وجود دارد مقدار زیادی از هنر برای دیدن در دنور از جمله Synesthetic رمزهای در واکر هنرهای زیبا و جدید انجمن: Lui Ferreyra; Ryan Magyar و رسمی Inflations: امت Cullligan در ویلیام Havu که همه این آخر هفته. در ضمن ماه از چاپ نمایشگاه popping تا در اطراف شهر از جمله دو در اروادا مرکز. نگه داشتن خواندن برای بررسی از این را نشان می دهد و همچنین به عنوان پنج در دیگر گالری ها و موزه ها در سراسر شهر در جهت است که آنها در حال پایان است.

Sammy Lee's "Baoli" (foreground) with "Mop" I II, III on the wall behind.گسترش

سامی لی “se veng” (پیش زمینه) با “Mop” I, II, III بر روی دیوار پشت سر گذاشت.

لیبی Garon حسن واکر هنرهای زیبا

Synesthetic رمزهای. شش و هنرمندان و همه آنها با استفاده از کلمه نوشته شده است در برخی از راه مونتاژ شده است به Synesthetic رمزهایبزرگ و چشمگیر گروه نشان می دهد در واکر هنرهای زیبا که الهام گرفته شده بود توسط Bonny Lhotka دیجیتال مبتنی بر عکس تکه های ترکیب تصاویر و متن های سه بعدی عناصر. این شروع می شود با یک یاد ماندنی نصب و راه اندازی و دیوار امداد توسط Sammy Lee کلرادو بر اساس هنرمند که متولد شد در کره جنوبی. هر چند از آن می گذرد برای مجسمه سازی, این تجمع از قطعات است که در واقع یک مرحله تنظیم برای عملکرد طراحی شده توسط Lee, کار کردن با کیت Speer و Joowon آهنگ. از سراسر اتاق داگ Haeussner قطعات مانند نگاه کسل کننده انتزاع اما در بازرسی نزدیک تر آشکار خود را به کلاژ ساخته شده است تا از پاره بیت از کاغذ. در واقع کسل کننده انتزاعی هستند ظریف-بیش از ترکیب با Deidre آدامز که همچنین ترکیب کلمات. در افسانه اکریلیک بر روی کاغذ نقاشی های اواخر رولاند Bernier استفاده از کلمات خود را برای ویژگی های رسمی به عنوان مخالف به معانی آنها. فرم نیز بنیاد تودرتو مارپیچهای که پوشش بلر Vaughn-Gruler دو تن نقاشی. از طریق مه 29 در واکر هنر 300 غرب 11th, خیابان #A 303-355-8955, walkerfineart.com. خواندن بررسی از Synesthetic رمزهای اینجا.

Lui Ferreyra's "Concrescence" in oil on canvas.

لیو Ferreyra را “Concrescence” در روغن روی بوم.

نیک رایان حسن نیت ارائه میدهد از ویلیام Havu گالری

دنیای جدید و امت Culligan. ده ها تن از نقاشی ها و آثار بر روی کاغذ همه بخشی از دونفری جدید انجمن: Lui Ferreyra; Ryan مجارستانی پر وارن از دیوار در طبقه اول از ویلیام Havu گالری; در طبقه بین آن دیوار مجسمه های رسمی Inflations: امت Culligan. هر یک از نقاشان اشغال خود در منطقه جداگانه در حالی که مجسمه متحد کردن همه چیز. Ferreyra طول می کشد یک مسیر جالب به بازنمودی تصاویر شکستگی افراد خود را به شکل هر یک رنگ خاص خود را دارد. اثر نوع مانند یک رنگ توسط اعداد تصویر که در آن مناطق کوچک از رنگ های ترکیب شده به پیشنهاد خاص تن عمق فضایی و تشخیص همه چیز. رایان Magyar در حال انجام است چیزی کاملا متفاوت — انتزاع خالص — اگر نقاشی های خود را انجام دهید باید یک جوی شخصیت مانند برخی از خیالی آسمان با توهم سه بعدی. برخی از نقاشی معابر در حال تنظیم مناسب در سطح, در حالی که دیگران عقب رفتن. Culligan ایجاد متمایز جراحی مجسمه که در آن جوش داده شده فولادی اشکال تحریف با هوای فشرده شده است که پمپ در زمانی که جراحی گرم و نرم و قابل انعطاف باعث دو طرف به فشار مانند بالش. از طریق فوریه 29 در ویلیام Havu گالری 1040 چروکی خیابان 303-893-2360, williamhavugallery.com. دفعات بازدید: بررسی کامل از زمان Havu را نشان می دهد.

Installation view of Near in the Distance, with one side of Regan Rosburg’s “Everything Is Fine” in the left foreground.

نصب نمای نزدیک در این فاصلهبا یک طرف از ریگان Rosburg را “همه چیز خوب است” در سمت چپ پیش زمینه.

حسن نیت ارائه میدهد از RedLine

نزدیکی در فاصله. پس از آن تاسیس شد بیش از یک دهه پیش RedLine ارائه شده سالانه اعضا نشان می دهد که به دنبال این موضوع از محل برگزاری نمایشگاه برنامه برای سال. این زمان است که موضوع “Afrofuturism” که تصور آرمانی pasts یا آتی که در آن مردم سیاه مرکزی به روایت محتوا. این سنگین وظیفه سازماندهی 2020 نشان می دهد کاهش یافت و به رود آیلند بر اساس متصدی نیکول J. Caruth که اجازه RedLine هنرمندان به انجام هر آنچه که آنها احساس شد مرتبط است. برای برخی مانند آیلین Roscina ریچاردسون بود که پیدا کردن جامعه از طریق مواد غذایی از طریق یک آشپزخانه-y نصب و راه اندازی. ریگان Rosburg در محیط زیست با قطعه “همه چیز خوب است,” بسته بندی مستقل در دیوار به منظور رسیدگی به آلودگی هوا و تغییر آب و هوا. چند تن از هنرمندان, چالش gentrification و جابه جایی های موجود در فرهنگ ها به ویژه آنتونی گارسیا Sr تونی ارتگا. Tya آلیسا آنتونی جذاب “تعادل بالتیمور” یک قفسه کوچک است که دارای چند رنگ مات-هیئت مدیره خانه ها در یک ردیف به صف همچنین به نظر می رسد در محله حفاظت. اما هیچ هنرمند “آینده” مفهوم Afrofuturism بیشتر به قلب از کریس بیگلی که “مدار شهرستان” متقابل بین فضای داخلی از یک فضای مقدس و که از یک کلوپ شبانه. به طور معمول بسیاری به توصیه RedLine سالانه عضو نشان می دهد. از طریق 8 مارس در RedLine, 2350, Arapahoe, خیابان 303-296-4448, redlineart.org. دفعات بازدید: بررسی کامل از نزدیکی در فاصله.

Installation view of Sarah McKenzie: Sanctum.

نصب و راه اندازی نظر از سارا مکنزی: خلوتگاه.

حسن نیت ارائه میدهد از David B. Smith, گالری

سارا مکنزی و دیوید مک دونالد. گالری اصلی در David B. Smith گالری پر سر و صدا, ظریف, سارا مکنزی: Sanctumبا نقاشی که ایستاده بعید تقاطع معاصر رئالیسم و پس از مینیمالیسم. یک تخته سنگ بر اساس نقاش است که با تمرکز بر انتقال بازنمودی بازدید از موزه و گالری فضای داخلی برای چند سال گذشته مکنزی اغلب شامل آثار هنرمندان دیگر که اتفاق می افتد به نمایش در به تصویر کشیده فضاهای. برای فضاهای نمایشگاه باید انتزاعی بنابراین با وجود این واقعیت است که او دقیقا رندر آنها را بر اساس واقعیت خارجی او نمی بیند خودش را به عنوان یک رئالیست. از در سراسر اتاق McKenzies به نظر می رسد تقریبا عکاسی در بازنمایی اما نزدیک آنها به طور غیر منتظره نقاشی. چاک دار به پروژه های فضایی در پشت توسط دیوید مک دونالد: Montello, ویژگی های منحصر به فرد مجسمه های کوچک توسط هنرمند مستقر در کالیفرنیا. این بسیار expressionistic قطعات ساخته شده از Hydrocal گچ و چوب و مواد دیگر بسیاری از آنها به پایان رسید با رنگدانه های بسیار عجیب و غریب است. مک دونالد بدیهی است که به دنبال حمله به یک ضربه در برابر monumentality در مجسمه سازی, و او آن را انجام داده. از طریق 14 مارس در David B. Smith, گالری 1543 #یک Wazee خیابان 303-893-4234, davidbsmithgallery.com. دفعات بازدید: بررسی کامل از زمان David B. اسمیت در اینجا نشان می دهد.

Post-minimalist paintings by Deborah Zlotsky.

پست-مینیمالیستی نقاشی توسط دبورا Zlotsky.

حسن نیت ارائه میدهد از Robischon گالری

دبورا Zlotsky, Ted Larsen, Jonathan پارکر اسکات Chamberlin. انتزاعی و پس از حداقل کار می کند که تابع به عنوان نقد از الگوی نقاشی روی نمایش در دبورا Zlotsky: راه اندازی نرم افزار رایگان. به طور کلی ترکیبات مربوط به مارپیچهای و یا حتی مزس با Zlotsky سازماندهی سیستم های رنگ میله به طوری که آنها مناسب به یکی دیگر; این بافته شده و یا مونتاژ خطوط در حال انجام در یک پالت غنی از رنگ های جسورانه. تد لارسن: ایستادن بودا شامل های غیر هدف مجسمه های ساخته شده از برش قطعات فلزی سالم که هنوز هم اصلی خود را پس از اتمام نقاشی و این نمایشگاه معنوی اورا. خلق و خوی نظیری با جاناتان پارکر: دوخته شدهبا نقاشی (یا آنها تکه دوزی?) که شاد midcentury-مدرن احساس می کنید. اسکات Chamberlin: Sira, در منطقه مجاور به دفتر طنین انداز با Larsen کار حداقل در خلق و خوی, چرا که نشان می دهد تبدیل اتاق به چیزی از یک فضای مقدس حتی اگر قطعه باید کاملا متفاوت تجدید نظر شود. نشان می دهد یک امکان جدید جهت شناخته شده هنرمند سرامیک هستند سیما یا جنبه بخصوص سران رندر در دور همراه با ساخته شده است و اشیای به دست آورده و با هم به مجسمه. از طریق 21 مارس در Robischon گالری 1740 Wazee خیابان 303-298-7788, robischongallery.com. دفعات بازدید: بررسی کامل از زمان Robischon در اینجا نشان می دهد.

Taiko Chandler's installation at 528.0: Regional Juried Printmaking Exhibition at the Arvada Center.گسترش

Taiko چندلر نصب و راه اندازی در 528.0: منطقه ای Juried چاپ نمایشگاه در اروادا مرکز.

وس Magyar حسن نیت ارائه میدهد از مرکز اروادا

528.0 منطقه ای Juried چاپ نمایشگاه است. یکی از محور های این ماه, خط, شناخته شده به عنوان Mo’Print است 528.0 منطقه ای Juried چاپ نمایشگاهگسترده نمایشگاه که پر از گالری اصلی سطح اروادا مرکز. برای تعیین این که چه کسی خواهد بود واجد شرایط برای ورود به نمایش متصدی جلب یک دایره با یک 528-مایل طولانی شعاع اطراف دنور. در علاوه بر این به کاهش عرض جغرافیایی این سرزمین کسانی نیز باید مشغول به کار در برخی از نوع سنتی خط روش از جمله اچ لیتوگرافی و ابریشم غربالگری; آلوچه را براندون Gunn دانشگاه نبراسکا کارن Kunc و اروادا مرکز Collin پرشن juried نشان می دهد. تحقق است که این خود نه پدربزرگ و مادربزرگ’ چاپ نشان می دهد بازدید به عنوان به زودی به عنوان شما را وارد کنید پایین گالری که در آن وجود دارد تاسیسات توسط Taiko چندلر سو Oehme پیتر Yumi و استفانی Alaniz. این تاسیسات عظیم می تواند پایمال چاپ انجام می شود در بیشتر مرسوم فرمت های تخت — به عنوان مثال —اما آنها نمی. Standouts از این نوع شامل آثار اوان Colbert, تونی اورتگا مامی Yamamoto کریستین قدرت Nowlin مارک Horovitz, Marco هرناندز و Joshua Butler. از طریق 29 مارس در اروادا مرکز 6901 Wadsworth بلوار Arvada, 720-898-7200, arvadacenter.org. دفعات بازدید: بررسی کامل از 528.0.

Installation view of Imprint: Print Educators of Colorado at the Arvada Center.گسترش

نصب و راه اندازی نمایش مشخصات نشر: چاپ مربیان کلرادو در اروادا مرکز.

وس Magyar حسن نیت ارائه میدهد از مرکز اروادا

ناشر: چاپ مربیان کلرادو. این مهم دعوتی محدود بود به کلرادو هنرمندان که آموزش نوعی از خط. یکی از ستاره است علامت Lunning استاد پرینتر در باز مطبوعات در استرلینگ بود که یکی از بنیانگذاران کل پر زرق و برق است که در این ماه از عکاسی یا Mo’Print. قدیمی دیدم که کسانی که می توانید انجام دهید در حالی که کسانی که نمی توانند, آموزش, به وضوح صدق نمی کند به چاپ مدرسان به سادگی از آنجا که بسیاری از سخت به کارشناسی کارشناسی ارشد مهارت های درگیر. آن را تعجب آور نیست که برخی از ارائه در اثر نمایش قابل توجه ویژگی های تخصص مانند ژان Gumpper را Japonesque woodcuts. بیشتر خیالی هر چند به همان اندازه به خوبی انجام می شود, ساده, طبیعت مبتنی بر طرح است که لینک های بسیاری کوچک ملانی یازی چاپ به یک دیگر. های مختلف زیبایی از نوع Zap کمیک سبک است منتقل شده توسط دنیس دالتون عجیب و غریب روایت woodcuts. همچنین نوع کارتونی هستند جذاب renditions از روبات های چاپ بر روی پارچه است که مورد استفاده برای ایجاد کمی بالش توسط جاناتان Nicklow. دیگر standouts همه نشان دادن روش های تصفیه شامل قطعات توسط لورا Grossett تونی Holmquist مت کریستی و یک میزبان از دیگران است. از طریق 29 مارس در اروادا مرکز 6901 Wadsworth بلوار Arvada, 720-898-7200, arvadacenter.org. دفعات بازدید: بررسی کامل مشخصات ناشر.

A facsimile of Francesca Woodman's studio using enlargements of a George Lange photo.گسترش

یک رونوشت از Francesca Woodman استودیو با استفاده از بزرگ شدن از جورج لاج عکس.

حسن نیت ارائه میدهد از وصول دنور

Francesca Woodman. جاذبه اصلی در وصول دنور است Francesca Woodman: پرتره از شهرتسرپرستی توسط نورا برنت آبرامز, موزه, مدیر جدید. این بررسی کار یک عکاس جوان فعال در 1970s شد که در سطح بین المللی معروف سال پس از او می خواهم درگذشت غم انگیز خودکشی در سال 1981 در سن 22. افغانی تصاویر شده است تا با نفوذ با دیگر هنرمندان بیش از گذشته سی سال است که آن را کمی سخت به رسمیت شناختن امروز چقدر انقلابی او مفاهیم روایات و زیبایی بودند که او ایجاد شده این عکس. کلاسیک افغانی is a self-portrait و او را برهنه یا نیمه برهنه در اکثر قابل توجه و گاهی اوقات شگفت انگیز از این. آنها چیزی جز پنیر عکس با Woodman قابل توجه یک ضربه در برابر این ایده از eroticized نر زل زل نگاه کردن. برخی از این پرتره های شخصی مانند کسانی که در آن او را در هم پیچیده در ریشه و یا در گورستان دارای بوی, تاریخ هنر, سبک باستانی و سورئالیسم بود. دیگران مانند آنهایی که در آن او نشسته با پاهای برگزاری اشیاء از جمله یک آینه یک ماسک و یک گریپ فروت بین آنها دیده می شود می تواند به عنوان تقریبا خنده دار, اگر نیست آن را برای همه است که ترحم. از طریق آوریل 5 در وصول دنور 1485 Delgany خیابان 303-298-7554, mcadenver.org. دفعات بازدید: بررسی کامل از Francesca Woodman: پرتره از شهرت.

Collage from Stacey Steers: Edge of Alchemy.گسترش

کولاژ از استیسی هدایت: لبه کیمیاگری.

حسن نیت ارائه میدهد از استیسی هدایت

استیسی هدایت. در سطح پایین تر از وصول دنور است استیسی هدایت: لبه کیمیاگریکوچک نشان می دهد سرپرستی زو Larkins. استیسی هدایت است افسانه ای انیمیشن فیلمساز و هنرمند زندگی می کند که در تخته سنگ و که با این نسخهها کار شده اند یک ضربه نه فقط در موزه ها و همچنین در جشنواره های فیلم. لبه کیمیاگریاست که پیش بینی شده در اینجا است که آخرین فیلم خود را در یک سه گانه کار می کند. هر چند نهایی فیلم است که یک کپی دیجیتال از تصاویر انجام شده است راه قدیمی از مد افتاده, شات فریم به فریم. نتیجه تلفیقی از فردی کلاژ هدایت می کند با استفاده از اختصاص سکوت تصاویر فیلم های Mary Pickford و Janet Gaynor سپس مجدد آنها را برای فیلم خود را به عنوان جادوگران در تلاش برای ایجاد زندگی خیالی آزمایشگاه. او آنها را با پیدا عتیقه تصاویر از گل و برگ و اوست فضای خود را با توصیفاتی کهنه ابزار علمی. حرکت در فیلم و تصاویر راه جلوه های ویژه گرافیکی ایجاد یک اثر خواب آور. مکمل این فیلم هستند یک انتخاب بسیار steampunk-به دنبال شبه دستگاه های نوری که از طریق آن یک کلیپ کوتاه از فیلم مشاهده شود ممکن است با استفاده از یک انتگرال لنز شیشه ای. از طریق آوریل 5 در وصول دنور 1485 Delgany خیابان 303-298-7554, mcadenver.org. دفعات بازدید: بررسی کامل از استیسی هدایت: لبه کیمیاگری.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im