تکنوازی را معاصر نقاشی و مجسمه سازی در جهت جدید

هر چند به لحاظ سیاسی به اتهام نصب و راه اندازی قطعات ممکن است به نظر می رسد مصرف بیش از صحنه هنر معاصر نقاشی و مجسمه سازی هنوز خود را به عنوان نشان داده شده توسط قوی تکنوازی در David B. Smith گالری و Robischon گالری.

در David B. Smith, گالری اصلی است پر سر و صدا, ظریف, سارا مکنزی: خلوتگاه, نمایشگاه نقاشی در بعید تقاطع معاصر رئالیسم و پس از مینیمالیسم. خوبی تاسیس بولدر مبتنی بر نقاش است که با تمرکز بر انتقال بازنمودی بازدید از موزه و گالری فضای داخلی بیش از چند سال گذشته مکنزی اغلب شامل آثار دیگران است که اتفاق می افتد به نمایش در به تصویر کشیده فضاهای.

او فرایند آغاز می شود با مطالعات مقدماتی: بازدید از هنر سالن در سراسر جهان مکنزی طول می کشد عکس از محیط اطراف خود را و دانلود آنها را به کامپیوتر خود را با استفاده از فتوشاپ برای ساده سازی و روشن شدن عکس. او سپس چاپ تا کسانی که او احساس می کند باید از این پتانسیل به اساس ترکیب خوب برای نقاشی. عکس ها در حال ترجمه به استادانه درست شده با مداد نقاشی های کاربردی به طور مستقیم به بوم با مکنزی به کارگیری حاکمان و معادلات ریاضی به منظور دریافت صحیح ارتباط بین اجزای مختلف انتخاب شده ،

برای مکنزی فضاهای نمایشگاه باید انتزاعی بنابراین حتی اگر او دقیقا رندر آنها را بر اساس واقعیت خارجی او نمی بیند خودش را به عنوان یک رئالیست. و من درک می کنم آنچه که او بدان معنی است. از در سراسر اتاق McKenzies به نظر می رسد تقریبا عکاسی در نمایندگی — اما نزدیک آنها به طور غیر منتظره نقاشی با حاشیه بین عناصر تصویری یادآوری سخت و لبه های غیر هدف نقاشی بیش از عکس. این امر تا حدی به این دلیل که نقاشی شروع به آکریلیک و سپس در نهایت تا حدی انجام شده در روغن به عنوان مکنزی میدارد جزئیات. کلی بنفش معابر باید بکر صافی در حالی که نفت لهجه ها آزادتر و بیشتر خود به خودی همواره با اضافه کردن توهم عمق همراه با ذاتی دیدگاه. مکنزی به من گفت که او می بیند این متضاد تصویری کیفیت به عنوان مهم به کار کرد و این دلیل دیگری است که این بازنمودی نقاشی را می توان به عنوان انتزاعی.

چاک دار به پروژه های فضایی در پشت توسط دیوید مک دونالد: Montello, یک, از خود راضی از مجسمه های منحصر به فرد توسط هنرمند مستقر در کالیفرنیا. این بسیار expressionistic مجسمه های ساخته شده از Hydrocal گچ و چوب و مواد دیگر بسیاری از آنها به پایان رسید با رنگدانه های بسیار عجیب و غریب است. برخی از نگاه های عجیب و غریب مانند نسخه های مواد غذایی, شاید این دلیل که آنها در مینیاتور جداول در حالی که دیگران در حال مبهم مجازی. قابل توجه ترین چیز در مورد همه آنها خود ارگانیک-مشتق و اشکال خود effacing عفت, پس از چند کوچک کار می کند حق نشستن بر روی زمین است. دیوید مک دونالد است که به وضوح به دنبال ضربه در برابر monumentality در مجسمه سازی, و من فکر می کنم او آن را انجام داده.

Post-minimalist paintings by Deborah Zlotsky.گسترش

پست-مینیمالیستی نقاشی توسط دبورا Zlotsky.

حسن نیت ارائه میدهد از Robischon گالری

بدیهی است که بیشتر انتزاعی و پست-حداقل در حال انتقادات از الگوی نقاشی در دبورا Zlotsky: نقاط ضعفدر Robischon گالری. ایالت نیویورک-بر اساس Zlotsky ایجاد می کند به طور کلی ترکیب بندی که مربوط به مارپیچهای و یا حتی مزس سازماندهی سیستم های رنگ میله به طوری که آنها به یکدیگر است. این بافته شده و یا مونتاژ خطوط در حال انجام در یک پالت غنی از رنگ های جسورانه.

نوار الگوهای به نظر می رسد باید به سمت راست در تصویر هواپیما به دلیل ساخته های خود را در نقاشی به پایان رسید تقریبا عملکرد فوق العاده گرافیکی. اما آنها لازم نیست به چند دلیل. وجود دارد پیشنهاد سه بعدی عمق او اضافه شده توسط پر کردن بخش های خاصی از این نقاشی ها به خصوص کسانی که در فضاهای بین میله های رنگی با ابتدایی حس از چشم انداز از طریق استفاده از خطوط مورب. کمک به کار در برابر این ایده از صافی هستند خراشیده سطوح که حاوی مقدار بیشتری اطلاعات بصری از تصور اولیه رنگ میله نشان می دهد. وجود خراش و میگذرد و بیت رنگ در نامتجانس رنگ و حتی کمی بازنمودی تصاویر در چشم ساده پنهان در اینجا وجود دارد و همه از آن بیشتر شمع در منابع به عمق. از طریق این مجموعه ارکستراسیون Zlotsky موفق در ایجاد قطعه که بلافاصله جذاب, با توجه به تاکید رسمی و با کیفیت و حفظ است که تعامل به طور همزمان توسط ساختارشکنی او اشکال با طیف وسیعی از اکسپرسیونیستی شکوفا می شود.

Ted Larsen sculptures in Stand Up, Buddha.گسترش

تد Larsen مجسمه های ایستاده بودا.

حسن نیت ارائه میدهد از Robischon گالری

همچنین با داشتن هر دو فوری و غور و تعمق در دادگاه تجدید نظر هستند مجسمه های کوچک در Ted لارسن: ایستادن بودافراهم می کند که قرابت به Zlotsky نشان می دهد در Robischon. جدید مکزیک هنرمند لارسن است که شناخته شده برای مجسمه و تاسیسات ساخته شده از برش قطعات فلزی سالم که به طور معمول هنوز هم اصلی خود را پس از اتمام نقاشی. این به این معنی نه تنها خود مواد repurposed اما تا پالت خود را.

هر چند لارسن انجام داده است و مجسمه های با اندازه های مختلف اعم از اندک به یاد ماندنی, آنهایی که اینجا هستند همه تنگاتنگی کوچک تقریبا به اندازه مجسمه با زیر پا بالا. تناقض این diminutiveness است monumentality از خود را تحت تاثیر قرار دهد. این Larsens ساخته شده از جعبه مستطیل شکل ساخته شده از یافت-ورق فلز انباشته در واحد های چوبی پایگاه. کم عمق جعبه مرتب شده اند هر دو به صورت افقی و عمودی را در اشکال مطرح ziggurats ، stiles, توتم و دروازه stanchions — این نوع از اشیاء است که حاکی از مراسم و شیوه های معنوی است. نصب و راه اندازی این قطعه در Robischon که در آن آنها به نمایش در می ایستد قد بلند به آنها را تا نزدیکی سطح چشم را می دهد که نشان می دهد فضای یک فضای مقدس احتمالا یک اختصاص داده شده به بودا.

Pieces in Jonathan Parker: Sewn.گسترش

قطعات در Jonathan پارکر: دوخته شده.

حسن نیت ارائه میدهد از Robischon گالری

خلق و خوی نظیری قابل توجهی در گالری با جاناتان پارکر: دوخته شده. این نقاشی ها (و یا آنها تکه دوزی?) یک midcentury-مدرن احساس. با استفاده از هر دو تیره و رنگ های روشن, مجموعه ای در برابر سبک تر زمینه های جدید مکزیک هنرمند به بررسی شکل و زمین ارتباط به عنوان موجود در کلاسیک نقاشی انتزاعی. هر چند برخی از این نسخهها کار میکند در اینجا مانند مونتاژ پازل از اشکال و بسیاری از آنها ساده مجامع فقط تعداد انگشت شماری از اشکال. برای ایجاد این محتوا پارکر استخدام آکریلیک و مداد برش قطعات از ساخته های خود را تنها به آن بدوزید و آنها را بر روی ضرب و شتم و کمی بالا مشخص شده بوم که او استفاده می کند برای زمینه. ترتیب اشکال نشان می دهد که پارکر دارای یک حس غریزی برای ترکیب حتی اگر او را گاهی اوقات با استفاده از ماشین آلات دوخت برای نمایش آن است.

A multi-part sculpture and works on paper by Scott Chamberlin.گسترش

چند بخش مجسمه سازی و کار بر روی کاغذ توسط اسکات Chamberlin.

حسن نیت ارائه میدهد از Robischon گالری

اسکات Chamberlin: Siraیک چهارم انفرادی و با تنها هفت کار می کند نصب شده است در فضای کوچک مجاور به دفتر. Chamberlin یکی از کلرادو برتر سرامیک, هنرمندان, و این نشان می دهد طنین انداز خوبی با لارسن را حداقل در خلق و خوی و حتی اگر آثار دارای نوع کاملا متفاوت از درخواست تجدید نظر. مثل لارسن را, انفرادی, Chamberlin را تبدیل اتاق خود را به چیزی از یک فضای مقدس.

در حالی که یک زن و شوهر از Chamberlin دیوار-مجسمه های نصب شده که در حال یادآور بیچهره سران لینک به طور مستقیم به کار هنرمند را از چند سال پیش تکه های دیگر به نظر می رسد نشان می دهد یک مسیر جدید است. این به طور مشابه به سیما یا جنبه بخصوص سران, اما آنها ارائه شده است در دور و با ترکیب ساخته شده و اشیاء موجود که به ارمغان آورد با هم به مستقل, مجسمه. آنها به من زده به عنوان بسیار فراواقعی به خصوص آبی سر پوشیدن یک کلاه لبه پهن اسپانیولی در بالای سنبله بیرون آمدن از یک ساعت شنی قفس مرتب روی یک پا ایستاده از چوب ساخته شده. اضافه کردن به جذابیت کار خود را در حال دیدنی لعاب از جمله اثر فلزی طلا پوشش داده شده با کلاف تنگ کراکل است که نشان می دهد Chamberlin فنی تسلط بر رسانه است.

هر سال David B. اسمیت و Robischon انجام بهترین خود را به مبارزه با زمستان افسردگی با چشمگیر تکنوازی انجام شده توسط هنرمندان از نه فقط کلرادو اما در سراسر کشور است. و یک بار دیگر آنها موفق با این را نشان می دهد.


سارا مکنزی و دیوید مک دونالد از طریق مارس 14, David B. Smith, گالری 1543 #یک Wazee خیابان 303-893-4234, davidbsmithgallery.com.


دبورا Zlotsky, Ted Larsen, Jonathan و اسکات پارکر Chamberlin از طریق مارس 21 Robischon گالری 1740 Wazee خیابان 303-298-7788, robischongallery.com.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>