بلاگر معروف ایران، از صفر تا صد2021-11-09

چگونه یک بلاگر موفق شویم؟ آموزش بلاگر شدن در یک راهنمای کامل + فیلم آکادمی کاپریلا

همیشه یکی از دغدغه‌های افراد برای مسافرت انتخاب منطقه‌ای جذاب بود که با روحیات آن‌ها هماهنگ باشد. بلاگرهای سفر و گردشگری به نقاط مختلف جهان سفر می‌کنند و فالوورهایشان را در جریان تمام آن چه که در این سفر رخ می‌دهد قرار می‌دهند. از دیگر بلاگرهای معروف ایرانی که با صحبت‌های انگیزشی‌اش توانسته در بین فالوورهای ایرانی محبوبیت بالای پیدا کند سحر است که در حدود 1.4 M فالوور دارد. این بلاگر روزمرگی ایرانی لحظات مختلف زندگی‌اش را به تصویر می‌کشد و نشان می‌دهد که با وجود تفاوت‌های بسیاری که با همسرش دارد چگونه زندگی عاشقانه‌ای را برای خودشان رقم زده‌اند.

دستورهای آشپزی متنوع در این پیج برای  تبلیغ انواع مواد غذایی و لوازم آشپزخانه مفید خواهد بود. او با دستور پخت‌های خلاقانه و معرفی غذاهای متنوع، حدود ۵۴۶ هزار نفر را جذب کرده است. دستورهای پخت خلاقانه این پیج پرتعامل برای معرفی و تبلیغ تولیدکنندگان مواد غذایی مفید خواهد بود.

{
    {
  • ایجاد تعامل مؤثر با مخاطبان باعث می‌شود که ارتباط آن‌ها با برند شما نزدیک‌تر شود.
  • |}{
  • ملینا تاج نیز از جمله بلاگرهایی است که در شهر دبی اقامت دارد و سال‌ های زیادی است که به این شهر مهاجرت کرده است.
  • |}{
  • همین عوامل باعث شده است که افراد زیادی علاقه ‌مند باشند که به این زمینه وارد شوند، اما این به معنای موفقیت همه آن ها نیست.
  • |}
  • محتوای جذاب و باکیفیت نه تنها مخاطبان را به سمت شما جذب می‌کند، بلکه باعث می‌شود آن‌ها به شما وفادار بمانند و به عنوان یک مرجع در زمینه فعالیت خود به شما نگاه کنند.
  • این سبک ویدیو مخاطب خاص خود را دارد و نمی توان توقع داشت تمام افراد شمارا دنبال کنند، اما با ساخت ویدیوهای آموزشی جذاب، افراد بیشتری را می‌توانید مجاب به دنبال کردن کانال خود کنید.
  • برای مثال، برای یک برند پوشاک، بلاگرهایی مناسب هستند که در زمینه مد و پوشاک فعالیت می‌کنند.
|}

اگر ایده‌ای برای محتوای خوب ندارید، از قابلیت‌هایی مانند استوری اینستاگرام و  پست برای انتشار عکس‌های ساده از محیط کارتان استفاده کنید. این کار امکان مشارکت و ارتباط با مخاطبین را ایجاد می‌کند، بدون اینکه نیاز باشد ساعت‌ها برای ادیت ویدیو وقت بگذارید. اگر ایده‌ای برای تولید محتوا ندارید، در مطلب این چند ترند هیچ وقت از مد نمی‌افتند، حسابی در مورد ایده‌های تولید محتوا صحبت کردیم.

بلاگر شدن این قابلیت را برای شما دارد که بتوانید با افراد مشهور در سرتاسر دنیا راحت‌تر ارتباط برقرار کنید. اگر شما یک یوتیوبر باشید، با افرادی که در youtube فعال هستند بهتر می‌توانید ارتباط برقرار کنید و در صورت داشتن ایده برای ساخت ویدیو و همکاری بایکدیگر تعامل داشته باشید. اگر به بلاگر شدن ب عنوان کسب و کار خود نگاه کنید، برای شما درآمد مناسبی به همراه خواهد داشت.

قطعاً مخاطبان توییتر که اغلب به محتوای متنی عادت دارند، نمی‌توانند با محتوای ویدئویی در فضای توییتر خو بگیرند. در صفحه این بلاگرها می‌توانید ایده‌های خلاقانه همراه با فیلم‌های آموزشی ببینید. این افراد به مکان‌ و کشورهای مختلف سفر می‌کنند و از تجربه‌شان می‌نویسند. آن‌ها همچنین مکان‌های دیدنی و فرهنگ‌های کشورها را به مخاطبین خود معرفی می‌کنند. شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه بلاگر شویم؟ باید متذکر شد که برای تبدیل شدن به یک بلاگر موفق در قدم اول باید یکسری ویژگی‌ های خاص داشته باشید. یک بلاگر حرفه‌ ای فردی است که از اعتماد به نفس، توانایی متقاعد سازی دیگران و مهارت ‌های اجتماعی بالایی برخوردار باشد.

این سبک ویدیو مخاطب خاص خود را دارد و نمی توان توقع داشت تمام افراد شمارا دنبال کنند، اما با ساخت ویدیوهای آموزشی جذاب، افراد بیشتری را می‌توانید مجاب به دنبال کردن کانال خود کنید. اگر شخصی شوخ‌طبع هستید و توانایی ساخت کلیپ های طنز دارید، به راحتی می‌توانید مشغول به کار شوید. نگین میرصالحی فشن بلاگر معروف ایرانی با بیش از ۶ میلیون فالوور در اینستاگرام برای برندهایی مثل گوچی و شنل تبلیغ می‌کند. او صاحب یک برند محصولات مو به نام گیسو است؛ این محصولات با عسل و موم عسل تولید می‌شوند.

اصطلاحات حوزه بلاگری

این شرکت ها به دلیل خدماتی که ارائه می دهند توجه کاربران زیادی را به طرف خود جلب کرده اند که می توان در زیر به برخی از آنها اشاره کرد. فریبا با بازی ساناز سعیدی که فعالیت هایش را تحت نظر آژانس تبلیغاتی سوگند انجام می‌دهد با تهدیداتی مواجه شده که زندگی او را مختل کرده برای همین به پلیس مراجعه می‌کند. یکی از بهترین کارها برای رسیدن به موفقیت بررسی افرادی است که مسیری که شما هم اکنون در ابتدای آن هستید را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند. هر فردی در این عالم مسیر منحصر به فرد خود را در رسیدن به موفقیت دارد، اما با بررسی افراد موفق و الگو قرار دادن آن‌ها با قوت قلب بیشتری می‌توان مسیر موفقیت را پشت سر گذاشت. از نکات مهمی که علاوه بر مشهور شدن موجب ادامه فعالیت او در این زمینه می‌شود عدم استفاده از روش‌های جنجالی برای جذب فالوور است.

روش هایی مانند تبلیغات و معرفی برندها و محصولات برای شما درآمد خوبی دارد. کاپریلا، به عنوان یک سرویس تبلیغات کلیکی هدفمند، با مناسب‌ترین هزینه، بالاترین کیفیت و بازدهی از تبلیغات را ایجاد میکند. از سوی دیگر، کاپریلا با نمایش محتوای مناسب و مرتبط با صفحه به صفحه یک وبسایت، بیشترین درآمد از تبلیغات را برای وبسایتها ایجاد میکند. تبلیغات کلیکی هدفمند در کاپریلا، هوش مصنوعی و علم داده را از یک سو و دانش تبلیغات دیجیتال را از سوی دیگر به هم می‌رساند. این بلاگرها موسیقی جدید و خوب معرفی می‌کنند، اخبار جدید دنیای موسیقی را به اشتراک می‌گذارند یا آموزش و اطلاعات بیشتری در این زمینه به مخاطبین می‌دهند. محوریت محتواهای تولید شده توسط بلاگرهای لایف استایل، زندگی روزمره است و درباره سبک زندگی و علایق شخصی خود می‌گویند.

البته لازم به ذکر است که او در چند سال گذشته از کشور ایران مهاجرت کرده و در حال حاضر مقیم شهر دبی می ‌باشد. اصطلاح بلاگر در قدیم دارای معنی متفاوتی بود اما امروزه به افرادی تلقی می شود که در شبکه های اجتماعی به طور حرفه ای روی یک موضوع تمرکز کرده اند و کار می کنند. به طور مثال برخی از آنها روی مکان های گردشگری فعالیت می کنند و به شهرهای مختلف سفر می کند و برخی از آنها در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی کار می کنند.

نکته مهم در خصوص این بلاگر توضیح کامل و قابل مفهوم در خصوص غذاها است. نقدهای این بلاگر به گونه‌ای است که حین خواندن کپشن حس و مزه‌ی غذا را زیر دندان‌هایتان احساس می‌کنید. «دکتر سمانه افخمی» محتوایی علمی و آموزشی درباره مکمل‌ها و محصولات زیبایی تولید می‌کند. او اطلاعاتی مفید برای مراقبت‌های پزشکی و زیبایی را به فالوورهای زیاد خود (حدود ۳۳۱ هزار نفر)  ارائه می‌دهد. محصولات مراقبت از پوست با نقدهای تخصصی این صفحه پرمخاطب بیشتر دیده می‌شوند. در این مطلب قصد داریم شما را با بلاگرهای تهرانی مناسب برای تبلیغات آشنا کنیم.

اگر دنبال کننده این بلاگر باشید خواهید دید که او همواره کاربران را برای عضویت و فعالیت در این سایت شرط بندی دعوت می ‌کند. همانطور که می ‌دانید شبکه یوتیوب یکی از محبوب ‌ترین و پربازدید ترین شبکه ‌های اجتماعی نه تنها در ایران بلکه در دنیا محسوب می ‌شود. به همین خاطر اغلب افرادی که به عنوان بلاگر فعالیت دارند در یوتیوب نیز صاحب کانال هستند. چرا که در شبکه یوتیوب علاوه بر یک بستر مناسب برای کسب شهرت در دنیا می ‌تواند یک منبع درآمد خوب نیز برای این بلاگرها باشد.

پولسازی از بلاگری: تبدیل علاقه به درآمد

با این وجود بسیاری خرید فالوور ایرانی را نیز از دیگر دلایل موفقیت او می‌دانند. مدرک لیسانس او برق (مخابرات) است و در رشته جامعه‌شناسی مدرک فوق‌لیسانس گرفته است. بسیاری از کسانی که به فناوری علاقه دارند، جادی را در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام دنبال می‌کنند.

شما می‌توانید از این موارد هم در تولید محتوای‌تان براب بلاگر شدن استفاده کنید. تصمیم‌گیری درباره زمینه تخصصی به شما کمک می‌کند تا مخاطبین خود را بشناسید و محتوای خود را با توجه به علایق و اولویت آن‌‌ها ایجاد کنید. بلاگر غذا یا همان فود بلاگرها به افرادی گفته می‌شود که در زمینه غذا، دسر و نوشیدنی و به طور کلی خوراکی ‌ها فعالیت می ‌کنند و تجارب خود را با مخاطبین در میان می ‌گذارند. فود بلاگرها در حال تبلیغ یک رسپی غذایی خاص یا مقصد شکم‌ گردی (رستوران) هستند. داوطلبان زیادی برای بلاگر شدن وجود دارد، اما تنها تعداد اندکی از افراد در این زمینه موفق هستند. انتخاب موضوع باید با علاقه و توانایی شما در تحقیق و تولید محتوا همخوانی داشته باشد.

کافی است غذاهایی مانند زرشک پلو با مرغ یا پاستا آلفردو را به روش نواب درست کنید تا عاشق طعم آنها شوید. او که از سال ۱۳۹۴ کار خود را آغاز کرده، به‌معنی واقعی کلمه فودبلاگر است و از طریق بلاگری، آموزش آشپزی و فروشگاه آنلاین نواب کسب درآمد می‌کند. در دنیای امروز، شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام به بستری برای تبادل اطلاعات و تجربیات تبدیل شده‌اند. یکی از پدیده‌های جالب این فضا، ظهور بلاگرها و اینفلوئنسرهاست که در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. این مقاله به معرفی بلاگرهای معروف ایرانی که در اینستاگرام فعالیت دارند می‌پردازد و بررسی می‌کند که چگونه این افراد می‌توانند در تبلیغات و معرفی محصولات به کسب‌وکارها کمک کنند. در میان انبوه شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام به دلیل محبوبیت بالا و تنوع محتوایی، بستر اصلی فعالیت بلاگرهای معروف ایرانی محسوب می‌شود.

بدون شک هر کدام از بلاگرهایی که برخلاف موازین جمهوری اسلامی ایران رفتار کنند با برخورد قانونی مواجه خواهند شد که گاهی اوقات موجب ایجاد حواشی بلاگر های معروف ایرانی نیز می شود. همانطور که در چند روز گذشته خبری مبنی بر دستگیری یکی از بلاگرها با بیش از یک میلیون فالوور در ایران منتشر شد. تخصص اصلی او در زمینه تکنولوژی می ‌باشد و علاوه بر بلاگری در یک شرکت بزرگ مایکروسافت نیز مشغول به کار است. او گاهی اوقات در رابطه با تفاوت‌ های زندگی در کشورهای مختلف صحبت می ‌کند گاهی اوقات نیز مطالبی را در رابطه با کسب و کارهای مختلف به کاربران ارائه می‌ دهد. به همین خاطر است که در حال حاضر نیز بسیاری از بلاگرها علاوه بر دیگر شبکه‌ های اجتماعی در روبیکا نیز فعالیت دارند.

Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

یکی از قدیمی‌ترین بیوتی بلاگر های ایرانی صدف مسائلی یا همان صدف بیوتی است. او در رشته شیمی تحصیل کرده و طبق گفته خودش، آرایشگری را از ویدئوهای آموزشی یوتیوبرها در یوتیوب آموخته است. بررسی مسائل مختلف اجتماعی توسط این شخص باعث شده که فالوور ایرانی با او ارتباط نزدیکی پیدا کند. استعداد بالا در بازگیری و عدم حاشیه سازی از دیگر ویژگی‌های او است که به محبوب و معروف شدن او منجر شده است. «نرگس دهقانی» به تولید محتوای آموزشی در زمینه آشپزی مشغول است و با دستور پخت‌های متنوع خود حدود ۳۵۵ هزار نفر را جذب کرده است.

{
  • البته ناگفته نماند که او در کنار ارائه مطالب آموزشی گاهی اوقات از روزمرگی ‌ها و سرگرمی ‌های خود مطالبی را برای دنبال کنندگانش به اشتراک می ‌گذارد.
  • اگر محصول شما برای گروه سنی خاصی طراحی شده، باید افرادی را انتخاب کنید که پیج‌هایشان بیشتر به این گروه توجه دارند.
  • {
  • در این بخش، مهم‌ترین نکات برای رسیدن به موفقیت در دنیای بلاگری را مرور می‌کنیم.
  • |}{
  • یکی از وبلاگ هایی است که در زمینه فیلم کار می کند و علاقمندان به سینما و تلویزیون می توانند به این وبلاگ سر بزنند و در مورد مسائل مورد علاقه خود اطلاعات مفیدی کسب کنند.
  • |}{
  • از ایجاد کمپین‌های جذاب گرفته تا تجزیه‌وتحلیل عملکرد، پلتفرم جریان تمام ابزارهایی که برای موفقیت در تبلیغات نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • |}
  • از نکات مهمی که علاوه بر مشهور شدن موجب ادامه فعالیت او در این زمینه می‌شود عدم استفاده از روش‌های جنجالی برای جذب فالوور است.
|} {

چه فاکتورهایی را در تبلیغات با بلاگرها باید در نظر بگیریم؟

|}

با توجه به جزئیات و کیفیت در تولید این محتواها، می‌توانید مخاطبان بیشتری را جذب کرده و تجربه‌ای بهتر به آن‌ها ارائه دهید. در این رشته نیز بلاگرهای معروفی فعالیت می کنند که یکی از آنها نگین میر صالحی می باشد. او در پیج اینستاگرام خود بیش از 3 میلیون فالور دارد و یکی از معروف ترین افرادی است که دراین زمینه کار می کند. برندهای معروفی را تحت پوشش قرار می دهد که می توان به گوچی، چنل و کارتیه اشاره کرد. هر چند که این بلاگر معروف تنها به تبلیغات محصولات دیگران اکتفا نکرده و در حال حاضر نیز گفته می شود که برندی را به نام خود به ثبت رسانده و از این طریق به درآمد زیادی دست یافته است.

همین عوامل باعث شده است که افراد زیادی علاقه ‌مند باشند که به این زمینه وارد شوند، اما این به معنای موفقیت همه آن ها نیست. تحلیل محتوا به شما کمک می‌کند تا بدانید کدام قسمت از محتوای شما برای مخاطبان جذاب‌تر بوده و چه موضوعاتی عملکرد بهتری داشته‌اند. این تحلیل، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید بر اساس آن، استراتژی محتوایی خود را اصلاح کرده و کارایی بیشتری به‌دست آورید. دنیا جهانبخت از جمله معروف‌ ترین بلاگرهایی است که هزاران دنبال کننده در پیج اینستاگرام دارد. او سایت شرط‌ بندی مخصوص به خود به نام هات بت را راه اندازی کرده و آن را تبلیغ می ‌کند.

  • بلاگرهایی که واقعا به برند شما علاقه دارند و به اهداف شما پایبندند، تبلیغات بهتر و موثرتری ارائه خواهند داد.
  • {
  • چنین شخصی اگر ظاهری شیک و امروزی و صورتی تأثیرگذار و فن بیانی قدرتمند داشته باشد، به مراتب موفق ‌تر هم خواهد بود.
  • |}{
  • او که هم‌نام صدف بیوتی است، تا مدت‌ها با این بیوتی بلاگر اشتباه گرفته می‌شد.
  • |}
  • اولین فردی بود که به همراه پدرش نخستین سایت شرط بندی ایرانی با درگاه پولی ریالی را معرفی و راه اندازی کرد و گفته می شود که تمام سایت های شرط بندی دیگران زیر مجموعه او می باشد.
  • {
  • «والو لند» بلاگری در زمینه دکوراسیون و مشاور چیدمان منزل است که با ایده‌های خلاقانه خود حدود ۵۲۵ هزار فالوور را جذب کرده است.
  • |}
  • یکی دیگر از بلاگر های معروف ایرانی مرد که ویدئوهای آموزشی ورزشی تولید می‌کند، پیمان رجبی است.

بعد از نوشتن متن، مرحله ویرایش و بازبینی از اهمیت بالایی برخوردار است. حتی نویسندگان حرفه‌ای نیز پس از نوشتن متن خود، آن را چندین بار ویرایش می‌کنند تا اشتباهات نگارشی، املایی، و جمله‌بندی‌ها را اصلاح کنند. کلیه مطالب این سایت بصورت خودکار گردآوری شده و منبع آن در قسمت پایین عنوان مطلب (تیتر) ذکر شده است. اما در این میان مردانی نیز هستند که در زمینه های مختلفی کار می کنند و به شهرت رسیده اند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • از طریق شبکه‌های اجتماعی، بلاگرها با مخاطبین ارتباط نزدیک و دوستانه‌ای برقرار می‌کنند.
  • {
  • این یک روش بسیار موثر جهت افزایش مشارکت است و در عین حال به شما این فرصت را می‌دهد تا بدانید مخاطبین از چه چیزهایی خوششان می‌آید یا چه انتظارهایی از شما دارند.
  • |}
  • او با محتوایی ساده و صمیمی توانسته جایگاه مناسبی در میان دنبال‌کنندگانش به دست آورد.
  • هیچ معیار خاصی برای تعداد فالوورها وجود ندارد اما داشتن بیش‌تر از ۱۰۰۰ فالوور می‌تواند نقطه‌ی شروع خوبی باشد.
  • {
  • در بخش بیو خود را معرفی کنید و بعد از مدتی جهت همکاری با سایر بلاگر یا برندها با آن‌ها تماس بگیرید.
  • |}{
  • علاوه بر این موضوع، مطالب سرگرمی و طنز نیز می توان در آن پیدا کرد و عکس هایی هم از قدیم وجود دارد که می تواند شما را با حال و هوای آن زمان بیشتر آشنا کند.
  • |}

او در رشته عکاسی دیجیتال تحصیل کرده و این روزها به بازیگری در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی هم علاقه نشان داده است. ویدئوهای طنز سرنا در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و یوتیوب جزو پرمخاطب‌ترین ویدئوهای طنز ایرانی محسوب می‌شوند. در ادامه قصد داریم به معرفی معروف‌ترین بلاگرهایی بپردازیم که درزمینه‌های مختلف آموزش فعالیت دارند و دلایل موفقیت آن‌ها را نیز مطرح کنیم.

بهینه‌سازی محتوا شامل تغییراتی است که محتوای شما را برای مخاطبان و موتورهای جستجو جذاب‌تر می‌کند. معمولا افرادی که به شهرت و ثروت می رسند دوست دارند تا خاص باشند و بهترین وسایل و امکانات را برای خود تهیه کنند. البته از آنجایی که این افراد در جلوی چشم دیگران قرار دارد، سعی می کنند تا بهترین ها را برای خود برگزینند و به همین خاطر خانه های آنها در بهترین مناطق شهر می باشند.

امروزه بلاگرها به یکی از تاکتیک‌های مهم بازاریابی تبدیل شده‌اند و هر روزه شاهد افزایش تعداد آن‌ها در پلتفرم‌های مختلف هستیم. افرادی که به این نوع بلاگری علاقه‌ دارند، با مهارت‌های ارتباطی و زیبایی شناختی خود در زمینه مد، فشن و پوشاک فعالیت می‌کنند تا بتوانند توانمندی‌های مختلف و محصولات جذاب را تبلیغ کنند. برای بلاگر شدن در زمینه مد باید هم ‌زمان هم نویسنده محتوا باشید هم یک عکاس حرفه ‌ای، استایلیست و حتی بازاریاب یا شاید هم میکاپ آرتیست.

با داشتن یک برنامه‌ریزی دقیق، تولید محتوای باکیفیت، و تعامل فعال با مخاطبان، هرکسی می‌تواند در این حوزه موفق شود. او در اینستاگرام مخاطبان بسیاری دارد و توانسته بدون حاشیه روزمرگی‌های خود، همسر و پسرش را به تصویر بکشد. نگین این روزها در زمینه خانه‌داری، آشپزی، مد و زیبایی تولید محتوا می‌کند و درآمد او از راه تبلیغات به دست می‌آید. نگین عابدزاده یکی از بلاگرهای معروف و تأثیرگذار ایرانی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله مد، زیبایی و سبک زندگی فعالیت می‌کند.

    {
  • او صاحب یک برند محصولات مو به نام گیسو است؛ این محصولات با عسل و موم عسل تولید می‌شوند.
  • |}
  • ماهانا دانش‌آموخته رشته آموزش زبان انگلیسی و علاقمند به مباحث وب و شبکه‌های اجتماعی است.
  • {
  • از سایر راه‌های کسب درآمد در اینستاگرام می‌توان به افیلیت مارکتینگ و خرده فروشی اشاره کرد.
  • |}{
  • امیر تتلو یکی دیگر از جنجالی ترین افرادی است که در فضای مجازی کار می کند و در حال حاضر در کشور ترکیه ساکن است.
  • |}
  • دنیا جهانبخت از جمله معروف‌ ترین بلاگرهایی است که هزاران دنبال کننده در پیج اینستاگرام دارد.
  • کسب‌وکارهای مختلف از این فرصت استفاده می‌کنند تا با همکاری بلاگرها، محصولات و خدمات خود را به جامعه هدف معرفی کنند.

در این زمینه سایت های کمی هستند که کار می کنند اما در این وبلاگ می توانید اطلاعات حرفه ای را در این مورد بدست بیاورید. فودبلاگر اصطلاحی است که به تازگی به وجود آمده است و از دو کلمه انگلیسی وارد فارسی شده است. این اصطلاح به کسانی گفته می شود که به رستوران های مختلف سر می زنند و غذاهای آنها را معرفی می کنند. از جدیدترین افراد است که به ترکیه مهاجرت کرده است و زمانی که در ایران بود خوانندگی می کرد و تازه به شهرت رسیده بود. اما او نیز از آن دسته از افرادی است که به خارج از کشور رفت و گفته می شود که به خاطر رل زدن با دنیا جهانبخت قید موسیقی و شهرت در ایران را زده است. ادبی حضور در دنیای هنر را با تئاتر آغاز کرد و با نقش آفرینی در سریال شهرزاد به شهرت رسید.

کسب‌وکارهای مختلف از این فرصت استفاده می‌کنند تا با همکاری بلاگرها، محصولات و خدمات خود را به جامعه هدف معرفی کنند. در این مقاله، علاوه بر معرفی لیست بلاگرهای معروف ایرانی مناسب برای تبلیغات، نکات مهم و کلیدی در انتخاب بلاگر مناسب را بررسی می‌کنیم. صدف که در زمینه بیوتی بلاگری موفق شده، این روزها به بلاگری در حوزه‌های سفر، زندگی روزمره و مد و فشن هم روی آورده است. او از طریق تبلیغ برندهایی مانند سیگما، ورونیک و شین در فضای مجازی کسب درآمد می‌کند. در گذشته‌ای نه چندان دور، وبلاگ‌ها یکی از ابزارهای اصلی ارتباط میان افراد مختلف از گوشه و کنار دنیا بودند.

تبلیغات مرتبط با دکوراسیون داخلی با ایده‌های مدرن این صفحه جلوه بیشتری پیدا می‌کند. «مهدی صارمی» بیش از ۱ میلیون فالوور دارد و به تولید محتوای طنز و هنری می‌پردازد. او در زمینه موسیقی و نمایش هم فعالیت دارد و مخاطبان را سرگرم می‌کند.

بسیاری از بلاگرهای اینستاگرامی با تولید محتوای متنوع و خلاقانه توانسته‌اند مخاطبان و طرفداران زیادی را جذب کنند. این دسته از افراد با اشتراک‌گذاری تجربیات خود در زمینه‌های مختلف مانند زیبایی، مد، تکنولوژی، ورزش و آشپزی، اعتماد مخاطبان را جلب کرده‌اند. او این روزها حرفه‌ای ورزش سه‌گانه انجام می‌دهد، خاطرات سفرهایش را می‌نویسد و از راه تبلیغات کسب درآمد می‌کند. در این بین به معرفی مشهورترین فود بلاگرهای ایرانی اینستاگرام خواهیم پرداخت.

هویت بلاگ، در واقع شخصیت و سبک خاصی است که محتوای شما را از سایر بلاگرها متمایز می‌کند. این هویت باید در همه جنبه‌های بلاگ شما از جمله زبان، سبک نوشتاری، طراحی گرافیکی، و نوع محتوایی که تولید می‌کنید، مشهود باشد. شما باید موضوعی را برگزینید که به آن علاقه دارید، زیرا تولید محتوای منظم و جذاب بدون علاقه ممکن است به زودی خسته‌کننده و بی‌انگیزه شود. انتخاب یک موضوع که خودتان به آن اشتیاق دارید، باعث می‌شود تا هر بار که به تولید محتوا مشغول هستید، احساس رضایت بیشتری داشته باشید و بدون خستگی، این مسیر را ادامه دهید.

{
  • بعد از آن بود که در فیلم‌های «پسرکشی» و «خائن کشی» به ایفای نقش پرداخت.
  • {
  • اینفلوئنسر کیست؟ اینفلوئنسرها در واقع افرادی هستند که با استفاده از تجارب و ترفندهای خود تاثیرات خوبی را در بین مردم دارند.
  • |}
  • انتشار محتوایی منحصربفرد و معتبر برای مخاطبین‌تان بسیار مهم و در حقیقت تنها راهی است که می‌توانید دنبال‌کننده‌ها را به محتوای خود وابسته نگه دارید.
  • {
  • بعضی از این افراد با استفاده از ترفندهایی که پیاده‌ سازی کرده ‌اند توانسته ‌اند شهرت زیادی را برای خود به دست بیاورند و درآمد خوبی داشته باشند.
  • |}
  • بلاگر فردی است که با تخصص و دانش خود، یا حتی علاقمندی‌اش در زمینه‌ای خاص به تولید محتوا می‌پردازد.
  • {
  • اگر می خواهید در مورد این موارد و بلاگرهای آنها اطلاعاتی مفید به دست بیاورید با ایرانیان سلبریتی همراه باشید.
  • |}
|}

«هلیا متجدد» بلاگری در زمینه مد و استایل است که محتوای مرتبط با سبک زندگی و استایل شخصی را با ۲۱۵ هزار فالوور فعال خود به اشتراک می‌گذارد. برندهای مرتبط با لباس و اکسسوری‌های زنانه می‌توانند با کمک این بلاگر محصولات خود را بیشتر به نمایش بگذارند. «کمند» با دستور پخت‌های ساده و جذاب، به معرفی غذاهای جدید و آسان می‌پردازد. او با تولید ویدیوهای آموزشی در حوزه آشپزی محبوبیت زیادی در میان ۳۳۸ هزار دنبال‌کننده به دست آورده است. تولیدکنندگان ابزارهای آشپزی با دستورهای غذایی ساده این بلاگر می‎توانند توجه مشتریان بیشتری را جذب کنند.

خیلی از بلاگر های معروف ایرانی طنز و کمدی را مبنای کارشان قرار می‌دهند. او که در رشته سینما تحصیل کرده است، کار خود را با نویسندگی در انیمیشن‌های مشهور «دیرین دیرین» و بازیگری تئاتر شروع کرد. او به‌واسطه ویدئوهای بامزه‌ای که با لهجه شیرین مشهدی در اینستاگرام منتشر می‌کرد، شهرت یافت.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
بلاگر