بهترین و بدترین Super Bowl ads

نیویورک — در طول تبلیغات بزرگترین شب سوپر باول یکشنبه, بازاریابان مبارزه با آن را برای تقویت نام تجاری خود را و ترویج محصولات جدید است. تبلیغ پرداخت تا $5.6 میلیون دلار برای 30 ثانیه و تقریبا 100 میلیون نفر لحن به این بازی بزرگ است.

در این سال هیوندای و جیپ به ثمر رساند با غریب, شوخی توسط poking سرگرم کننده در بوستون لهجه و reuniting ‘œGroundhog روز� بازیگران Punxsutawney فیل گنجانده شده است. گوگل زده heartstrings با آرام پیام در مورد پیری و یاد. Cheetos و Doritos هر دو خاموش اغراق آمیز به اثر خوب است.

                                                                                                                                                                                                                       

اما Tarts پاپ و راک اکشن-دانلود فیلم تجاری موفق به برقراری ارتباط با بینندگان.

بهترین

هیوندای

خودروساز منتشر شد آگهی خود را در اوایل اما هنوز هم جلب طرفداران در طول بازی. بوستون وابسته به افراد معروف از جمله بازیگر Chris Evans, John Krasinski, Saturday Night Live آلوم Rachel Dratch و سابق Boston Red Sox بازیکن David Ortiz مورد بحث و بررسی هیوندای از ویژگی های است که اجازه می دهد تا صاحبان خودرو پارک از راه دور با اغراق لهجه است که ‘œSmart پارک’� صدا مانند ‘œsmaht pahk.’�

جیپ

سوپر باول یکشنبه در موش خرمای کوهی امریکا روز پس کسی تا به حال به آن را انجام دهد. فیات کرایسلر زحمت دوباره 1993 فیلم “روز موش خرمای کوهی امریکا” از جمله میدان شهر و سایر مناطق, با, اصلی, بازیگران, بیل موری, برایان دویل موری و Stephen Tobolowsky. پیچ و تاب: به جای یک شورلت کامیون موری با استفاده از یک جیپ گلادیاتور کامیون. FCA گروه بازاریابی رئیس Olivier فرانسوا گفت: تبلیغ کار می کرد برای نشان دادن تنوع جیپ کامیون پس از موری چیزی متفاوت در هر روز است.

گوگل

گوگل 90-آگهی دوم ایستاد نه با استفاده از طنز یا مشهور است. آن را ویژگی های یک مرد reminiscing در مورد همسر خود را با استفاده از گوگل دستیار ویژگی به جلو عکس های قدیمی از گذشته و تعطیلات. آگهی تنظیم شده است به یک نسخه بدون کلام ‘œSay چیزی� توسط بزرگ جهان است. ‘œIt خیلی سخت به نوشتن صادقانه و نه آن را قشنگ گفت:” جولیا نویمان اجرایی, مدیر خلاق در آژانس تبلیغاتی TBWA(بک اسلش)Swee(بک اسلش)در نیویورک. ‘œThis بود واقعا به خوبی انجام می شود.’�

CHEETOS

Cheetos استفاده نوستالژی موثر اختصاص 30 سال, MC Hammer کلاسیک ‘œU can’t Touch This’� – هنوز یک earworm بعد از این همه سال. این میان وعده غذایی, آگهی, ویژگی های یک مرد با نارنجی روشن Cheetos گرد و غبار در دست خود را که با استفاده از آن به عنوان بهانه ای برای حرکت مبلمان و انجام وظایف دفتر. چکش خود را – ‘œHammer شلوار’� و همچنین نگهداری ظاهر به مطلق نمادین خود عبارت.

                                                                                                                                                                                                                       

DORITOS

با نام تجاری اضافه احمقانه danceoff به ‘œOld شهر جاده’� ضربه سر و صدا از تابستان توسط Lil Nas X. در غرب با مضمون آگهی Lil Nas مواجه با دورویی شخصیت بازیگر سام الیوت با احمقانه گاهی اوقات CGI-افزایش رقص حرکت می کند در “سرد در مرتع پرورش احشام.” بیلی سایرس که ویژگی های آهنگ ریمیکس همچنین یک cameo.

کشاورزان

کشاورزان به طعنه آن تبلیغ Super Bowl نزدیک به دو هفته قبل از بازی با انتشار یک تیزر است که خود را نشان داد آقای بادام زمینی طلسم به ظاهر کشته شده اند. “مرگ” از آقای بادام زمینی رفت و ویروسی در توییتر. اما زمانی که کوبه برایانت شد کشته در سقوط یک هلیکوپتر بازاریابی شیرین کاری به طور ناگهانی به نظر می رسید حساس بنابراین کشاورزان متوقف شد قبل از بازی در تبلیغات. واقعی Super Bowl ad نسبتا inoffensive, با کودک آقای بادام زمینی ظاهر می شود و در مراسم تشییع جنازه. ‘œBaby مهره’� مقایسه به ‘œBaby Yoda’� و ‘œBaby Groot’� فنر آنلاین.

بدترین

آوکادو از مکزیک

آوکادو از مکزیک را حک کردن تو رفتگی در دیوار با طنز تبلیغات این برنامه شامل آوکادو, اما آنها ممکن است نوسان کمی بیش از حد به “تصادفی” قلمرو با این تلاش شامل یک صفحه اصلی خرید شبکه با محصولات تقلبی مانند یک نوزاد حامل مانند دستگاه برای آوکادو. “من فکر آوکادو از مکزیک نقطه احساس مانند یک تصادفی و بلاعوض استفاده از افراد مشهور گفت:” استیو مرینوس مدیر خلاق افسر Aloysius Butler & Clark در ویلمینگتون ، ‘œNot تنها آن را حس را به Molly Ringwald خود را به عنوان سخنگوی آن نیز یک بیت از یک حواس پرتی.’�

پاپ تارت

کلاگ در رفت و برای دمدمی اما به پایان رسید تا با یک نقطه مطلوب که نیست به احتمال زیاد یاد می شود. در شبه infomercial, جاناتان ون نس از ‘œQueer چشم’� توصیف جدید پاپ تارت شور میان وعده. ایده این است که پاپ تارت می افزاید: pizazz به چوب شور اما آگهی خود را شکست خورده به مقدار جرقه.

                                                                                                                                                                                                                       

SQUARESPACE

وینونا رایدر رفت و برگشت به Winona, مینه سوتا – که او پس از نام – برای ایجاد یک وب سایت برای این شهر است. اما چیزی بسیار اتفاق افتاده در این آگهی نشان می دهد که رایدر در برف باد اورد در لپ تاپ و مواجه شدن با یک “فارگو”-مانند پلیس. وجود دارد بیشتر درگیر کمپین بازاریابی با رایدر اما Super Bowl ad نمی برقراری ارتباط بسیار.

HARD ROCK بین المللی

Hard Rock بین المللی رفت و همه در آن برای اولین بار تبلیغ Super Bowl شاید بیش از حد ، آن را داوطلب خدمت سربازی Michael Bay برای یک دیوانه تجاری نشان دادن دیوانه وار دزدی جست و خیز مربوط Jennifer Lopez, Alex Rodriguez, DJ Khaled, Pitbull and Steven Van Zandt — اما برخی از آن را سخت به دنبال.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>