به خاطر سپردن دنور Jazz Legend Freddy Rodriguez, Sr.

نوازنده ساکسیفون تنور Freddy Rodriguez Sr. که صرف گذشته چهار دهه می زنیم تا خانه باند در ال چپولتپک درگذشت 25 مارس در 89 از عوارض مربوط به COVID-19.

در طول تصدی خود در این پک’ بسیاری اشاره تور جاز بازیکنان نشسته با رودریگز گروه است. وجود برادران Wynton و برانفورد مارسیاس; Jaco pastorius به بازی چارلی پارکر “Donna Lee” با این گروه است.

رودریگز نیز اجازه بازیکنان جوان نشستن در مانند نوازنده بیس Andrew Hudson که شروع به تماشای رودریگز از طریق محل درب سمت.

“اگر آن را کمی آرام داخل شدن به سمت پایان شب هادسون به یاد می آورد, “او می گفت:” بچه ها می آیند و نشستن در چند.’ ما می خواهم در آن وجود دارد و قادر به بازی در برخی بلوز و یا بازی یک استاندارد است. این یک معامله بزرگ است. این است که نوع ضرب المثلی داستان: شما کردم آنچه در آن طول می کشد برای دریافت وجود دارد و بازی با پسران بزرگ است.”

هادسون در نهایت پیوست رودریگز گروه با رودریگز, پسر پیانیست و خواننده فردی جونیور و درامر تونی سیاه و سفید. هادسون که صرف بیست سال با این گروه آخرین بازی با رودریگز دو هفته پیش.

“او بداهه نواز بزرگی,” هادسون می گوید از رودریگز. “او می دانست که تمام bebop آهنگ. او می دانست که همه مایل و پرنده. او عاشق بازی Dizzy Gillespie. او عاشق این گروه ، ما می play Count Basie.

“وجود دارد آهنگ هایی که نوازندگان در طول سال تا به حال نمودار آنها را رها کردن که بخشی از ما در کارنامه” هادسون می افزاید. “او فقط یک نوازنده فوق العاده. او یک موسیقی ، او وجود ندارد تلاش می شود بهترین. او تلاش می شود این ویژگی های استاد. او موسیقی.”

هادسون می گوید رودریگز تنور بازی به یاد او از دکستر گوردون است. اما در حالی که رودریگز در درجه اول یک جاز بازیکن هادسون می گوید آنها نیز انجام salsas و cumbias و فردی جونیور را بخوان همه چیز را از Motown برونو مریخ و زمین باد و آتش به سانتانا.

“من به یاد داشته باشید به وضوح به ما می توانید انجام بازی Count Basie و سپس فردی به نوبه خود در اطراف بگو: بیایید بازی” خانه آجر.’ و او عاشق بازی کردن آجر خانه.'”

رودریگز در زمان غرور و افتخار برای بازی در ال چپولتپک هادسون می گوید چون او را مترادف با باشگاه جاز.

“او همچنین فقط افتخار می کنم چرا که نوازندگان می دانست که جایی برای رفتن” هادسون می گوید. “وجود دارد باشگاه های جاز, اما وجود دارد نه یک محل است که لزوما یک محل که در آن شما می آیند و استقبال به نشستن در خانه گروه به صورت منظم. افراد برای به دست آوردن وجود دارد — نوازندگان جوان که فقط برای گرفتن پای خود را خیس به علاقمندان که می خواهند برای رفتن به پایین وجود دارد — و پس از آن قادر به رفتن به عقب و به مردم بگویید که شما بازی در ال چپولتپک. که یک معامله بزرگ است.”

رودریگز که متولد دنور در سال 1931 خود را شروع کردم در موسیقی زمانی که او در زمان کلارینت در بیکر دبیرستان قبل از تعویض به تنور ساکسیفون در غرب دبیرستان طول bebop انقلاب است.

پس از فارغ التحصیلی در سال 1948 رودریگز به ارتش پیوست و در آن گروه در اطراف سیاتل قبل از اینکه در نهایت گرفتن یک ترک در موسیقی جاز در نیویورک جایی که او زندگی با همسر Josephina و دو دختر کوچک من.

در سال 1960 رودریگز نقل مکان خانواده اش به لس آنجلس که در آن او می خواهم در نهایت پیوستن به چارلز لوید در نی بخش از جرالد ویلسون گروه بزرگ است. در طول زمان خود را در لس آنجلس رودریگز کار با پیانیست هوراس Tapscott تنور نوازنده ساکسیفون هارولد زمین, خواننده, نانسی ویلسون و جاز سپاه.

زیر جهت تامی Peltier, جاز سپاه تا به حال به طور منظم فرفره در مشهور جاز محل فانوس در Hermosa ساحل. رودریگز ثبت شده با این گروه — که در آن زمان شامل بزرگ تنور بازیکن رولاند کرک — در آن سال 1967 خود با عنوان آلبوم اقیانوس آرام جاز.

پس از حرکت به دنور در سال 1973 رودریگز شد یک عامل اصلی در این شهر جاز صحنه.

“من پشیمان نیستم که ما از L. A.,” رودریگز گفت Westword‘s لایحه گالو در سال 2001. “من همیشه کار می کرد. من هر هفته از زندگی من است.”

و بسیاری از کسانی که هفته سپری شد انجام با فردی جونیور که شروع به بازی کردن با پدرش هنگامی که او یازده ساله بود.

“من شخصا احساس می کنم مثل ارتباط ما با نوعی از سرنوشت” رودریگز یک بار گفت Westword در مورد تفاهم با پسر خود. “من احساس می کنم خود را برای تلفن های موبایل و آکورد راه او صدای او چگونه به ساختار یک آهنگ است.”

“من می توانم بگویم اگر پدر احساس خوب راه او بازی” فردی جونیور گفت Westword در سال 2001 “و یا اگر چیزی او را آزار. من احساس می کنم که در آن او را به رفتن. اما نه فقط به این دلیل که او پدر من است. این دلیل است که ما نوازندگان.”

هادسون می گوید: در سال های اخیر در ال چپولتپک او می خواهم نگاه کردن به جمعیت و دیدن یک دیوار از تلفن های همراه ضبط موزیک و عکس گرفتن.

“این یک نوع متفاوت از معامله” هادسون می گوید. “آن را مانند هر کس وجود دارد برای به اشتراک گذاشتن با هر کس که آنها در این یاد جای گوش دادن به این یاد نوازنده است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im