انفرادی و گروهی را نشان می دهد را از جهات مختلف در سانتافه

آیا می دانید راه برای سانتافه? گذشته نگر در شهری گل و یک گروه نمایش در قانون گالری هر دو ارزش یک سفر به آن ،

هنرمند و مدیر گالری مریم Mackey ارائه, از خود راضی از کار خود مریم Mackey: سی سال گذشته نگردر شهری گل های برگزاری نمایشگاه در 530 سانتافه رانندگی کنید. Mackey رشد در کلرادو فارغ التحصیلی از در حال حاضر از بین رفته کلرادو موسسه هنر در سال 1981 پس از تحصیل در رشته عکاسی وجود دارد. در اواسط 1980s او ملاقات علامت Lunning و شروع به انجام چاپ در مطبوعات خود هنر گرافیک تسهیلات آغاز شده است که در دنور است اما در حال حاضر در استرلینگ. از طریق کار او در باز پرس Mackey علاقه مند شد و نه تنها در خط بلکه در نقاشی و کسانی که در هم پیچیده رسانه پیشی گرفت و در نهایت عکاسی به عنوان اصلی رسانه است.

سفر در سراسر اروپا در اواخر 1980s Mackey بخشی از ضلع شرقی گالری که تا به حال ظهور در سراسر رویدادهای سیاسی به عنوان دیوار برلین در سال 1989 و او به نقاشی یک نقاشی دیواری “تحمل” در یک بخش از دیوار. در سال 1991 Mackey بازگشت به دنور و باز مریم Mackey, گالری مهم هنر معاصر محل که بسته در سال 1999. او بعد از بیست سال کار به عنوان یک هنرمند اضافه کردن سرامیک به کارنامه او چند سال پیش. در سال گذشته Mackey باز شهری گل به عنوان یک محل نه فقط به نمایش گذاشتن, سرامیک, اما برای ارائه فضای استودیو برای سرامیک های هنرمندان.

Abstract paintings by Mary Mackey.گسترش

نقاشی های انتزاعی توسط مریم Mackey.

Robert Delaney

اگر چه این قطعه در این محدوده بیش از سی سال نشان داده شده در عنوان آن را واقعا نمی نگر. ابتدا با توجه به Mackey زیادی برای خروجی بیش از آن زمان صفحه نمایش بیش از حد کوچک است. و دوم این قطعه اینجا نیست مرتب به ترتیب زمانی — بسیاری از آنها حتی نمی مورخ — یا گروه بندی سبک نگارش و آن را غیر ممکن است به دنبال هر نوع بار-بر اساس زیبایی شناسی توسعه. هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی برای دیدن, با, انتزاعی, نقاشی, چاپ, و, سرامیک, همه به نوعی مرتبط و جالب است.

Mackey ارشد تاثیر 1950s اکسپرسیونیسم انتزاعی و آن نتاج و آثار مفصل طنین انداز با یکپارچهسازی با سیستمعامل کلاسیک و مدرن با کیفیت. این امر نه تنها از نقاشی ها و آثار بر روی کاغذ بلکه او سرامیک هر چند آنها طیف گسترده ای از عبارات. او 2-D کار شامل شتاب علائم برخی با Cy Twombly پرنیان و همچنین قطعات ساخته شده از تخت, رنگ زمینه و ارقام از این دو رویکرد است. آنچه یکپارچه آنها Mackey را حس غریزی برای ترکیب. همان می رود برای او سرامیک رگ مبتنی بر مجسمه: برخی از وجود انبوهی از پیچ خورده, خاک رس, برخی از آنها پیوست-خاک رس و سنگ و برخی از ترکیبات.

Matthew Larson's "White and Red" (left) and "Red and White" in Red @ Rule.گسترش

متی لارسون “سفید و قرمز” (سمت چپ) و “سرخ و سفید” در قرمز @ حکومت.

حسن نیت ارائه میدهد از قانون گالری

چند بلوک شمالی در سانتافه, گالری حکومت را برجسته جاذبه قرمز @ حکومت. ایده قرمز نشان می دهد قدمت نزدیک به بیست سال به روز هنگامی که گالری در برادوی و در اواخر رابین قانون بود مدیر. در آن زمان نقاشی و یا چاپ با رنگ قرمز در آنها در نظر گرفته شد unsellable و بنیانگذار حکومت بود و قصد اثبات این است که تصور اشتباه است. اما زمان تغییر کرده: والری Santerli و راشل Bietz در حال حاضر در راس این گالری وجود دارد و دیگر هیچ ننگ متصل به رنگ قرمز با پذیرفته رنگ از صورتی گرفته تا کبود. اگر هر چیزی, آن را داغ.

نشان می دهد شروع می شود با یک جفت بزرگ از آثار متی لارسون هستند که نه فقط قرمز اما ولنتاین قلب قرمز. این دو جریان عملیات الگوهای à la بریجت رایلی یکی به رنگ قرمز و سفید در سفید قرمز. به آنها لارسون گذاشته است نوار چسب بر روی کتانی و استفاده از نخ برای ایجاد الگوهای.

Installation view of Red @ Rule.گسترش

نصب نمای قرمز @ حکومت.

حسن نیت ارائه میدهد از قانون گالری

گوران Vejvoda ارتباط موضوع با استفاده از کلمه “قرمز” در triptych “قرمز Der ایرد” با حروف نوشته شده در سراسر یافت و تغییر تصاویر از زنان است. جیم جانسون کار و همچنین ویژگی های کلمات, اما این جای تعجب نیست که او یکی از بهترین و شناخته شده مبتنی بر متن هنرمندان در منطقه است. برای “من شما را دوست دارم بیشتر” جانسون اجرا ذغال و پاستل در سراسر کلمات نوشته شده در خط شکسته است که مقاومت در برابر chalks آشکار کاغذ پشت. بیل نلسون با استفاده از کلمات نیست اما punctuation — علامت سوال روشن توسط یک ردیف از lightbulbs گذاشته و در یک مورد یافت بر روی دیوار نصب شده. آثار مبتنی بر اشیاء است که فیل بندر را امضا و در اینجا او یک قرمز tartan بوت کیسه crowning یک جفت از کتاب هنر یکی با عنوان “برهنه” دیگر”،”

نیز وجود دارد برخی از مجازی قطعات از جمله یکی از آنها مرحوم جان سخن بی معنی وبیهوده به تصویر می کشد یک زن و شوهر جوان به خانه بازگشت و در اواخر از یک مدل تاریخ. حساسیت شبیه به مجله تصویر از ’40s اما نورمن راکول-esque خلق و خوی شکسته است توسط این واقعیت است که پدر و مادر در حال پوشیدن S&M دنده. دیگر مرزی بازنمودی آثار شامل خزنده مارگارت نویمان نقاشی از حیوانات شاخدار و سارا بولینگ را تغزلی تفسیر از یک دختر, پاها در هم پیچیده در مارها.

وجود دارد مقدار زیادی از هنر خوب دیدن اطراف شهر اما این دو را نشان می دهد در سانتافه قطعا ارزش یک متوقف کند.

مریم Mackey: سی سال گذشته نگراز طریق مارس 15, شهری, گل 530 سانتافه درایو 720-271-9601, urban-mud.com.

Red @ حکومتاز طریق مارس 28 قانون گالری 808 سانتافه درایو 303-800-6776, rulegallery.com.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>