سانتا مونیکا (CBSLA) — بیش از 5000 نفر امضا کرده اند یک درخواست ارسال شده از چند هفته پیش خواستار معامله گر جو به relabel محصولات با برچسب گر خوزه گر Giotto و معامله گر مینگ است.

معامله گر جو می گوید: آن را نمی خواهد آن را تغییر دهید برچسب محصول که یک دادخواست آنلاین ادعای نژادپرستانه. (CBSLA)

دادخواست مدعی است که این نام تجاری نژادپرست است و خواستار آن بود تغییر کرده است. و در حالی که آن را در ابتدا به نظر می رسید مانند شرکت که قرار بود به اقدام در پاسخ به تماس برای تغییر این شرکت منتشر کرده است بیانیه جدید است که این امر بماند.

“چند هفته پیش یک دادخواست آنلاین راه اندازی شد تماس با ما به “حذف نژادپرستانه بسته بندی از [ما] محصولات'” این شرکت اعلام کرد. “ما می خواهیم به روشن: ما مخالف که هر یک از این برچسب ها نژادپرست است. ما نمی تصمیم گیری بر اساس دادخواست.”

معامله گر جو نیز گفت: برخی از این نام استفاده شده است برای چندین دهه و گفت که آنها معتقد بودند “نامگذاری محصولات می تواند سرگرم کننده و نشان دادن قدردانی برای دیگر فرهنگ ها.”

و این که دقیقا چگونه مارکوس Ta-Te-A که خانواده در از ویتنام احساس می کند.

“من اعتقاد دارم که آن را فقط معامله گر جو” روش بازاریابی و برندسازی محصولات خود را,” او گفت:. “من شخصا خودم را نمی هر گونه جرم به آن است.”

اما جان Maciddo که فیلیپینی آمریکایی گفت: او نه مانند نام تجاری از معامله گر مینگ خط.

“در بازاریابی و نقطه نظر اقتصادی این یک ایده عالی است,” او گفت:. “اما در یک روش اخلاقی آن را بسیار BS. این فقط بد است.”

و در حالی که سینتیا کوه که متولد و بزرگ شده در آمریکا توسط کره ای پدر و مادر گفت که او شخصا جرم او را درک که چگونه برخی از مردم احساس می کنید که راه.

“هنگامی که کسی با اشاره به این موضوع درست است که من دیدم گر Giotto آن ندارد همان احساس شگفتی به آن” او گفت:. “و آن را احساس می کند بیشتر شبیه به جذابیت قدیمی جهان به جای” من در این نگاه عجیب و غریب مواد غذایی است که ما در حال غذا خوردن.'”

تعدادی از مردم گرفته اند به رسانه های اجتماعی برای هر دو ستایش و نکوهش غول خرده فروشی تصمیم به ماندن با اصلی آن نام تجاری است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de