گام های ساده برای کمک به شما توپ را روی گوه اقامت انرژی و کاهش نمره گلف خود را

گلف بازان به طور کلی به دو دسته تقسیم می که آن را به چگونه زود آنها نشان می دهد تا خود را برای دور.

برخی خود را حداقل 30 دقیقه به طوری که آنها می تواند به درستی گرم. دیگران — و من فکر است که بسیاری از ما — در حال تقلا برای دریافت به باشگاه های ما از قرار دادن ما کفش و دستکش در بند کیسه را به سبد خرید و در نهایت سرعت به سمت سه راه اول به عنوان یک رنجر دم: “هی! شما تا!!”

                                                                                                                                                                                                                       

خوب شاید این که بد نیست.

اما عجله به توپ را روی گوه یک دلیل بزرگ ما نیست قابل توجه توپ به درستی تا چهارم یا پنجم ،

پس چه باید بکنید ؟

من تصمیم گرفتم به درخواست مشاوره از لایحه گوشه که تطبیقی گلف مربی برای آزادی انجمن گلف و تلاش برای واجد شرایط برای ارشد ایالات متحده باز چهار بار در اوایل 2000s. ساکن رودخانه, جنگل, او همچنین به فردی درس و مناسب مشتریان برای باشگاه است. پدرش جو کرده Golfcraft به عنوان یک طراح و تصویب این طرح به لایحه.

این گوشه را در درک چگونه طرح های مختلف کار می کنند — در رابطه با مطالعه خود را از نوسان مکانیک و مطالعات کارشناسی خود را در فیزیولوژیک روانشناسی — است که او را قادر به درک تغییراتی که رخ می دهد در طول یک دور از گلف.

• • •

اگر آن را فقط در 10-15 دقیقه قبل از خود توپ را روی گوه زمان گوشه می خواهد mid-به-بالا handicappers به طریق زیر روال:

                                                                                                                                                                                                                       

• 5-آهن و 7-آهن قرار داده و آنها را با هم و چرخش آنها را “به آرامی و کاملا” 20 بار. “است که شما کشش تاندون ها و رباط ها,” او گفت:.

• سپس آمار شش putts. هر دو از 5, 10 و 15 فوت است. مطمئن شوید که پنج نفر از شش گذشته ، “در حال حاضر شما نمی ترسم برای دریافت توپ را به سوراخ” گوشه گفت.

• در اولین جعبه توپ را روی گوه خود را 200-حیاط نوسان است. تنها هدف شما این است برای ضربه زدن به fairway. “دوم شما هدف این است که برای ماندن در مقابل سبز اگر شما نمی تواند رسیدن به آن” گوشه گفت. با فرض آن را همتراز 4 تراشه و رول زدن توپ خود را حداقل به سوراخ. آن ممکن است اما شما باید بدتر از دیو و در حال حاضر شما از نظر ذهنی آماده بازی — و به نمره هست.

• • •

همانطور که برای کسانی از شما که در واقع می تواند ضربه محدوده ؟ وجود دارد یک روال است که به عنوان خوب — و آن را شامل نمی شود هدف قرار دادن ده ها تن از توپ.

                                                                                                                                                                                                                       

پس از کشش و مصرف عمل نوسانات گوشه می خواهد ما را به آمار چهار یا پنج عکس با ما تبادل گوه. سپس سه عکس هر کدام با 7-آهن 5-آهن و 3-ترکیبی. سپس چهار دیسک و دو گوه عکس.

که در آن است. و سپس رفتن به قرار دادن رنگ سبز.

• • •

بیایید فرض کنیم همه از این می شود شما را به یک شروع مناسب و معقول و در 15 جعبه توپ را روی گوه شما باید مشروع شانس به ساقه 4 تا 6 سکته مغزی در زیر به طور متوسط شما. مانند بسیاری از اواسط به بالا handicappers اما شما احتمالا در معرض ابتلا به اتمام است.

و این است که چرا ؟ گوشه می گوید این دلیل است که بسیاری از ما نیست مدیریت تغذیه در این دوره است. او می گوید: ما باید خوردن نیمی از یک موز در پنجم سوراخ و نیم دیگر در 12th. و یا میله تغذیه. یا یک کیسه بادام زمینی است. همچنین: هیچ نوشابه یا شکر.

“آنچه من در تلاش برای گرفتن شما را به انجام است که به حفظ سطح آدرنالین خود را بدون داشتن آن سنبله” گوشه گفت. “هنگامی که آدرنالین خود را از خوشه آن را برای رفتن به رها کردن. پس از آن چه اتفاقی می افتد این است که شما خسته به مغز می فرستد یک پیام به ماهیچه های خود را که شما دیگر به عنوان قوی بنابراین شما شروع به حرکت سخت تر است.

“من می تواند از طریق یک مناجات از آنچه اتفاق می افتد به ستون فقرات شما زاویه و زمان بندی خود را پس از آن.”

پایین کشش آگاه باشید که شما به احتمال زیاد نیاز به یک باشگاه برای رسیدن به سبز است. پس بیرون 6-آهن به جای 7 که رویکرد شات خود را به پایان رساندن ،

“شما از لحاظ جسمی ضعیف تر که در آن نقطه” گوشه گفت. “آنچه من سعی و آموزش دانش آموزان است که شما در حال مدیریت 1500 کالری. و اگر شما به درستی مدیریت آنها شما نمی خواهید به عنوان قوی در 18 بودند که در 11. بنابراین به جای نوسان سخت را بیشتر باشگاه است.”

من به دنبال همه این توصیه در آخرین دور آن پرداخت سود سهام بزرگ. تا شماره 18 است. در یک دلهره آور رویکرد شات من overswung با من 5-ترکیبی قرار داده و بدترین حرکت روز در آن و تماشای توپ پرواز به آب است.

دفعه بعد من را به عنوان دستور و بیشتر از یک باشگاه است. من قول بیل.

ما می خواهم به می دانم که چگونه این مشاوره کمک می کند تا به عنوان تابستان آشکار بنابراین احساس رایگان به من اطلاع دهید از طریق ایمیل.

• • •

بعدی: یکی دیگر از گوهر پنهان

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de