روح پناهندگی را دیو Pirner طول می کشد تا ، Turntablism, مخدوش Bandmates

این روزها Soul Asylum خواننده گروه دیو Pirner گرفته است به خاراندن وینیل بر روی یک سینی دوار و لغزش حصیر دسته کوچک موسیقی جاز او را برداشت تا در یک مرکز گیتار. آن را در مدت کوتاهی پس از او کشف DJ سایه و 2001 ، turntablism مستند ابتدا.

جدید خود را شور کرده است befuddled bandmates خود را.

“بچه های من در این گروه بودند مانند” چرا شما لعنتی اطراف با این مسائل است؟'” Pirner می گوید. “گفتم:” از آنجا که آن را جالب?'”

Pirner که او نیز رفت و از طریق یک ساختار الکترونیک طرا حی مرحله اضافه می کند که روح پناهندگی نمی توان مصرف در یک دی جی و مردم نباید انتظار بی کلام هیپ هاپ, shinee به رها کردن هر زمان به زودی.

“من هیچ آرمان بودن DJ Dumbshit و یا هر آنچه که” او می گوید.

روح پناهندگی خود نزدیک چهل سال در وجود است که از طریق دنور در تاریخ 1 مارس. جایگزین گروه آزاد است عجله کنید و صبر کنیدآن دوازدهم طول کامل — و اولین آلبوم خود را در چهار سال — در ماه آوریل است. Pirner می گوید این گروه شده است بازی یک تعداد انگشت شماری از آهنگ ها کردن رکورد جدید طی آن آمریکا تور که لگد 11 فوریه در Milwaukee, Wisconsin.

مواد جدید به نظر می رسد سپردن یک پاسخ خوب است.

“من هرگز نمی دانید چه انتظار از یک جمعیت, اما آنها به نظر می رسد فقط به عنوان علاقه مند به چیزهای جدید به عنوان آنها را در مسن مسائل مبهم,” او می گوید. “برخی از مردم واقعا به آن پاسخ. آنها مانند, ” Oh, my God, آنها در حال بازی چیزی خود را ضبط و آن را از نوع همان واکنش. یا ” خدای من آنها در حال بازی چیزی است که من نمی دانم. آنها در حال بازی چیزی جدید.’ بقیه از زمان وجود دارد آشنا در واکنش به آهنگ های آشنا.”

Pirner امید وجود دارد برخی از تعجب در سمت چپ زمانی که آلبوم بیرون می آید در ماه آوریل است.

“یک راه یا دیگری از مردم در حال رفتن به رکورد آن در تلفن های خود را و شما نمی توانید کنترل کنید, که,” او می گوید. “امیدوارم رکورد خواهد آمد و هر کس نمی خواهد شنیده می شود همه چیز در آن از آنجا که ما در آن زندگی می کنند. اما ما بازی نمی, همه چیز در ضبط. بسیار انتخابی.”

Soul Asylum تشکیل شده در سال 1980 تحت نام Loud سریع قوانین و شناخته شده تبدیل شد در مینیاپولیس صحنه موسیقی. گروه منتشر شد که اولین آن اصلی-برچسب آلبوم آویزان باردر سال 1988. آن را به جریان اصلی موفقیت با سال 1992 را “قبر رقصنده اتحادیه.” این آلبوم تولید شده تک ضربه “قطار فراری” که به دست آورده این گروه یک جایزه گرمی. در حالی که این آهنگ در مورد افسردگی تصویری برای آن شامل عکس های کودکان گم شده و برخی از آنان بودند بعد از این فیلم نشان داده شد.

باند رفته از طریق متعدد صف تغییرات و مرگ دیرین نوازنده بیس Karl Mueller اما روح پناهندگی موفق به حفظ یک تشخیص ، گروه نه قربانی کاهش یافته به طور فزاینده ای generic hard-rock صدا و نه تعقیب pop-music روند و Pirner می گوید آن را برای او آسان برای جلوگیری از این مشکلات است.

“گمان می کنم من در دنیای خودم کمی” Pirner می گوید. “اما من فکر کردم آن را سرد بود که برخی از دخترانسنگ نورد رکورد آمد [1978] و در آنجا بود که واقعا یک نوع شدید از آهنگ کشور وجود دارد و وجود دارد مانند یک واقعا شدید آهنگ دیسکو وجود دارد.”

در طول این دوره از کار خود را Pirner می گوید او دیده می شود سخت هسته ای گروههای پانک به طور ناگهانی تغییر کل تصویر و صدا و تبدیل شدن به یک گت گروه و یا هر سبک موسیقی به طور اتفاقی در زمان روند.

“سبک من است و فقط سبک,” او می گوید. “موسیقی پاپ همیشه رفتن به بسیار از آنچه در آن است — مرسوم است که می آید و می رود. هر چه بچه ها در حال گوش دادن به. من فکر نمی کنم که یک راه به پایین.”

Pirner بازگشت به خانه اش در شهر مینیاپولیس چند سال پیش پس از هفده سال از روی لئامت دادن در نیواورلئان که در آن او می گوید: او در نقل مکان کرد به دلیل آن ارائه نوعی از موسیقی “یانگ به یین” از آموزش موسیقی در مینیاپولیس.

در مینیاپولیس او می گوید: همه بازی گیتار الکتریک در مادر خود را زير زمين و زمستان سخت عمدتا جلوگیری از راهپیمایی (هر چند او آن را محاکمه و شاخ سرد شدم). New Orleans از سوی دیگر بیشتر است unplugged و بی تدبیر و آب و هوای گرمتر ارائه می دهد موسیقی در تمام طول روز و شب.

“همیشه چیزی در رفتن” او می گوید. “فقط زمانی که شما فکر می کنم ‘من شنیده ام هر موسیقی امروز,’ کسی را به راهپیمایی در خیابان با یک دایره زنگی و ترومبون.”

Dave Pirner of Soul Asylum is releasing a collection of his lyrics, Loud, Fast, Words, through the Minnesota Historical Society.گسترش

دیو Pirner روح پناهندگی انتشار مجموعه ای از اشعار او با صدای بلند و سریع و کلماتاز طریق Minnesota Historical Society.

تونی نلسون

است که می گویند که صحنه موسیقی در مینیاپولیس که باعث تعویض و پرنس — Soul Asylum فعلی درامر مایکل مطلوب استفاده از بازی برای قدرت نسل جدید — نیست زنده و سالم است. (Pirner آیا شوخی با این حال که این گروه اخیرا به نام مینه سوتا موسیقی سالن از شهرت و او فکر می کند که آنها در حال به اشتراک گذاری این افتخار با “یک دسته از گروههای رقص لهستانی پولکا.” برای اینکه عادلانه باب دیلن نیز در دولت سالن از شهرت و پرنس — اما به اندازه کافی عجیب Hüsker Dü است.)

“من فقط رفت و به [اول خیابان را] بهترین جدید باند 2019,” Pirner می گوید. “من می خواهم برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد با گروه های جوان. این یک بازی خنده دار و سرگرم کننده نوع صحنه. من درامر نقش در این باشگاه به نام پناهگاه. این یک جمعیت است. آن را بسیار مخلوط شده است. شما نمی بینید که بسیاری در مینیاپولیس. این دلیل دیگری است که من به نیواورلئان. آن را به نحوی یکپارچه تر و بیشتر نژادپرستانه همه در همان زمان.”

در یک سطح بالا اشاره به Pirner وضعیت به عنوان یک پسر از مینیاپولیس, مینه سوتا تاریخی جامعه است که انتشار خود را جمع آوری شعر و یک سری از مقالات در هر Soul Asylum آلبوم. این کتاب که بیرون می آید در ماه مارس است که به نام با صدای بلند و سریع کلمات و پیشنهادات گسترده ای وابسته به زمانسنجی, مجموعه است که قطاری حتی کلمات Pirner به نظر می رسد پشت در با حس وغصه.

“وجود دارد مقدار زیادی از” آه خدای من, من در هجده یا نوزده سال که من نوشت که” او می گوید. “من عصبانی مرد جوان که نمی دانم چه جهنم او انجام شده بود. گاهی اوقات این نوع از زیبا و جذاب اما بار دیگر آن را مانند من تا به حال طبقه بندی شده اند که از. امیدوارم آن می شود بهتر است به عنوان کتاب و پرونده در حال پیشرفت است.”

Soul Asylum نقش در 8:30 p. m. روز یکشنبه 1 مارس در Bluebird تئاتر 3317 شرق, Colfax, خیابان. بلیط ها $28 به 30 دلار و در دسترس bluebirdtheater.net.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>