علامت: اروادا مرکز میزبان یک جفت از عمده چاپ را نشان می دهد

علائم مارس شروع رسمی دوسالانه ماه از خط و یا Mo’Print که در تناوب با تاسیس بیشتر ماه از عکاسی است. در حالی که بسیاری از نمایشگاه با تمرکز بر چاپ باز خواهد شد بیش از چند هفته آینده برخی از آنها در حال حاضر بر روی صفحه نمایش و دو enormous چاپ را نشان می دهد در اروادا مرکز آن زمان مرکز Mo’Print جشن.

در گسترده سطح اصلی است 528.0 منطقه ای Juried, خط, نمایشگاه, در حالی که اثر: چاپ مربیان کلرادو را اشغال بالا و تئاتر گالری. برای تعیین این که چه کسی خواهد بود واجد شرایط برای ورود به 528.0Collin پرشن مدیر Arvada, گالری جلب یک دایره با یک 528-شعاع مایل از دنور مایل بالا شهر. ارسالی آمد نه تنها از حیات وحش, وایومینگ, بلکه, نبراسکا, کانزاس, اوکلاهما و تگزاس و نیومکزیکو و یوتا. یک هیئت منصفه متشکل از پرشن; Brandon Gunn از مشهور مطبوعات در آلوچه موسسه در آلبوکرک; و کارن Kunc یک خط استاد در دانشگاه نبراسکا در لینکلن انتخاب 77 قطعه از بیش از 400 را مشاهده کنید.

در علاوه بر این به زندگی در داخل مرزهای جغرافیایی و هنرمندان ارسال به نشان می دهد تا به حال به کار در برخی از نوع سنتی خط روش از جمله اچ لیتوگرافی و غربالگری ابریشم با چاپ دیجیتال به طور خاص ممنوعه. با وجود این ممنوعیت چند از هنرمندان که قطع ظاهرا شنود گذاشته به high-tech روش در حالی که آماده سازی تصاویر خود را برای چاپ واقعی. بنابراین حتی اگر این نشان می دهد مورد نیاز متمرکز سنتی, خط, بسیاری از شامل قطعات دور از سنتی است.

تحقق است که این خود نه پدربزرگ و مادربزرگ’ چاپ نشان می دهد بازدید به عنوان به زودی به عنوان شما را وارد کنید پایین گالری که در آن وجود دارد Taiko چندلر نصب بر روی دیوار منحنی انجام می شود در جوهر در Tyvek از همه چیز. پلاستیک ورق شده اند و سپس پیچ خورده به طوری که آنها ادغام مداوم توده rising off the wall سطح. مخالف این است که بیشتر pristinely مسطح نسخه از همان ایده با چاپ حلق آویز از سقف مانند آگهی ها.

Wall collage of prints and ephemera by Susan Oehme in 528.0.گسترش

دیوار کولاژ چاپ و فانی سوزان Oehme در 528.0.

وس Magyar حسن نیت ارائه میدهد از مرکز اروادا

دیگر تاسیسات با استفاده از چاپ به عنوان یک جزء از جمله نفس کلاژ دیواری با سو Oehme در یک طرف دهلیز و یک چرخش مجموعه ای از چاپ-پوشش مکعب توسط پیتر Yumi ، در عین حال یکی دیگر از بیش از حد بالا گسترش خط دیده می شود در استفانی Alaniz را نصب سایه بان ساخته شده از رول silkscreened کاغذ برنج با چاپ متن در هر دو طرف. کاغذ آویزان از سقف مانند پرده تا زمانی که طبقه که در آن شده است به شدت فروپاشید ،

"Obscured by Clouds," by Evan Colbert, in 528.0.گسترش

“پنهان توسط ابرها” توسط اوان کلبر در 528.0.

حسن نیت ارائه میدهد از اوان کلبر

این تاسیسات عظیم می تواند پایمال چاپ انجام می شود در بیشتر مرسوم فرمت های تخت — به عنوان مثال — اما آنها نمی. هر چند بسیار کوچکتر از یکی از این اتاق به اندازه قطعه اوان کلبر “پنهان توسط ابرها” هوشمند پست-pop, تقلید مسخره امیز از انتزاع قدرتمند جاذبه است که اجازه می دهد تا آن را به ایستادگی کردن به آنها. بنابراین آیا شوخ Chicano-سبک sendup از وارهول توسط تونی اورتگا که به تصویر می کشد می تواند از کمپبل menudo. همچنین ایستاده کردن یک جفت از monoprints توسط مامی Yamamoto: متراکم و لایه خلاصه که Japonesque عطر و طعم حق را به ریز ریز کردن-علامت گذاری به عنوان امضا. از نظر ترکیب و رنگ آنها بر خلاف شگفت انگیزی جفت جی Vollmar silkscreens هر چند خود را در پاورقی اشاره است به ژاپن اما کلاسیک مدرنیسم است.

Kristin Powers Nowlin's "Sweets to the Sweet: Tempting Morsels" in 528.0.گسترش

کریستین قدرت Nowlin را “شیرینی برای شیرین: وسوسه انگیز لقمه” در 528.0.

حسن نیت ارائه میدهد از کریستین قدرت Nowlin

برخی از هنرمندان را به دنبال غنی, سن, سنت, از, خط, نشان دادن خاموش مهارت های مورد نیاز برای اچ intaglio, woodcut و لیتوگرافی. با توجه به glitziness از دیگر آثار در 528.0خود قطعه در واقع می تواند نادیده گرفته شود بنابراین یک نقطه به یاد داشته باشید این ظریف, به طور معمول کوچک کار انجام شده در تاریک جوهر در کاغذ. درخواست تجدید نظر خود را تنها یافته های خود را تقلیل بازگشت به اصول اولیه ، شبه antebellum صحنه توسط کریستین قدرت Nowlin واقعا قابل توجه است precisionist ارائه یک دانه آسانسور توسط Marc Horovitz نیز با یکپارچهسازی با سیستمعامل احساس, اما در این مورد آن را در اوایل قرن بیستم. در Marco هرناندز, قلم, گذشته و حال مخلوط را در توصیفاتی از زمان سفر Latinos. Joshua Butler را rondel به شکل اچ اشکال ارگانیک نیز قانع کننده است.

دیگر هنرمندان در این نمایش مستحق فریاد شامل حنایی Atencio Alicia Bailey, خاویر Flores, سوزان گلدشتاین, Michael Keyes چاک McCoy, Gregory سانتوس بردی اسمیت و Ouida Touchon.

Installation of view of Imprint: Print Educators of Colorado at the Arvada Center.گسترش

نصب و راه اندازی نمایش مشخصات نشر: چاپ مربیان کلرادو در اروادا مرکز.

وس Magyar حسن نیت ارائه میدهد از مرکز اروادا

نشان می دهد طبقه بالا مشخصات نشر: چاپ مربیان کلرادواست که به طور تجربی به صورت موازی به یک طبقه پایین. در واقع این توابع به عنوان یک ادامه 528.0و نه به عنوان یک مستقل ارائه و بسیاری از هنرمندان هستند که در هر دو. اما این نشان می دهد بسیار متفاوت مورد نیاز: یک دعوتی آن را محدود به کلرادو, هنرمندان, و سپس فقط کسانی که آموزش نوعی از خط.

مسلما مهم ترین هنرمند در هر دو نشان می دهد که علامت Lunning استاد پرینتر باز کردن را فشار دهید و یکی از بنیانگذاران کل Mo’Print پر زرق و برق. باز مطبوعات بود مستقر در دنور برای دهه اما Lunning مجبور شد به خارج از شهر — تمام راه را به استرلینگ — توسط بی رحم اجاره را افزایش می دهد در آتلیه در بیکر. در 528.0او توسط یک امضا به سبک چاپ آلی شکل انتزاعی در حالی که گروه خود را از چاپ در اثر منعکس کننده یک مسیر جدید در تصویر ساخت که او شده است کاوش هر چند آنها هنوز هم سقوط درون خود را به خوبی تثبیت زیبایی.

من اشاره کرد که قبل از این پیر را دیدم “کسانی که می توانید انجام دهید در حالی که کسانی که نمی توانند, آموزش” احتمالا نمی تواند درخواست برای چاپ به سادگی از آنجا که بسیاری از سخت به کارشناسی کارشناسی ارشد مهارت های درگیر هستند. چند تن از هنرمندان در اثر نمایش قابل توجه تخصص فنی. من همیشه تحت تاثیر ژان Gumpper کار و جفت او را از woodcuts با pochoir نمایش شاخه های درخت گیر افتاد, به عنوان آنها در حال ریختن پاییز را برگ استثنایی هستند.

بیشتر خیالی هر چند به همان اندازه به خوبی انجام می شود, ساده, طبیعت, بر اساس طرح های ملانی یازی بسیاری از کوچک چاپ آویزان به طوری که پراکندگی آنها در سراسر یک دیوار. خود را روشن pop-y پالت های چشم نواز و conventionalization از چیزهایی مانند برگ و گل و حتی صدف ها را بسیار نگاه تزئینی مانند الگوهای بر روی پارچه و یا تصاویر پس زمینه. این یازی چاپ در میان مطلق نقاط بالا نه فقط از مربیان’ نشان می دهد اما در کل ابتکار در Arvada.

های مختلف زیبایی — تقریبا یک Zap کمیک سبک — منتقل شده است توسط دنیس دالتون عجیب و غریب روایت woodcuts. همچنین نوع کارتونی هستند جذاب renditions از روبات های چاپ بر روی پارچه توسط جاناتان Nicklow که ساخته شده کمی بالش که روی هم چیده شده در ویترین. نزدیک یک دیوار کلاژ توسط لورا Grossett که در آن ده ها تن از راکون هستند مرتب به طوری که آنها یکدیگر را همپوشانی; در دهان خود را کمی نوار از کاغذ چاپ شده با شرکت های بزرگ ضد unionizing نقاط صحبت کردن. تونی Holmquist را intaglio و کولاژ پیچیده و غیر تکرار الگوی محافل مختلف و حوزه است که شایسته ستایش است مت کریستی برنده اگر کمی مرزی صحنه کلاغ ها در فرمت های woodblock با دست رنگ آمیزی شده است.

Mo’Print خاموش است برای شروع چشمگیر, با این دو اروادا نشان می دهد نمایش های مجازی است که از مهم موثر printmakers فعال در این بخش از کشور است.

528.0 منطقه ای Juried نمایشگاه چاپ و ناشر: چاپ مربیان کلرادوهر دو از طریق 29 مارس در اروادا مرکز هنر و علوم انساني 6901 Wadsworth بلوار Arvada, 720-898-7200, arvadacenter.org.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>