چگونه لایحه Frisell سال در دنور مطلع حرفه موسیقی خود را

لایحه Frisell شروع به حلق آویز کردن در دنور مرکز فرهنگ عامه در جایی در اطراف کلاس هشتم. این مرکز در محل اصلی آن در 17 خیابان و خیابان مروارید. آن اوایل 60s زمانی که در فروشگاه به فروش می رسد ابزار ها و آلبوم ها بود و یک نمای مجاور برای کلاس. Frisell خود را nylon string acoustic وجود دارد به برخی از درس اول از باب مارکوس که taight او آهنگ می سی سی پی جان صدمه دیده و به او گفت در مورد پل باترفیلد گروه خود به عنوان اولین.

در اطراف آن زمان Frisell در حال حاضر 68 بود شنیدن باب دیلن اولیه پرونده و همچنین آلبوم توسط Simon and Garfunkel و پیتر پل و مریم. اما Frisell می گوید که در طول حدود سه یا چهار سال او را از گرفتن یک قوم و بلوز آموزش و پرورش در فرهنگ عامه مرکز به حفر مایلز دیویس و نگرانی بیش از گیتار جاز پس از شنیدن وس مونتگومری را سه نفر اولین و درس گرفتن از Longmont, جاز, استاد دیل Bruning.

آن سال خواهد اطلاع بسیاری از آنچه Frisell انجام داده است بیش از پنج به علاوه دهه از بازی ترکیب موسیقی جاز با قوم ریشه و آمریکا به طور کامل متمایز رویکرد به گیتار. و Frisell می گوید او به طور مداوم در تلاش برای در تماس ماندن با آن احساس شنیدن چیزی برای اولین بار.

این چیزی است که او سعی به انجام این کار با گروه های مختلف او را با کار در طول سال از جمله جدیدترین مجلسی کوارتت هماهنگی که شامل خواننده پترا Haden (دختر از اواخر جاز نوازنده بیس Charlie Haden), نوازنده و خواننده هنک رابرتز و گیتاریست و خواننده لوقا برگمن. در ماه اکتبر گذشته این گروه منتشر هماهنگی در آبی توجه داشته باشید سوابق — Frisell اولین ضبط خود را تحت نام خود به صورت افسانه ای جاز زدن.

Frisell می گوید که زمانی که او برای اولین بار با بازی Haden — آنها با هم کار کرده و در حدود دو دهه آن را احساس به عنوان اگر او بود صدای خود را به آنچه که او شنوایی در سر خود را. زمانی که FreshGrass جشنواره موسیقی, یک سازمان اختصاص داده شده به حیات معاصر آمریکایی ریشه های موسیقی, سفارش Frisell چند سال پیش آهنگ های جدید, او تشکیل گروه تفکر است که Haden خواهد بود تنها خواننده.

در حالی که Frisell تا به حال سابقه طولانی با Haden رابرتز و برگمن سه نوازنده تا به حال هرگز قبل از ملاقات. در ابتدا او فقط می خواستم به آنها را همه با هم برای دیدن آنچه که اتفاق افتاده است.

“این واقعا اتفاقی, راه کار میکنم” Frisell می گوید. “خیلی از آن است که در مورد مردم است. من فقط فکر می کرد ” من این امر می تواند سرد اگر ما با هم شده است ، بنابراین من به ارمغان آورد برخی از موسیقی وجود دارد و از آن فقط مرتب کردن بر اساس در زمان خاص خود را دارد. من فقط همین نیست که هر سازمان اهداف و یا برنامه های. موسیقی فقط همیشه مرا از یک مکان به مکان دیگر. هنگامی که شما انتخاب کنید تا دستگاه شما را به بازی یک توجه داشته باشید و همیشه وجود دارد یک سوال در مورد بعد توجه داشته باشید شما در حال رفتن به بازی. و بنابراین شما فقط نگه داشتن آن را زیر همراه, و آن را فقط طول می کشد شما در جایی. یا شما را به بازی یک آهنگ و آن را به شما می خواهید به بازی یک آهنگ دیگر. من همیشه توسط آن شگفت زده, من حدس می زنم.”

نه قبل از این کوارتت بود که میله میله به برتر مواد به سفارش FreshGrass جشنواره موسیقی در سان فرانسیسکو در سال 2016 Frisell متوجه شدم که برگمن و رابرتز شد خوانندگان بیش از حد.

“و فقط در آخرین لحظه آن را مانند” یک دقیقه صبر کنید,'” Frisell می گوید. “همه آنها خواند. حافظه من مرتب کردن بر اساس در پایان این تمرین. من فکر کردم ” بیایید سعی کنید چیزی که در آن آنها فقط می خواند یک آهنگ like ‘Red River Valley’ و یا چیزی. آن را مانند, ” اوه, مرد, در حال حاضر ما واقعا به چیزی است.’ این چیزی است که واقعا موجب آن است.”

در کنسرت برگمن و رابرتز ساخته شده تا هارمونی در نقطه. “و آن را تنها طبیعی” Frisell می گوید. “وجود دارد یک صدا می افتد. پس ما فقط شروع به انجام آن بیشتر است.”

در هماهنگی, Frisell و شرکت جدید انجام ترکیب reimagining مواد قدیمی تر مانند “اسب مرده آبی” که او در اصل ثبت با الویس کاستلو 25 سال پیش و “Lonesome” (در اصل در سال 1998 را رفته, فقط مانند یک قطار) در حالی که همچنین انجام renditions استفان فاستر “دوران سخت” لرنر و Loewe را “در خیابان که در آن شما زندگی می کنند” و بیلی Strayhorn “شکوه زندگی” است.

هماهنگی خیره کننده آلبوم و این اتصالات که آن را Frisell را برای اولین بار تحت نام خود او برای آبی توجه داشته باشید, یک برچسب آشنا شد به عنوان یک نوجوان خرید آلبوم مثل لی مورگان جستجو برای زمین های جدید و سام رودخانه بنفش نوسان آهنگ در Woolworth را در گیلاس نهر.

“پس از پنجاه سال بعد آن را واقعا سرد [بود در label],” او می گوید. “آنها شده ایم به طوری حمایتی و مشتاق در مورد آنچه که من انجام. آن را فقط به بزرگ بوده است.”

Frisell فقط به پایان رسید آلبوم دوم او برای آبی توجه داشته باشید با درامر رودی ریستن سابق دنور ساکن و نوازنده بیس توماس مورگان.

لایحه Frisell و هماهنگی های پترا Haden هنک رابرتز و لوقا برگمن بازی در 8 بعد از ظهر, سه شنبه, 3 مارس در بولدر تئاتر است. بلیط ها $25 به 30 دلار و در دسترس بر روی تخته سنگ تئاتر سایت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>