گزارش: FAA قبلا منظم کوبه برایانت خلبان بیش از آب و هوا مربوط به نقض

لس آنجلس (CBSLA) — خلبان هلیکوپتر که سقوط کرد در کالاباساس ماه گذشته به قتل کوبه برایانت و هشت دیگران فدرال نقض قوانین پرواز را در سال 2015 با توجه به سوابق از اداره هوانوردی فدرال.

در این گزارش آمده توسط CBS Los Angeles می گوید که آرا Zobayan پرواز عازم شمال در یک AS350 هلیکوپتر مارس 2015 وقتی او را تکذیب کرد, ترخیص کالا از گمرک به پرواز را از طریق حریم هوایی در نزدیکی فرودگاه بین المللی لس آنجلس به دلیل کاهش دید ناشی از شرایط نامساعد آب و هوایی. آن را بلافاصله روشن نیست که در آن Zobayan پرواز در آن روز و یا این که آیا وجود دارد هر مسافر در هلیکوپتر.

این گزارش می گوید Zobayan یک خلبان برای جزیره بیان هلیکوپتر در زمان پرواز در نزدیکی Hawthorne فرودگاه و 105 آزادراه زمانی که او در تماس با برج سهل انگاری در به دست آوردن ترخیص کالا از گمرک به پرواز را از طریق حریم هوایی. برج گفته Zobayan که فرودگاه گزارش شده کمتر از حداقل بصری پرواز حکومت استانداردهای و از او خواست اگر او می تواند حفظ بصری قوانین پرواز در حالی که پرواز را از طریق حریم هوایی.

Zobayan سپس در خواست های ویژه ترخیص کالا از گمرک است که باید به او اجازه ادامه پرواز به حریم هوایی با وجود دید ضعیف اما درخواست او رد شد. او سپس عقب نشینی کرد و گفت او می تواند حفظ بصری در سراسر حریم هوایی این گزارش می گوید.

مرتبط با: NTSB رسمی بررسی کوبه برایانت سقوط انتقاد FAA بیش از عدم وجود جعبه سیاه مقررات صهردرس

در طول مکالمه با برج Zobayan ادامه پرواز عازم شمال و وارد حریم هوایی بدون تایید — نقض قوانین FAA, این گزارش می گوید.

بر اساس این گزارش Zobayan در زمان مسئولیت و تحت مشاوره برای نقض شد اما گسله برای عدم وجود خود را از آماده سازی برای پرواز.

“تا به حال آقای Zobayan به درستی برنامه ریزی شده و به مرور زمان آب و هوا در LAX او می شده اند قادر به پیش بینی و اقدام لازم را به حمل و نقل (حریم هوایی) و در نتیجه هماهنگی مناسب مناسب درخواست و حذف از اصطلاحات گیج کننده” این گزارش می گوید.

FAA محقق بود که به نام در این گزارش نیست توصیه درمانی آموزش Zobayan به جای امید بستن برای مشاوره در مناطق مختلف از جمله عامل در حریم هوایی اطراف فرودگاههای بزرگ ویژه بصری, پرواز, قانون آب و حداقل برنامه ریزی مناسب, بررسی آب و هوا و پیش بینی اقدام لازم.

“وجود دارد هیچ نشانه ای که این تکرار حادثه و هیچ نشانه ای وجود دارد که این حادثه یک روند با آقای Zobayan و یا دیگر (جزیره بیان هلیکوپتر) پرسنل” که محقق نوشت.

این گزارش گفت: Zobayan گزارش حادثه به جزیره بیان و FAA. جزیره اکسپرس گفت: بازرسان فدرال که آنها با انجام آموزش های اضافی با Zobayan.

محققان در ادامه به تلاش برای تعیین علت مرگبار Jan. 26 هلیکوپتر سقوط یک فرایند است که به احتمال زیاد برای گرفتن ماه اگر چه گفته شده است که Zobayan تلاش شد با دید کم در لحظات قبل از سقوط هلیکوپتر به کالاباساس دامنه کوه.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>