیاری از مدارس نزدیک به خوب است و بسیاری از معلمان ترک تشدید آنچه که در حال حاضر بدترین معلم کمبود.

گزارش های رسانه ها در اوگاندا استناد صاحبان مدرسه که به دنبال به فروش خواص خود را و یا تبدیل خوابگاه به واحد اجاره به نگه دارید تا با پرداخت وام. این انجمن محلی از اوگاندا معلمان است اصرار مقامات به استخدام furloughed معلمان به عنوان آموزگار ایجاد کرد.

‘œThe معلمان خیلی دلسرد در حال حاضر. آنها احساس می کنید از سمت چپ’� گفت: استلا ماریس Basemera یک معلم ریاضیات که سر یک اوگاندا-بر اساس گروه از مربیان به نام آموزش خلاق آفریقا است. ‘œSo برخی از آنها در حال رفتن برای فرار از این حرفه است.’�

در غرب کشور آفریقایی از سنگال مقامات آموزش و پرورش سعی در حفظ و یادگیری کودکان با پخش برخی از کلاس ها در تلویزیون پس از مدارس بسته در ماه مارس یک حرکت با هدف رسیدن به دانش آموزان بدون خانه دسترسی به اینترنت است. اما برق است که اغلب فاقد روستاها.

‘œThe پتانسیل های تکنولوژی دیجیتال بسیار زیاد,’� گفت Djibril قد بلند معلم در سنگال را لوگا منطقه است. اما ‘œin بسیاری از مکان ها مردم مجبور به سفر در مسافت های طولانی فقط به اندازه کافی برای شارژ تلفن های خود را.’�

برخی از دانش آموزان در سنگال بازگشت به کلاس های درس در ژوئن اما برای بسیاری در آفریقا بازگشت به مدرسه ممکن است روی حیله و تزویر.

در زیمبابوه که در بسیاری از مدارس تا 70 دانش آموزان ممکن است کهنه به یک اتاق کوچک دولت به تعویق انداختن مرحله به مرحله بازگشایی که برنامه ریزی شده بود به شروع این ماه است. اتحادیه های معلمان هشدار داده بود که چنین برنامه ای خطرناک است و در مدارس فاقد ماسک صورت ضد عفونی کننده دست و حتی آب در حال اجرا.

حتی در آفریقای جنوبی این قاره مرفه ترین اقتصاد دولت مواجه شده است به انتقاد از اتحادیه های معلمان برای تصمیم خود به بازگشایی مدارس با وجود تعداد فزاینده ای از موارد.

پس از مدارس وجود دارد بازگشایی در ماه ژوئن حداقل 650 دانش آموزان و معلمان باید آزمایش مثبت در استان Gauteng اقتصادی کشور hub مجبور 71 مدارس به دوباره.

بسیاری از مدارس خصوصی در سراسر آفریقا در حال ارائه تدریس خصوصی آنلاین. اما در مناطق محروم و روستایی کودکان بیشتر احتمال دارد به صرف روز خود را با بازی بازی ها و یا خانه داری.

‘œIt فقیرترین مدارس است که در ادامه به رنج می برند و بسته باقی می ماند در حالی که مرفه بازگشایی مدارس تنها تعمیق نابرابری در دسترسی به آموزش با کیفیت,’� گفت Dipolelo Moime سخنگوی یکی SA, حرکت یک گروه از آفریقای جنوبی شدند.

در حالی که برخی از پدر و مادر در حال پرداخت صدها دلار در ماه برای فرزندان خود به حضور در کلاس های آنلاین و دیگران پرداخت بسیار کمتر به معلمان که انجام درس در حیاط. بسیاری دیگر نمی توانیم هر گونه حمایت.

‘œI حتی نمی توانید استطاعت به خرید نان است. من که در آن پول دریافت کنید برای این درس خصوصی گفت: مود Chirwa یک مادر در Kuwadzana حومه زیمبابوه پایتخت آن هراره. ‘œThey هستند بهتر است در مدرسه که در آن وجود دارد برخی از کنترل.’�

___

Babacar Dione در داکار, سنگال Farai Mutsaka در هراره زیمبابوه و Mogomotsi Magome در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی کمک کرده است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de