گرم طلسم مورد نیاز برای قرار دادن تا Fabyan پروژه پل توسط اواسط ماه ژوئن

تاخیر عرشه پل بازسازی Fabyan پل پارک وی نیاز به آب و هوای گرمتر خیلی با دوام تر نوع بتن می توان ریخت ترک این پروژه با بدترین صورت اتمام تاریخ ژوئن 15, یک Kane County حمل و نقل رسمی گفت.

رانندگان باید نا امید شده توسط پروژه پل بود که تعطیل اواخر سال گذشته با دو نفر از چهار خط به پایان رسید. کار به دليل مرطوب و آب و هوای برفی و حتی شیوع بيماری لژيونر در نزدیکی ارشد صفحه اصلی.

                                                                                                                                                                                                                       

استیو Coffinbargar دستیار مدیر Kane County بخش حمل و نقل خبر داد و گفت: یک شب درجه حرارت پایین نباید سقوط به زیر 45 درجه برای یک هفته به منظور خدمه پور, لاتکس, بتن است که کمتر در معرض ابتلا به ترک خوردگی و عمر طولانی تر نسبت به بتن سنتی.

مقامات شهرستان ملاقات روز شنبه با پیمانکار است. بر اساس داده های تاریخی مقامات امیدوارم که بتن را می توان ریخت “مدتی در مه” و این پروژه می تواند انجام شود توسط 15 ژوئن در آخرین Coffinbargar گفت.

“این یک سال سخت سال گذشته است. آن سخت است برای پیش بینی آب و به خصوص آب و امروزه. که بخشی از دلیل ما در این ظروف سرباز یا مسافر” گفت: Coffinbargar که اشاره شد وجود دارد قابل اندازه گیری بارش برف در سال گذشته در تاریخ 14 آوریل و اکتبر. 31. “ما نیاز به یک پایدار گرم املا; این چیزی است که ما در برابر.”

در اواخر ماه مارس یا اوایل ماه آوریل خدمه ساخت و ساز آغاز خواهد شد حدود سه هفته از آماده سازی برای یک بتن سنگ فرش دستگاه اجرا می شود که بر روی ریل به در آورده برای این کار, او گفت:.

                                                                                                                                                                                                                       

خدمه می تواند در پل که مرزهای بتیویا و ژنو در اوایل هفته آینده Coffinbargar گفت.

او نمی تواند تعیین عمر, لاتکس, بتن نسبت به بتن سنتی اما او اشاره کرد این کمک خواهد کرد که گسترش زندگی از پل. او گفت: Fabyan پل ساخته شد و در اوایل دهه 1970 و پل ها معمولا یک عمر از حدود 40 سال است. امیدوارم که مقامات لاتکس بتن اضافه خواهد شد 10 تا 15 سال به پل زندگی و ارائه زمان برای تکمیل دیگر منطقه جاده پیشرفت.

مسئولان شهرستان نیز در حال همکاری با دولت در بخش حمل و نقل در یک مطالعه امکان سنجی برای ممکن تقاطع بهبود و تجدید در Fabyan پارک وی و مسیر 31, Coffinbargar گفت.

دولت صلاحیت مسیر 31. سر در تصادفات اغلب رخ می دهد با westbound ترافیک در Fabyan چرخش به سمت چپ یا جنوب بر روی مسیر 31.

Coffinbargar گفت: این مطالعه را به این شکل می گیرند و شامل جلسات برای به دست آوردن ورودی عمومی به هر طرح.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de