نقد و بررسی: قمر Bridgers در خدمت دیجیتال Laurel Canyon عامیانه

قمر Bridgers, “Punisher’� (مرده اقیانوس ها)

قمر Bridgers مدیریت ترفند شسته و رفته از کشیدن پاپ نسبت به آینده در حالی که تجلیل گذشته مانند زمانی که او قافیه ممفیس با الویس.

                                                                                                                                                                                                                       

که دوبیتی می آید در اواخر ‘œPunisher,’� پیگیری به تحسین 2017 اولین آلبوم ‘œStranger در رشته کوه های آلپ.’� جدید 10-آهنگ و تنظیم ویژگی های سینمایی سینت سایزر دیجیتال, درام, نمونه, یک vocoder و دیگر معاصر استودیو زر و زیور.

و در عین حال Bridgers’ آغوش 1970s Laurel Canyon عامیانه در سنت نرم صدا از کامپیوتر. 25 ساله کالیفرنیایی را آلتو نوری لرزان با آسیب پذیری تجدید نظر مرکب هنگامی که صدای او را لایه لایه است در هماهنگی.

خلق و خوی است که عمدتا سودا به عنوان زمان صرف شده با خاطرات گرایش به. اما طنز و پهلوانان زیرچشمی نگاه کردن از طریق اتاق خواب رویایی ترانه در مورد مقابله با ناکجاآباد تعقیب پس از گردباد و پیوند بیش از نفرت و بیزاری برای یک Eric Clapton آهنگ. ‘œThere هیچ جایی مثل اتاق من’� Bridgers آواز می خواند در ‘œI دانم پایان.’�

اسکلت ارواح و دیگر عاشقانه خرابه را کمی نگران کننده به دقت در نظر گرفته صوتی و گاز یک بازی مناسب برای شعر. اما Bridgers بهترین زمانی است که او آلی می رود. بانجو و کمانچه را ‘œGraceland بیش از حد’� اهنگ فاقد جاهای دیگر و بی تدبیر شاخ شاین مثل یک خورشید بر روی فنری ‘œKyoto.’�

شاید ابزار واقعی خواهد بود برجسته تر در Bridgers موسیقی رفتن به جلو, پاپ آینده reuniting با گذشته است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de