استفاده از تبلیغات اینستاگرام برای افزایش نرخ فروش2020-02-28

چگونه فروش خود را در اینستاگرام افزایش دهیم؟ ۱۱ ترفند افزایش فروش در اینستاگرام مجله زرین‌پال

آپدیت منظم هایلایت‌ها یکی از راه‌های افزایش فروش در اینستاگرام است. در صورتی که محصولات متنوعی دارید، می‌توانید از قابلیت دسته‌بندی و کالکشن اپلیکیشن فروشگاه‌ساز ویترو استفاده کنید. در بسیاری از مواقع، مشتریان خرید خود را در اینستاگرام نهایی نمی‌کنند زیرا محصول موردنظر را پیدا نکرده‌اند، قیمت و موجودی محصول مشخص نیست یا پاسخ‌دهی شما با تأخیر بوده است. داشتن سایت این مشکلات را برطرف کرده و مدیریت سفارش‌ها را تسهیل می‌کند. البته نگهداری سایت هزینه‌بر و نیازمند دانش فنی است، بنابراین پیشنهاد می‌شود از فروشگاه‌سازهایی مانند ویترو استفاده کنید. زمانی که شما یاد بگیرید چگونه سر و صدایی را که مخاطبتان می‌خواهد ایجاد کنید، شگفت‌زده خواهید شد که اینستاگرام چگونه می‌تواند باعث رشد برند شما شود.

ثابت بمانید، ابزارهای جدید را آزمایش کنید و مخاطبان خود را در قلب استراتژی خود نگه دارید تا دنبال کنندگان را به مشتریان وفادار تبدیل کنید. زمانی که اینفلوئنسر مارکتینگ انجام می‌دهید، یعنی از اعتبار و شهرت آن فرد برای جذب مشتری و فالوور جدید استفاده می‌کنید؛ بنابراین سریع‌تر در مسیر اعتمادسازی و افزایش فروش پیش می‌روید. اگر برای انتخاب بهترین اینفلوئنسر نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید از خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ جریان کمک بگیرید. اینفلوئنسر مارکتینگ یعنی کمک‌گرفتن اینفلوئنسرها یا همان اشخاص شناخته‌شده در اینستاگرام برای تبلیغ برند و محصولاتتان. البته باید با اینفلوئنسرهایی همکاری کنید که مخاطبان وفادار، واقعی و مهم‌تر از آن، مرتبط با پرسونای شما دارند. افرادی که با هویت برند شما هم‌خوانی دارند و به صداقت و اعتبار آن‌ها اطمینان دارید.

این کار باعث می‌شود تا مشتریان بتوانند به‌راحتی با شما ارتباط برقرار کنند و اگر نیاز به کمک، راهنمایی یا پشتیبانی بعد از خرید داشتند، از این راه‌های ارتباطی استفاده کنند. همچنین به اعتمادسازی برای مشتریان کمک می‌کند و تصویر یک برند معتبر و حرفه‌ای را در ذهن آن‌ها می‌سازد. نرخ تبدیل به درصد افرادی گفته می شود که پس از دیدن محتوای شما، اقدام به خرید می کنند. افزایش نرخ تبدیل می تواند به شما کمک کند تا فروش خود را افزایش دهید.

۵. با اینفلوئنسرها همکاری کنید

به این معنا که خودتان محصولات را تأمین کرده و به صورت مستقیم بفروشید. اگر به خاطر عدم دانش فنی در مورد سایت یا برنامه نویسی به سراغ سایت نرفتید، یک پیشنهاد هم برایتان داریم. با استفاده از سیستم سایت ساز و فروشگاه ساز می‌توانید بدون نیاز به برنامه نویسی سایت بسازید. آمازون که دیگر نیازی به معرفی ندارد؛ یکی از بزرگ‌ترین مارکت پلیس‌های جهان که تقریباً در اکثر کشورهای جهان شعبه دارد. حالا تصور کنید که آمازون یک سیستم همکاری در فروش هم راه اندازی کرده باشد. فرض کنید شما در وب سایت خود در مورد بازاریابی محتوایی صحبت می‌کنید و لینک دوره بازاریابی محتوای نوین را قرار می‌دهید.

شاید بتوان گفت امروزه، بخش عمده‌ای از افراد، این راه را برای خرید و فروش محصولات مورد نظرشان انتخاب می‌کنند. اینستاگرام به عنوان یک بستر عالی برای بازاریابی فعالیت‌ها توانسته توجه بسیاری از کسب‌وکارها را به خود جلب کند و امروز یکی از کانال‌های ارتباطی برای خرید و فروش کالاست. یکی از مزایای اصلی اینستاگرام، تعامل بالای کاربران با محتوای این شبکه اجتماعی است. کاربران اینستاگرام معمولاً با محتوای برندهای مورد علاقه خود لایک، کامنت و اشتراک گذاری می کنند. این تعامل می تواند به کسب و کارها کمک کند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و وفاداری آنها را جلب کنند. در تلگرام، ارسال محتوای متنی، ویدئویی و صوتی جذاب در کنار معرفی محصولات، کاربران را بیشتر درگیر خواهد کرد.

از آنجایی که فیلم‌های اینستاگرام به طور پیش‌فرض بی‌صدا هستند، آپشن زیرنویس را به آن‌ها اضافه کنید. این کار باعث می‌شود که افراد ناتوان در شنیدن هم بتوانند از محتوای ویدیویی شما بهره ببرند. استوری های اینستاگرام تنها 24 ساعت در دسترس هستند، اما هایلایت ها به شما این امکان را می دهند که محتوای مهم را برای طولانی مدت در پیج خود پین کنید. همکاری با برندهای مکمل می تواند دامنه دسترسی شما را افزایش داده و مخاطبان جدیدی را جذب کند. به طور کلی، قبل از خرید پیج اینستاگرام، باید تمام جوانب کار را بررسی کنید تا مطمئن شوید که این کار ایده خوبی برای شماست.

مثلا اگر صفحاتی از سایت خود یا محتوای آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و لایک و کامنت دریافت کند، تمامی این واکنش‌ها جزو سوشال سیگنال محسوب می‌شوند و بر سئو مطالب و سایت شما اثر می‌گذارند. برای ایجاد سوشال سیگنال به سایت فروشگاهی خود لینک دهید تا فروشتان نیز بیشتر شود. از همه مهم‌تر طرف حساب شما برای پورسانت و شروع به همکاری پشتیبانان دیما افیلیت هستند. به همین خاطر لزومی ندارند که برای فروش محصولات به صورت جداگانه با کسب و کارهای مختلف ارتباط بگیرید. همچنین، با تمرکز بر این گروه خاص، می‌توانید آن‌ها را به سمت خرید از سایت خود هدایت کنید. این روش به شما امکان می‌دهد که تبلیغات خود را در وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها یا حتی بخش‌های خاصی از یک صفحه نمایش دهید.

با استفاده از داده‌های بخش Insights می‌توانید بهترین زمان انتشار محتوا را ببینید؛ یعنی زمانی که بیشترین تعداد فالوورهایتان از پیج شما بازدید کرده‌اند و محتوا را دیده‌اند. انتشار پست یا استوری در این ساعت کمک می‌کند تا تعاملات شما با مخاطبان به بیشترین حد خود برسد. پروفایل شما اولین نقطۀ تماس کاربران با برندتان است، بنابراین باید استاندارد و البته جذاب باشد. در قسمت بایو هم کلمات کلیدی معرف حوزۀ کاری و لینک وب‌سایتتان را قرار دهید. اگر شعار برند دارید یا می‌توانید کسب‌وکارتان را در چند کلمه معرفی کنید، این عبارت را هم در بایو بنویسید.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

علاوه بر آن می‌توانید با تهیه عکس و فیلم از نظر خریداران، مشتریان وفادار جدیدی را به دست آورید. تعامل با مشتریان در اینستاگرام فراتر از صرفاً به اشتراک گذاشتن محتوای بصری جذاب است. این امر شامل پاسخ به نظرات و پیام‌ های کاربران، ایجاد محتوای تعاملی مانند نظرسنجی ‌ها و ارتباط عمیق‌تر با مخاطبان هدف شما می ‌شود. برای فروش موفق در اینستاگرام ۲۰۲۴، باید تمرکز اصلی روی محتوای ویدیویی کوتاه (ریلز) باشد.

در کل برای تبلیغات در اینستاگرام باید راهی را انتخاب کنید که با کمک آن، در دسترس افرادی قرار بگیرید که ممکن است به برند شما توجه نشان دهند یا جامعه مورد نظر شما هستند. توجه کنید که استفاده از عکس های اورجینال و کپی نکردن، بهترین انتخاب برای محبوبیت پیج اینستاگرام شماست. البته گاهی اوقات استفاده از عکس های موجود در فضاهای آنلاین به شما کمک می کند تا تنوع محتوای بصری خود را بالا ببرید و پیج تان را جذاب نگه دارید؛ البته به شرطی که قانون کپی رایت را نقض نکرده باشید. اینستاگرام یک پلتفرم بصری است؛ بنابراین به عنوان اولین اقدام، شما باید تنها از عکس های باکیفیت در پست های خود استفاده کنید. ایده آل ترین حالت ممکن زمانی اتفاق می افتد که عکس های شما علاوه بر داشتن کیفیت مناسب، خلاقانه باشند، به صورتی که مخاطب برای لحظه ای کوتاه نتواند چشم خود را از آن ها بردارد.

اینفلوئنسر مارکتینگ از جمله مهم‌ترین و شاید بتوان گفت تاثیرگذارترین راه های افزایش فروش در اینستاگرام است. در این نوع بازاریابی، افراد تاثیرگذار، تبلیغ محصول یا خدمات شما را بر عهده می‌گیرند و سعی در جلب مخاطب و فروش آن دارند. از آنجایی که روش‌های سنتی بازاریابی، قدرت و تاثیر پیشین خود را ندارند، کسب‌وکارها به فکر ایجاد روش‌های تبلیغاتی جدید افتاده‌اند. عموما مشتریان با افراد واقعی که از محصول استفاده کرده و آن را تبلیغ می‌کنند، ارتباط بهتری هم برقرار می‌کنند. به همین سبب بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها، در اینستاگرام رشد و گسترش بیشتری دارد. با این روش هم می‌توانید مخاطبان جدیدی را جذب کنید و هم مخاطبان قدیمی خود را به خوبی حفظ کنید.

برخلاف سایر شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام اجازه استفاده از لینک را در پست‌ها نمی‌دهد. اما در این مقاله ما 2 روش را به شما معرفی می‌کنیم تا به وسیله آن‌ها از قابلیت لینک‌دهی در اینستاگرام استفاده کرده و در نهایت بتوانید نرخ تعامل اکانت خود در این شبکه را افزایش دهید. افزایش فروش در اینستاگرام مستلزم استفاده از یک سری تکنیک‌های کاربردی می‌باشد تا به وسیله آن‌ها به الگوریتم این شبکه نشان دهید که محتوا پیج شما باارزش بوده و به خوبی به نیازهای کاربران پاسخ می‌دهد. هایلایت‌های مرتب، پیج شما را سازمان‌یافته نشان می‌دهد و مخاطبان می‌توانند به‌سرعت محصول موردنظر خود را پیدا کنند.

اگر مخاطبان درستی را مورد هدف قرار بدهید، استفاده از کمپین‌های ریتارگتینگ یک راه خوب برای افزایش فالوور، افزایش تعامل و بالا بردن فروش در اینستاگرام است. بیش از 2 میلیارد کاربر فعال در این شبکه اجتماعی وجود دارد که این تعداد در حال افزایش است. این محبوبیت، اینستاگرام را به یک فرصت عالی برای کسب و کارها تبدیل کرده است تا محصولات یا خدمات خود را به مخاطبان گسترده ای معرفی کنند و فروش خود را افزایش دهند. این مقاله با بررسی جامع تمامی جوانب فروش در اینستاگرام، به کسب و کارهای مختلف کمک می کند تا با استفاده از تکنیک های جدید و موثر، فروش خود را در این شبکه اجتماعی افزایش دهند. اینستاگرام به پلتفرمی شگفت‌انگیز تبدیل شده است که افراد در آن علاوه‌بر تصاویر جذاب خود، ویدیوهای کوتاه، گیرا و سرگرم‌کننده را با سایرین به‌اشتراک می‌گذارند.

فرمت های مختلف محتوا آزمایش کنید

در حقیقت مشاهده‌ی یک رفتار یکسان توسط کاربر دیگری، منجر به جذب مشتری می‌شود و شخص را ترغیب می‌کند که آن محصول را خریداری کند چراکه قبلا فرد دیگری این خرید را تجربه کرده و رضایت کافی دارد. «تایید اجتماعی» یا همان Social Proof، به طور غیرمستقیم باعث ایجاد حس اطمینان در افراد می‌شود، و آن‌ها را به نهایی کردن فرآیند خرید تشویق می‌کند. تیکِ آبی رنگِ Social Proof، به سادگی باعث افزایش نرخ مشتریان بالفعل می‌شود و تاثیر فراوانی در افزایش فروش در فروشگاه‌های اینستاگرامی دارد. هشتگ‌ ها با ایجاد ارتباطی قوی میان محتوای شما و جستجوهای کاربران، مسیر محتوای شما را به سمت مخاطبان هدف هدایت می ‌کنند.

با رشد چشمگیر اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ‌ترین شبکه ‌های اجتماعی، استفاده مؤثر از این پلتفرم برای افزایش فروش کسب و کارها اهمیت بیشتری پیدا کرده است. در واقع، اینستاگرام به ابزاری قدرتمند برای جذب مشتریان جدید و ایجاد ارتباط نزدیک با مخاطبان تبدیل شده است. کلید موفقیت در این مسیر و افزایش فروش در اینستاگرام، تولید محتوای جذاب و هدفمند، بازاریابی دقیق بر اساس داده‌ ها و تعامل مستمر با کاربران است. تلاش و ثبات در تولید محتوا (که مهمترین مورد در این مقاله نیز هست) از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا این دو عامل به طور مستمر به کارایی و اثربخشی استراتژی‌های بازاریابی در اینستاگرام کمک می‌کنند. با تلاش مداوم در ایجاد محتوای متنوع، جذاب و مفید، برند‌ها می‌توانند جمعیت هدف خود را به خود جذب کرده و ارتباطات نزدیک و معنادار با مشتریان برقرار کنند.

انتخاب نادرست اینفلوئنسرها، تحلیل نکردن داده‌های تبلیغاتی و عدم بررسی میزان تأثیرگذاری محتوا می‌تواند منجر به هدر رفتن بودجه تبلیغاتی شود. کوکو این مشکلات را حل کرده است و با ارائه ابزارهای تحلیلی قدرتمند، به شما کمک می‌کند تا بهترین تصمیمات را برای تبلیغات خود بگیرید. تکنیک ایجاد حس فوریت یکی از بهترین روش‌ها برای تحریک مشتری به خرید سریع‌تر است. پیشنهادهای ویژه و تخفیف‌های محدود‌مدت باعث افزایش تعامل کاربران و افزایش فروش می‌شود. اولین چیزی که کاربران هنگام ورود به صفحه اینستاگرام شما می‌بینند، پروفایل شماست. اگر بایو (Bio) جذاب و حرفه‌ای نداشته باشید، احتمال زیادی دارد که کاربران به‌سرعت صفحه شما را ترک کنند.

استراتژی تخفیف و پیشنهادات ویژه می تواند به مشتریان انگیزه دهد تا از شما خرید کنند. قبل از اینکه در سایت‌های افیلیت مارکتینگ ثبت نام کنید باید یک موضوع مهم را بدانید. اینکه ممکن است در ماه‌های ابتدایی هیچ درآمدی از این روش نداشته باشید و فقط باید برای جذب مخاطب تلاش کنید. یعنی امکان دارد در یک ماه فروش شما کمتر از 1 میلیون تومان و در ماه دیگر 10 میلیون تومان باشد.

برای آشنایی بیشتر با این نوع از تبلیغات پیشنهاد می‌کنیم مقاله تبلیغات بنری چیست؟ را مطالعه فرمایید. استراتژی PPC (Pay-Per-Click) تبلیغات شامل نتایجی است که با برچسب‌های Ad یا Sponsored در بالای صفحات یا پایین نتایج گوگل ظاهر می‌شوند. 10 نفر از بینندگان این پست می‌توانند برنده 10 دستگاه آیفون 13 شوند. Canva- اپلیکیشنCanva  ابزارهای متعددی دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید عکس‌های خود را سفارشی‌سازی کنید. VSCO- عکاسان این اپلیکیشن را به عنوان بهترین اپلیکیشن ادیت عکس برای اینستاگرام رتبه‌بندی کرده‌اند.

زمانی که شما پیجی را برای فعالیت تجاری خود راه‌اندازی می‌کنید، مشتری‌مداری حرف اول را در کارتان می‌زند. زیرا هر فعالیتی که درون پیج‌تان صورت می‌گیرد، به طور مستقیم به مخاطبان آن وابسته است. در این مقاله ابتدا با اصول اولیۀ راه اندازی آنلاین‌شاپ در اینستاگرام آشنا شدیم و سپس ۴ مورد از بهترین روش‌های افزایش فروش در اینستاگرام را بررسی کردیم.

هشتگ ها باید مرتبط با محصولات یا خدمات شما باشند و باید به طور استراتژیک در محتوای شما استفاده شوند. افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش به مدلی از بازاریابی گفته می‌شود که شما به ازای هر فروش محصول یا خدمات دیگران پورسانت دریافت می‌کنید. هر همکار فروش یک لینک اختصاصی دارد که از طریق آن محصولات و خدمات را تبلیغ کرده و کمیسیون‌های حاصل از فروش را دریافت می‌کند.

  • این نوع کمپین‌ها را به‌صورت دوره‌ای و در مناسبت‌های خاص اجرا کنید؛ مثل سالگرد تأسیس برند، تعطیلات نوروز، شب یلدا یا جشنواره‌های فصلی.
  • {
  • انتشار محتوای تولیدشده توسط مشتریان باعث افزایش اعتبار و اعتماد آنها به برند شما می‌شود.
  • |}{
  • برای شروع کمپین تبلیغاتی خود در اینستاگرام آماده‌اید یا برای افزایش فروش در اینستاگرام نیاز به مشاوره دارید؟ همین حالا با دیما تماس بگیرید.
  • |}
  • حالا در قدم بعدی، باید به فکر افزایش فالوورهای واقعی و مرتبط با محصولات پیج باشید.
  • {
  • در غیر این صورت، ممکن است بیش از اندازه تبلیغاتی و مستقیم به نظر برسد و باعث شود که مخاطبان، احساس بدی راجع به برند شما پیدا کنند.
  • |}
  • اما با این وجود باز هم شاهد این هستیم که افرادی از عدم فروش در اینستاگرام شکایت کرده و تصور می‌کنند هیچ وقت نمی‌توانند فروش خود را در این شبکه افزایش دهند.

این یکی از ویژگی‌های جدید اینستاگرام است که می‌توانید با کسی یک پست مشترک منتشر کنید. در این روش، پست در هر دو صفحه نمایش داده می‌شود و به طور هم‌زمان به مخاطبان هر دو پیج دسترسی دارد. برندها ابتدا یک پیام شخصی‌سازی‌شده را از طریق پیامک انبوه ارسال می‌کنند و سپس در ایمیل‌های خود اطلاعات تکمیلی را ارائه می‌دهند. این هماهنگی باعث می‌شود پیام برند در ذهن مخاطب باقی بماند و نرخ تعامل افزایش یابد. اگر مخاطبان هدفتان در شبکه‌های اجتماعی ایرانی حضور و فعالیت دارند، روبیکا یکی از بهترین جاهایی است که برای آن‌ها... تبلیغات پولی می‌تواند با هدف قرار دادن مخاطبان خاص، نتایج سریع و کارآمدتری در کسب‌وکار شما به همراه داشته باشد و این نتایج قابل اندازه‌گیری هستند.

{

افزایش تعامل با مشتریان

|}

علاوه بر این، به روز بودن محتوا و انتشار منظم و مداوم آن نیز از دیگر عوامل مؤثر در افزایش فروش محسوب می شود. در این راستا، تولید محتوای ویدیویی جذاب می تواند تأثیر چشمگیری در افزایش دیده شدن و جذب مخاطب داشته باشد. آیا این روش هم اکنون مناسب برند شما به نظر می رسد؟ بله، چون اینفلوئنسرها یک لیست کافی از نقاط قوت محصولات شما را نیز بیان خواهند کرد و این لیست مهم تر از ضعف هایی است که مطرح می کنند. ارزیابی صادقانه، هم اعتبار اینفلوئنسر ها را حفظ می کند و هم افزایش فروش در اینستاگرام شما را تضمین می کند. همکاری برندها با اینلوئنسرها در افزایش فروش در اینستاگرام بسیار تاثیر گذار است، عمدتا به این دلیل که مخاطبان مورد هدف در این شرایط به آن ها اعتماد خواهند کرد.

اطلاعات اینستاگرام (Insights) ابزار ارزشمندی برای بهینه‌سازی عملکرد پیج شما و در نتیجه افزایش فروش در اینستاگرام است. انتشار محتوای تولیدشده توسط مشتریان باعث افزایش اعتبار و اعتماد آنها به برند شما می‌شود. استفاده از این تکنیک‌ها باعث می‌شود مشتریان جدید سریع‌تر اقدام به خرید کنند و برای خریدهای بعدی هم انگیزۀ بیشتری داشته باشند. بازگرداندن مشتریان قدیمی و وفادارسازی آن‌ها راحت‌تر از جذب مشتریان جدید است، پس این فرصت را دست‌کم نگیرید. برای همکاری با اینفلوئنسرها باید به دنبال اینفلوئنسرهایی باشید که با مخاطبان هدف شما مرتبط باشند. لوگو باید نشان دهنده برند شما باشد و پروفایل باید اطلاعات مهمی مانند نام تجاری، زمینه فعالیت و آدرس وب سایت شما را شامل شود.

انتخاب بهترین محصول برای فروش در اینستاگرام به شناخت دقیق نسبت به مخاطبان هدف، تحلیل بازار و توجه به ویژگی‌های پلتفرم نیاز دارد. بنابراین یکی از مهمترین ترفندهای جدید و تضمینی برای افزایش فروش در اینستاگرام، انتخاب محصول مناسب است. برای افزایش فروش در اینستاگرام، باید استراتژی فروش مناسب داشته باشید.

قبل از شروع کمپین، می‌تونید تبلیغات خودتون رو در صفحات مختلف انجام بدید تا افراد بیشتری از این فرصت باخبر بشن و به این ترتیب فروش شما بالا بره. نکته مهم اینه که چند روز قبل از شروع کمپین، باید به دنبال‌هاتون از طریق استوری و ریلز اطلاع بدید. این کار کمک می‌کنه تا مخاطب‌ها بتونن شرایط خرید رو برای خودشون آماده کنن و از تخفیف‌ها بهره‌مند بشن. با این روش، هم به مخاطب‌ها خدمت کردید و هم فروش‌تون رو افزایش دادید. ما در اینجا به شما استفاده از ترفندهای زیر را برای ایجاد استوری های موثر و جذاب پیشنهاد می کنیم.

برای مثال برند نایکی در صفحه‌ی اینستاگرام خود از سرویس linkin.bio استفاده کرده و بخشهای مختلفی از وبسایتش را در آن قرار داده است. اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا از یک لینک در قسمت بیوگرافی خود استفاده کنید. از این لینک هوشمندانه استفاده کنید تا کاربران را به اصلی‌ترین و برجسته‌ترین صفحه‌ی وبسایت خود متصل کنید. به همین دلیل بیشترین بهینه‌سازی‌های الگوریتم اینستاگرام نیز در این راستا است. ریلز امکان انتشار بسیار بالایی دارد و می‌تواند میلیون‌ها کاربر را به سمت صفحه شما بکشاند.

این نوع اکانت امکاناتی مثل دسترسی به آمارهای دقیق (Insights)، افزودن دکمه‌های تماس مستقیم و پاسخ‌های آماده و سریع در دایرکت را برایتان فراهم می‌کند. مخاطبان در هر ساعت از شبانه روز که روی لینک کلیک کنند و خریدشان را نهایی کنند، کمیسیون شما محفوظ خواهد ماند. از طرف دیگر بعد از جذب مخاطب و ترافیک سایت می‌توانید سایتتان را به فروشگاه اینترنتی تخصصی تبدیل کنید.

قبل از شات کردن، مطمئن شوید که مخاطبان صفحه‌ای که معرفی می‌کنید، با مخاطبان شما همخوانی دارند. اگر شما پیجی درباره آشپزی دارید و یک صفحه ورزشی را شات کنید، احتمالاً نتیجه خاصی نمی‌گیرید. بازاریابی مستقیم  از سال قبل با تمرکز بر پیام‌های شخصی‌سازی‌شده، کمپین‌های موثرتری ایجاد کرده که منجر به تعامل بهتر و افزایش فروش می‌شود. در این روش، زمانی که مخاطب محصول مورد نیاز خود را در گوگل جستجو می‌کند، تبلیغ محصول شما به‌عنوان یکی از نتایج در صدر جستجو قرار می‌گیرد. برای استفاده از این نوع تبلیغ باید حساب کاربری خود را در Google Merchant Center ایجاد کنید.

ریلز یکی از مؤثرترین ابزارها برای جذب مخاطبان هدف و افزایش فروش در اینستاگرام است. اما لازم نیست حتماً به یونان مسافرت کنید و از ماه کامل که در حال طلوع از پشت معبد پوزیدون است، عکس بگیرید. تنها چیزی که نیاز دارید تا کسانی را که در اینستاگرام می‌گردند متوقف کنید، تصویری زیبا، منحصربه‌فرد و باکیفیت است. استفاده از تصاویر زیبا و باکیفیت، نظر کاربران را به سمت برند شما جلب می‌کند و می‌تواند باعث افزایش فروش در اینستاگرام شود. پیش‌تر هم اشاره کردیم که محتواهای UGC کاربرد و تاثیرات بسیار بیشتری دارند. سعی کنید با ایجاد یک هشتگ مناسب و هماهنگ، از کاربران خود بخواهید که پستی درباره پیج شما درست کنند و هشتگ مورد نظر را روی آن بیاورند.

کافیه هر وقت که پست می‌ذارین از گزینه Alt text استفاده کنین که تو بخش تنظیمات پیشرفته (Advanced settings) قرار داره. حواستون باشه محدودیت کاراکتر برای نوشتن تو این قسمت دارین پس باید خیلی مرتبط، دقیق و مستقیم راجع به محصول بنویسین چون سئو اینستاگرام تا حدی مشابه سئو گوگله. داشتن سایت باعث میشه هم بهتر تو گوگل دیده بشین، و هم یه کانال فروش جدید داشته باشین که مخاطبای بیشتری براتون میاره. داشتن تقویم محتوایی نقش به سزایی تو افزایش فروش در اینستاگرام داره. اولا اینستاگرام شما را به عنوان یه اکانت فعال که مرتب محتوا منتشر می‌کنه می‌شناسه، ضمنا مخاطباتون عادت می‌کنن مثلا هر دو روز یه بار محتوای جدید از شما ببینن.

اگر شما هم یک کسب ‌و کار کوچک یا متوسط هستید که در فکر افزایش فروش در اینستاگرام می باشید، بهینه‌سازی پروفایل اینستاگرام باید در اولویت اصلی شما قرار گیرد. درواقع، پروفایل اینستاگرام شما اولین نمای کلی از کسب‌ و کارتان را به مشتریان بالقوه ارائه می ‌دهد و به همین دلیل، اهمیت زیادی در جذب و تبدیل کاربران به مشتریان واقعی دارد. اینستاگرام در ابتدا تنها یک شبکه اجتماعی برای پر کردن اوقات فراغت افراد بود و بیشتر جنبه تفریحی داشت اما امروزه به فضایی رقابتی برای کسب درآمد تبدیل شده است. افراد زیادی دوست دارند در این پلتفرم کسب و کاری ایجاد کرده و به درآمد برسند اما موفقیت در فروش محصولات یا خدمات در اینستاگرام مستلزم یک استراتژی جامع و هدفمند است. قطعاً شما تنها کسب‌وکاری نیستید که به دنبال افزایش تعامل پست‌ها در اینستاگرام بوده و سعی می‌کند تا تعداد مخاطبان خود در این شبکه را افزایش دهد.

دومین ترفند جدید برای افزایش فروش در اینستاگرام، بهینه سازی بایوگرافی است. درواقع این بخش شناسنامه‌ی شما در اینستاگرام محسوب می‌شود و باید به بهترین نحو آن را تکمیل کنید. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، ایموجی‌های خلاقانه و فراخوان‌های جذاب مانند (همین حالا خرید کنید) یا (برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید) می‌تواند تاثیر بایو را دوچندان کند. داشتن تقویم محتوایی تأثیر بسیاری در افزایش فروش در اینستاگرام دارد. اینستاگرام شما را به‌عنوان یک اکانت فعال می‌شناسد و مخاطبان نیز به انتشار منظم محتوا عادت می‌کنند. این نوع از تبلیغ در اینستاگرام به دلیل اینکه توجه مخاطب را بیشتر جلب می‌کند و امکان قرار دادن لینک در استوری وجود دارد، کاربرد زیادی دارد.

به این ترتیب، شما می‌ توانید محصولات و خدمات خود را با دقت بیشتری متناسب با انتظارات آن ها طراحی و ارائه نمایید. این موضوع نه تنها به افزایش فروش، بلکه به بهبود تجربه کلی مشتری و تقویت برند شما کمک می ‌کند. تصور کنید، شما به یک فروشگاه آنلاین مراجعه می‌ کنید که نمای کلی آن نامرتب و نا‌هماهنگ بوده و چندان جذاب نیست. اگر پروفایل شما از لحاظ ظاهری جذاب و در عین حال، مفید و هدفمند نباشد، شانس کمتری برای جذب مشتریان جدید خواهید داشت. زمانی که شما از کمپین های تبلیغاتی استفاده می کنید، به طور طبیعی توجه مخاطبان را جلب می کنید و آن ها را به خرید محصول یا خدماتی تشویق می کنید. اگر مصرف کنندگان خدمات یا محصولات شما را دوست داشته باشند، حتی ثانیه ای برای خرید آن در تخفیفات تامل نخواهند کرد.

اگه تعداد و تنوع محصولات‌تون بالاست می‌تونین از قابلیت دسته‌بندی و کالکشن اپلیکیشن فروشگاه‌ساز ویترو استفاده کنین. هرچند در ظاهر باعث می‌شود پیج شما پرطرفدار به نظر برسد اما ضرر آن خیلی بیشتر از سودش است. شاید فالوورهای شما نفهمند که شما تعدادی فالوور فیک خریده‌اید اما الگوریتم اینستاگرام به خوبی متوجه این موضوع خواهد شد و در نتیجه، هم نمایش پست‌های شما و هم فروش شما کاهش خواهد داشت. بسیاری از پیج‌ها و اکانت‌های تجاری، برای رسیدن به درآمد بیشتر، اقدام به خرید فالوور فیک می‌کنند.

برای مثال، سایت همراه مکانیک که در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت دارد، فضایی را برای تبلیغات در اختیار برندهای مرتبط قرار می‌دهد. در عکس مجموعه “سعادت رنت” که در حوزه اجاره خودرو فعالیت می‌کند، از این فرصت برای نمایش تبلیغ بنری خود استفاده کرده است. یکی از تکنیک‌هایی که در بازاریابی و افزایش فروش در اینستاگرام بسیار موثر است، گزینه‌ای با عنوان Call To Action است که به اختصار به آن CTA نیز گفته می‌شود.

اطلاعاتی مانند نام برند، نوع خدمات یا محصولات، راه‌های ارتباطی و لینک خرید باید در بایو قرار داده شوند. پروفایل صفحه‌ی کسب و کار شما در اینستاگرام اولین قدم برای برانگیختن حس کنجکاوی در مخاطبان است. بنابراین هر چه متنی که در بیوگرافی صفحه‌ی خود می‌نویسید شفاف‌تر و حرفه‌ای‌تر باشد، کاربران بیش‌تری را به دنبال کردن فعالیت‌های کسب و کارتان تشویق کرده‌اید. سعی کنید شرح مختصری در مورد کسب و کارتان و خدماتی‌ که ارائه می‌دهید در پروفایل‌تان ثبت کنید و با تعریف یک مزیت رقابتی و یا ارزش افزوده، تفاوت خود را نسبت به سایر رقبا به کاربر معرفی کنید.

فرض کنین قراره یه مغازه باز کنین، نیازی به گفتن نیست که ویترین چقدر مهمه. فیلم‌هایی از دریافت بسته‌های خریداری شده، آنباکسینگ بسته‌ها، تجربیات خرید و … می‌توانند به افزایش فروش در اینستاگرام نیز بسیار کمک کنند. اینستاگرام این امکان را در اختیارتان قرار داده که علاوه‌بر آپلود کردن عکس و متن، ویدیو هم در آن منتشر کنید. آمارها نشان می‌دهد که ویدیوهای اینستاگرام، تا ۲ برابر جذابیت بیشتری نسبت به دیگر پست‌ها دارند‌.

این ابزارها به شما امکان می دهند رویدادها را به صورت زنده یا ضبط شده در اینستاگرام پخش کنید. برای استفاده از چت بات ها در اینستاگرام، می توانید از ابزارهای مختلفی مانند ManyChat و Chatfuel استفاده کنید. این ابزارها به شما امکان می دهند چت بات های سفارشی را برای اینستاگرام ایجاد کنید. در بخش دیدگاه نظرات خودتان را در مورد سیستم Affiliate marketing بگویید. اگر سایت دیگری هم می‌شناسید که از آن درآمد داشتید برای ما در بخش نظرات بنویسید.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
اینجا کلیک کنید