دولت رونمایی شش سال و جاده و پل طرح بهبود

اسپرینگفیلد — رژیم صهیونیستی است. J. B. پریتزکر پیوست ایلینوی وزارت حمل و نقل مقامات سهشنبه به پرده شش سال $21.3 میلیارد ایالت جاده و پل و بهبود برنامه است که یک فرمت از بازسازی ایلینوی زیرساخت های بسته در سال گذشته تصویب شده توسط مجمع عمومی.

IDOT وظیفه است با رونمایی چند سال طرح هر سال به جزئیات چگونه آن را صرف حمل و نقل دلار در دولت های ایالتی و محلی بزرگراه سیستم های حمل و نقل. برای سال مالی جاری, سرمایه گذاری در جاده ها و پل زیربنایی بالغ بر $3.15 میلیارد دلار با توجه به فرمانداری.

                                                                                                                                                                                                                       

زمان بودجه سطوح اجازه می دهد که چند سال طرح شامل 3,356 مایل از جاده پیشرفت و 8.4 میلیون فوت مربع عرشه پل در مجموع بیش از شش سال است.

زیرساخت هزینه تا حد زیادی متکی بر درآمد حاصل از سوخت موتور مالیات — که افزایش یافته بود در تاریخ 1 ژوئیه به عنوان آن را هر سال آینده تحت قانون دولت جدید — در میان دیگر رانندگی مربوط به هزینه.

با توجه به بررسی اجمالی چند سال برنامه ریزی در IDOT سایت اما درآمد برآورد شد تنظیم حساب های اقتصادی اثرات COVID-19 همه گیر و همراه stay-at-home سفارشات.

“با توجه به سابقه COVID-19 همه گیر و ملی stay-در-خانه, راهنمایی, کاهش مصرف گاز است که انتظار می رود به علت کاهش سوخت موتور مالیات بر درآمد خواهد بود که سپرده به دولت جاده و ساخت و ساز در کشور صندوق” با توجه به IDOT است خلاصه ای از این طرح است. “هنوز مشخص نیست چه واقعی کاهش خواهد بود. هیچ تنظیمات ساخته شد (چند سال طرح).”

                                                                                                                                                                                                                       

“این بخش ادامه خواهد داد برای نظارت بر داده ها و هر گونه تنظیمات لازم تلقی می شود به عنوان درآمد واقعی اثرات شناخته شده تبدیل,” خلاصه ادامه داد.

در حالی که شرکت کنندگان در یک کنفرانس خبری رونمایی از طرح تبلیغ بازسازی ایلینوی بسته به تصویب رساند که در سال 2019 اقدام IDOT دبیر عمر عثمان گفت: COVID-19 pandemic ارائه برخی از چالش های پیش بینی نشده.

“چند سال طرح ما را نگه می دارد در مسیر در طول این نامشخص زمان” عثمان گفت: در یک رویداد در بیلیس کرسردس. “در حالی که ما در حال برش و یا به تاخیر انداختن پروژه در این زمان ما ادامه خواهد داد نظارت بر تاثیر بر درآمد آینده به اطمینان حاصل شود که ما در حال سرمایه گذاری مالیات دهندگان منابع عاقلانه است. به وضوح COVID-19 است رفتن به چیزی است که طول می کشد برای چند ماه اما به احتمال زیاد تاثیر تصمیم گیری ما برای سال آمده است.”

با وجود این همه گیر عثمان گفت: پریتزکر اجازه کار جاده به ادامه deeming کارگران ساختمانی ضروری در دستور اجرایی.

اجازه داده است که یک سال از کار بر روی بازسازی ایلینوی برنامه ای برای ادامه وجود دولت stay-at-home سفارشات پس از سال اول برنامه دیدم $2.77 میلیارد در بهبود $2.15 میلیارد دلار به سیستم دولتی و $616 میلیون دلار در سیستم محلی.

                                                                                                                                                                                                                       

گنجانده شده بود 1,385 مایل از جاده بهبود در سیستم دولتی — متشکل از 61 پل ها و 157 بهبود ایمنی — به عنوان به خوبی به عنوان 321 کیلومتر از جاده بهبود در سیستم محلی از جمله 67 پل و 71 بهبود ایمنی.

پریتزکر اشاره کرد IDOT در حال توسعه یک طرح سازگار با اداره فدرال بزرگراه حمل و نقل در مدیریت دارایی طرح استاندارد.

“این استاندارد قرار می دهد پایان دادن به عمل اجازه دادن به جاده ها و پل ها در ایلینوی وخامت تا زمانی که آنها فقط در شکل وحشتناک” فرماندار گفت. “در عوض ما در حال سرمایه گذاری در بخش جلویی صرفه جویی در پول مالیات دهندگان.”

در میان دیگر پروژه های سال اول این طرح شامل طراحی و کار بر روی یک بزرگراه بین ایالتی 80 پل بر روی Des Plaines رودخانه بود که تلقی ساختاری کمبود متداول در مسیر دولت 251 گسترش و بازسازی در مسیر دولت 47 بازسازی در موری بیکر پل در پئوریا ساخت و ساز و تعمیرات پل در بزرگراه بین ایالتی 74 متداول شدن در بین 55 و ایالات متحده بزرگراه 51, متداول و تعمیرات پل در بزرگراه بین ایالتی 255 و تکمیل طراحی برای اضافه شدن خطوط و پل جایگزینی در بین 57 در ایلینوی جنوبی.

پریتزکر تبلیغ این طرح به عنوان یکی که ایجاد شغل در یک مشکل اقتصادی آب و هوا در ایالت ایلینوی و در سراسر ایالات متحده

“حتی در یک بیماری همه گیر — به خصوص در یک بیماری همه گیر — ما سیستم های حمل و نقل اتصال زندگی ما ساکنان و جوامع ما” پریتزکر گفت. “…چند سال برنامه ریزی ما اعلام امروز فراهم می کند کمک های مالی به بازسازی بیش از 3300 کیلومتر از جاده ها و بیش از 8 میلیون فوت مربع از پل-و از همه مهمتر ایجاد و حمایت از صدها هزار شغل بیش از 6 سال برای سختکوش Illinoisans در سراسر کشور ما است.”

پروژه برای این طرح انتخاب شده توسط معیارهای ایمنی مانند تصادف تاریخ در پیاده رو در شرایط ترافیک و حجم.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de