هیچ جوک: چگونه ایستگاه های رادیویی باید به بحث در مورد COVID-19

لحن در هر ایستگاه رادیویی در دنور و فراتر از آن در حال حاضر و شما به احتمال زیاد شنیدن میزبان و یا دیسک jockeys بحث در مورد اثرات مخرب COVID-19. این موضوع آنقدر فراگیر بنابراین همه جانبه آن است که مسلط به مکالمه که آیا یک خروجی معمول تمرکز, اخبار, بحث, ورزش, موسیقی و یا هر چیز دیگری.

این وضعیت ارائه مقدار زیادی از مشکلات به خصوص برای شخصیت ها عادت کرده اند به مقابله جدی موضوع است. در نظر بگیرید خرید اینترنتی از یک بخش در هفته گذشته در رادیو 95.1 برنامه به میزبانی روچستر, نیویورک, شخصیت, Kimberly و بک. تماس گیرنده را نشان می دهد ارائه شده ناشناخته “واقع سرگرم کننده…. Coronavirus از تمام مرگ و میر است که در سراسر جهان آنها بیشتر شده است مردم سفید و سیاه و سفید چند نفر کشته شده اند از ویروس.” به جای بلافاصله برش خط و تغییر موضوعات و یا ذکر است که هزاران نفر از مرگ و میر صورت گرفته در چین بک گفت: “این یک واقعیت سرگرم کننده” با کیمبرلی chiming, “دیدن, دیدن این تبعیض از ویروس.” به که بک پاسخ داد: “گوش دادن آن KKK از بیماری های…. من به شما بگویم که این حق در حال حاضر: سفید مردم مهم است.”

ما شنیده ام چیزی نزدیک شدن به این سطح از egregiousness در محلی امواج رادیو و تلویزیون پس از ظهور COVID-19 و مدیران می خواهند استعداد خود را برای جلوگیری از افتادن به مشابه دام. هفته گذشته در طول صبح نشان می دهد در آلیس 105.9, Westword Q&A از شرکت کنندگان جیمی سفید و شرکت میزبان B. J. Harris مورد چگونه آنها می شده است در تلاش برای نگه داشتن گفتگو در مورد ویروس های نور در حالی که اشاره کرد که همه کارکنان جلسه به بحث در مورد چگونه به بحث در مورد آن در حال حرکت رو به جلو به نام شده بود که بعد از ظهر.

مایک هنری می خواهم برای کمک به رادیو جوانب جلوگیری از روابط عمومی فاجعه است. به عنوان موسس و مدیر عامل شرکت دنور-بر اساس معیار استراتژی های رسانه ای و همچنین به عنوان یک اخیر Westword مشخصات موضوع هنری است کمک به شکل دادن به صدا و سبک از ده ایستگاه های رادیویی در بیشتر منطقه مترو توسط راه یا تحقیق و یا دست در مشاوره از جمله hip-hop و R&B اذوقه رسان KS 104 در حال حاضر KS 107.5; oldies متخصص کول 105; رادیو ورزش را 104.3 فن در حال حاضر مسلط در 104.3 FM; و “موسیقی-کشف” رسانه های مستقل 102.3, افت و کلرادو صدا. به این ترتیب او یک متخصص در قابل توجه حق تن در هوا و ایجاد 24-آیتم های فهرست برای ایستگاه های رادیویی از هر فرمت به در نظر گرفتن زمانی که می آید به COVID-19.

برجسته از جمله این موارد است که این دو کلمه نکته: “هیچ جوک.”

هنری آمد تا با مشاوره به دلیل “ایستگاه های رادیویی محلی نقش مهمی در زندگی هر کس در درون خود منطقه تحت پوشش” او اشاره می کند. “این یک زمان برای رادیو های محلی گرد هم می آیند و برای همه ما همکاری کنند.” به این منظور او را تشویق می کند تا مدیران برنامه به بازدید Paragon را در Facebook صفحه “بنابراین ما می توانیم در مجموع ساخت یک قوی تر لیستی از اقدامات و تمام ایستگاه های رادیویی محلی می تواند به نفع از همه بهترین ایده ها و تجربه آموخته.”

Mike Henry has helped shape the sound of ten Denver-area radio stations.

مایک هنری است کمک به شکل دادن به صدا از ده دنور-منطقه ایستگاه های رادیویی.

حسن نیت ارائه میدهد از مایک هنری

این هنری ست که نیز ارائه می دهد یک پنجره بر روی ایستگاه راه ممکن است تلاش برای سیمان رابطه خود را با شنوندگان در طول این دوره به چالش کشیدن.

1. برقراری ارتباط با آرامش
2. توان واقعی
3. هیچ جوک
4. را در هوا استعداد دستورالعمل برای باید ها و نبایدها
5. اخبار ایستگاه باید تا سطح شیب دار خود را به روز رسانی برنامه ها و تمرکز خود را گزارش موضوعات
6. ایستگاه های موسیقی باید همچنان به عنوان یک منبع سرگرمی و مهلت از اخبار اما همچنین در نظر گرفتن یک مارک ساعتی به روز رسانی
7. NPR News/بحث ایستگاه نیاز به خود بازی های محلی و پیشدستی ملی نشان می دهد که veer از مهم موضوعات محلی برنامه نویسی
8. رله های محلی به روز رسانی closings لغو و منابع در هوا
9. اجازه دهید شنوندگان می دانم که شما خواهد شد به طور منظم برنامه نویسی بلافاصله با شکستن اخبار
10. سپس مطمئن شوید که شما به طور منظم برنامه نویسی بلافاصله با شکستن اخبار
11. ساخت و ترویج microsite با لینک به منابع محلی
12. همیشه فشار شنوندگان coronavirus.gov
13. استفاده از رسانه های اجتماعی خود را به عنوان یک پلت فرم برای جامعه سرایی و کاربر به روز رسانی (فکر می کنم Waze)
14. تغییر شکل خود را e-عضویت در خبرنامه, مطالب و افزایش دفعات توزیع
15. آگاه دولت محلی پرسنل به طوری که آنها می دانم که شما وجود دارد برای ارتباطات فوری
16. جلوگیری از ترویج رویدادهای عمومی
17. توقف به دور بلیط
18. به اشتراک گذاری نشاط بخشی محلی داستان از شهروند اقدامات در هوا
19. جلو و تبلیغات و اختصاصی است که ممکن است به عنوان ناشنوا تن
20. استفاده از NAB Coronavirus Toolkit با PSA اسکریپت در زبان انگلیسی و اسپانیایی
21. باید یک طرح داخلی برای ادامه عملیات در صورتی ایستگاه خود را و یا کارکنان قرنطینه
22. همکاری با سایر رادیو های محلی و ایستگاه های تلویزیونی و رسانه های دیجیتال برای ادامه عملیات
23. ارسال کارمند راهنمای موجود همکاری در زمینه های مشترک…برو خانه اگر شما احساس بیمار شستن دست و بدون لمس کردن, پاک, محیط کاری, و غیره.
24. خرید geo-تبلیغات هدفمند در رسانه های اجتماعی اجازه دادن به مردم محلی می دانم که شما در حال زندگی می کنند و منبع محلی با زمان واقعی به روز رسانی

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de