چطور ادمین اینستاگرام شده و درآمد خود را بالا ببریم؟2022-07-15

کسب درآمد از ادمین پیج اینستاگرام + آموزش کارینو

پیجی که توسط یک ادمین متخصص اداره شود، به سرعت رشد خواهد کرد و پس از مدتی مشاهده خواهید کرد که جایگاه خاصی در بین کاربران پیدا خواهید کرد و به یک برند محبوب تبدیل خواهید شد. همچنین گاهی اوقات، کاربران به استوری‌های ارسال شده، واکنش نشان می‌دهند. اگر پاسخ به استوری را غیر فعال نکرده باشید، مخاطب می‌تواند در زمان دیدن استوری، از طریق قسمت پایین آن، به استوری واکنش نشان دهد یا متنی را ارسال کند.

در واقع مهارت برنامه‌ریزی استراتژیک به اقدامات یک ادمین جهت می‌دهد. اگر این برنامه‌ریزی وجود نداشته باشد، احتمال انجام کارهای بی‌فایده و متفرقه بیشتر شده و سبب بی‌نظمی در پیج می‌شود. این بخش از مطلب ادمین Instagram را به پاسخگویی به سوالات رایج مخاطبان اختصاص می‌دهیم. برای موفقیت و جلب نظر کارفرما باید اعتماد به نفس کافی در این زمینه داشته باشید. البته ابتدا مطمئن گردید از پس این ادعا برآمده و به اندازه کافی مهارت دارید و به دیوار محکمی تکیه داده‌اید. اینستاگرام برای ادمین همانند جعبه ابزار یک مکانیک به شمار می‌آید.

اما ادمین پیج اینستاگرام شخصی است که با توجه به مهارت‌هایی که کسب کرده، می‌تواند مدیریت یک صفحه را در اینستاگرام برعهده بگیرد. معمولاً ادمین اینستاگرام، می‌تواند از مهارت‌های خود، در جهت رشد یک صفحه‌ی اینستاگرام استفاده کند و به طور مثال، فالوورهای آن پیج را افزایش دهد. اما قبل از اینکه بخواهیم وظایف ادمین پیج اینستاگرام را بررسی کنیم، بد نیست ابتدا تعریف کوتاهی از آن را با هم ببینیم. مزایای این شغل شامل افزایش دید و دسترسی برندها، ارتقاء تعاملات با مخاطبان، و رشد و موفقیت کسب و کارهاست. با بهره‌برداری از این مهارت‌ها، می‌توانید عملکرد پیج خود را به طور قابل توجهی بهبود دهید و در نتیجه شاهد رشد و افزایش فروش کسب و کارتان باشید. همچنین، شغل ادمین اینستاگرام فرصت‌های شغلی فراوان و پایدار را در اختیار شما قرار می‌دهد، که به عنوان یک حرفه پردرآمد و موفق می‌توان به آن نگاه کرد.

هیچ چیز به اندازه تولید محتوای حرفه ای نمی تواند میزان درآمد شما را از طریق ادمینی اینستاگرام افزایش دهد. اگر می خواهید در این زمینه موفق شوید حتما تولید محتوای حرفه ای را یاد بگیرید. یادگیری تولید محتوا با موبایل در این زمینه می تواند کمک بسیاری به شما کند به دلیل اینکه دیگر نیازمند تجهیزات گران قیمت نخواهید بود. اگر به دنبال افزایش درآمد از ادمین اینستاگرام و مدیریت پیج هستید باید بر امکانات اینستاگرام تسلط پیدا کنید. یک ادمین حرفه ای باید با قابلیت های اینستاگرام آشنا باشد و بتواند از آنها به بهترین شکل استفاده کند. با کمک این قابلیت ها میتوان تاثیر شگفت انگیزی در رشد یک پیج گذاشت.

مهارت تجزیه و تحلیل داده‌ها

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

این استوری‌های انحصاری پس از 24 ساعت ناپدید می‌شوند، اما می‌توانید آن‌ها را در قسمت هایلایت ذخیره کنید که فقط برای مشترکین شما قابل مشاهده است. برای میزبانی پرسش و پاسخ انحصاری، اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌ها، یا ایجاد فضایی برای پاتوق‌های معمولی، یک کانال اجتماعی راه‌اندازی کنید. پس برای نوشتن یک تیتر جذاب و گیرا که کنجکاوی مخاطب را برانگیزد وقت بگذارید. از طرفی صبور بودن و ناامید نشدن در طول مسیر بسیار مهم است؛ مخصوصا اگر به‌تازگی ادمین یک پیج شده‌اید و تجربه‌ای از قبل ندارید. مثلاً در قسمت تنظیمات مربوط به کامنت‌ها، می‌توانید کلماتی را تعیین کنید که اگر در کامنتی، این کلمات وجود داشت، کامنت به صورت خودکار حذف شود. همچنین در خیلی از مواقع می‌بینیم که یک شخص، چند کامنت تکراری را ارسال کرده است.

چرا دوره ادمینی اینستاگرام ابتکاری نو را ثبت نام کنم؟

در صورتی که مهارت‌ های مذاکره و متقاعدسازی را در خود افزایش دهید، مطمئن باشید که می‌ت وانید حقوق رضایت‌ بخش‌تری از کارفرمای خود دریافت کنید. زمانی که شما برای راه اندازی کسب و کار خود در اینستاگرام استارت می زنید نمی دانید که کی موفق می شوید و پیشرفتتان چه زمانی اتفاق می افتد! یکی از این دلایل که در توسعه کسب و کار شما بسیار تاثیرگذار است و می تواند کسب و کار شما را در مسیر پیشرفت قرار دهد «توانمندی‌، مهارت‌، خلاقیت و نبوغ ادمین یک پیج اینستاگرام» است.

ادمین‌ها باید بتوانند به راحتی با کاربران ارتباط برقرار کنند و این یعنی شما باید هم توانایی نگارشی خوبی داشته باشید و هم بتوانید به‌موقع و به طور مناسب پاسخ دهید. برای کسب درآمد از ادمین اینستاگرام لازم است اصول بازاریابی و فروش را یاد بگیرید. با افزایش مهارت های بازاریابی و فروش میتوان محتوای بهتری را نیز برای پیج تولید کرد. این محتوا می تواند به شکلی باشد که مشتری را برای خرید یا استفاده از خدمات پیج ترغیب کند. ادمین‌های حرفه‌ای در کنار مدیریت محتوا، باید قادر باشند مشاوره‌های مفیدی به کارفرما ارائه دهند.

از محصولات عکس می گیرند و یا ویدئو درست می کنند،‌کار ادیت و تدوین و همچنین تولید بنرهای گرافیکی را انجام می دهند که از مهارت های خوبی در این حرفه به شمار می رود. یکی دیگر از مواردی که میزان حقوق را مشخص می کند میزان وظایفی است که ادمین در پیج اینستاگرام انجام می دهد. در پیج‌های بزرگ، ادمین‌های مخصوصی برای مدیریت پیام‌های دایرکت استخدام می‌شوند که وظیفه ارتباط و پاسخگویی به کاربران را برعهده دارند. این دایرکترها با نظارت به روند ارتباطات، اطمینان حاصل می‌کنند که تمامی پیام‌ها به ‌موقع و به‌ طور حرفه‌ای پاسخ داده شوند. آموزش ادمین پاسخگویی می‌تواند به شما کمک کند تا تکنیک‌های مؤثری برای مدیریت بهتر ارتباطات با کاربران و بهبود پاسخگویی به پیام‌های دایرکت یاد بگیرید. این پیج‌ها، با ادمین‌هایی قرارداد دارند و آنها را به شما معرفی می‌کنند یا اینکه در تیم خودشان، چند نفر به عنوان ادمین فعالیت می‌کنند.

همچنین با استفاده از ابزار آن می‌توانید کیفیت ویدیوهای خود را افزایش دهید. می‌توانید با نام برندی که در اینستاگرام برای خود ساخته‌اید کالاهای فیزیکی، خدمات یا اقلام دیجیتالی ایجاد کنید. ارزشی را به مخاطبان ارائه دهید و به آن‌ها اجازه دهید تا بخشی از شخصیت‌های آنلاین مورد علاقه خود را خریداری کنند.

از هشتگ‌های مرتبط با موضوع ویدیو و ترندهای روز استفاده کنید اما زیاده‌روی نکنید! استفاده از هشتگ‌های زیاد و نامرتبط می‌تواند نتیجه عکس داشته باشد. مطمئن شوید ویدیوی شما در زمان کوتاهی توجه کاربر را به خود جلب می‌کند و به اندازه کافی برای آن‌ها سرگرم کننده است.

سئو یا بهینه‌سازی همیشه یکی از مسائل مهم و تاثیرگذار در جذب مخاطبان هدفمند بوده است. بسیاری تصور می‌کنند سئو فقط برای وب‌سایت‌ها کاربرد دارد، اما این اشتباه است؛ سئو اینستاگرام نیز در بهبود نمایش پیج و افزایش تعاملات و بازدید بسیار مهم است. ادمین باید به مواردی مثل انتخاب یوزرنیم ساده و قابل‌تشخیص، بهینه‌سازی بیوگرافی با کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار توجه کند تا پیج در جستجوها بهتر دیده شود و مخاطب آن را سریع‌تر پیدا کند. شبکه‌های اجتماعی، به‌ویژه اینستاگرام، دائماً در حال تغییر و تحول هستند. الگوریتم‌ها تغییر می‌کنند، ابزار‌های جدیدی معرفی می‌شوند و نیاز‌های مخاطبان نیز همواره در حال تغییر و دگرگونی هستند.

اگر فردی توانایی برقراری ارتباط مؤثر با دیگران را داشته باشد، قدرت تأثیرگذاری او در قانع کردن مصرف‌کنندگان افزایش می‌یابد. این مهارت به شما کمک می‌کند تا پیام برند را به درستی منتقل کرده و تعاملات مثبت‌تری با فالوورها داشته باشید. همان‌طور که در قسمت بالا هم گفتم، این مورد به میزان وظایفی که ادمین برعهده می‌گیرد بستگی دارد. امکان دارد پیجی که تعداد فالوور متوسطی دارد، تعرفه پایین‌تری را برای استخدام ادمین درنظر بگیرد.

برای مثال پاسخگویی به دایرکت‌ها از جمله وظایف روزانه ادمین اینستاگرام است. گاهی‌اوقات تعداد دایرکت‌ها بسیار زیاد است و معمولا سوالات مخاطبان تکراری است. اگر شما به عنوان ادمین پیج، این مهارت را بلد باشید و به خوبی انجام دهید، کارفرما از خوشحالی به خودش می‌بالد! شما با این توانایی می‌توانید بودجه صرف شده برای تبلیغات را چند برابر کنید. کارفرمایان به‌صورت ماهانه بودجه‌ای برای تبلیغات پیج خود اختصاص می‌دهند و معمولا خودشان مدیریت تبلیغات را انجام می‌دهند یا به شخص دیگری واگذار می‌کنند؛ چرا که ادمین‌های کمی این مهارت مهم را بلدند.

به عنوان ادمین اینستاگرام، یکی از وظایف مهم شما برنامه‌ریزی کمپین‌های تبلیغاتی است. شما باید یک تقویم محتوایی تهیه کنید که در آن مشخص کنید هر روز چه نوع محتوایی تولید خواهید کرد. این رویکرد به شما کمک می‌کند زمان خود را به‌ طور مؤثر مدیریت کنید و همزمان چند پروژه را باهم پیش ببرید. این امر در نهایت منجر به افزایش درآمد ادمین اینستاگرام و مدیریت زمان کسب و کارها می شود.

  • به عنوان یک ادمین اینستاگرام، باید یک تقویم محتوایی داشته باشید که نه‌تنها زمان‌بندی پست‌ها و استوری‌ها را مشخص می‌کند، بلکه به شما کمک می‌کند تا همیشه یک قدم جلوتر از روند‌های روز باشید.
  • {
  • مثلاً امکان دارد در یکی از پکیج‌های آنها، پاسخ به دایرکت وظیفه ادمین نباشد.
  • |}{
  • به همین نسبت، ادمین اینستاگرامی که تنوع محدودتری از کارها را بر عهده ‌می‌گیرد، حقوق پایین‌تری هم دریافت می‌کند.
  • |}{
  • این به شما اجازه می‌دهد که مدیریت چند صفحه را به‌طور همزمان بر عهده بگیرید و درآمد ماهیانه خود را به بیش از ۱۰ میلیون تومان افزایش دهید.
  • |}
  • عوامل زیادی می‌توانند بر سطح درآمد شغل ادمینی تأثیرگذار باشند که در ادامه به بررسی برخی از فاکتور‌ها می‌پردازیم.
  • در ادامه درباره موارد مهمی که بر روی میزان درآمد ادمین اینستاگرام تاثیر می گذارد صحبت می کنیم.

اینستاگرام به تعامل کاربران اهمیت زیادی می‌دهد و این برای رشد پیج بسیار مهم است. ادمین باید با انجام اقداماتی مانند پاسخ به کامنت‌ها، برگزاری نظرسنجی‌ها و تعامل مستمر با فالوورها، انگیجمنت پیج را بالا نگه دارد. ادمین اینستاگرام در واقع مدیر اصلی صفحات تجاری و شخصی با تعداد فالوور بالا است که وظیفه دارد پیج را به نحوی مدیریت کند که نه‌تنها از نظر محتوایی، بلکه از نظر فنی هم در سطح بالایی قرار گیرد.

هیچ چیزی به اندازه یک نمونه کار با کیفیت نمی‌تواند نظر کارفرما را به خود جلب نماید. پس سعی کنید با بهره‌گیری از مهارت‌هایی که دارید، نمونه کار با کیفیت ایجاد کنید؛ به خصوص اگر ادمین تولید محتوا، فتوشاپ کار یا ادمین تدوینگر ویدیو هستید. در بالا به شرح وظایف ادمین، مزایای این شغل و مهارت‌های مربوط به آن اشاره کردیم. شما باید مهارت‌هایی فراتر از یک ادمین معمولی در خود ایجاد کنید که بتوانید موقعیت شغلی ادمینی را به دست آورید.

هرچند امکان استفاده از حداکثر 2200 کاراکتر در کپشن اینستاگرام وجود دارد، اما داده‌ها نشان می‌دهد که مؤثرترین کپشن‌ها معمولاً بین 1 تا 50 کاراکتر دارند. بنابراین، ادمین باید بتواند پیام‌های تاثیرگذار را در قالب جملات کوتاه بیان کند تا نظر کاربران را جلب و آن‌ها را به تعامل وادار کند. اینگیجمنت ریت (Engagement Rate) یا نرخ تعامل، از مهم‌ترین آمارهایی است که بسیار به کار می‌آید. مثلاً اگر پیجی فالوور فیک اضافه نکرده باشد و نرخ تعامل بالایی هم داشته باشد، نشان‌دهنده‌ی این است که این پیج، بسیار قوی است و توانسته کارش را به خوبی انجام دهد. شما به عنوان ادمین یک پیج، باید بتوانید نرخ تعامل پست‌ها و به طور کلی نرخ تعامل پیج را افزایش دهید.

هر چقدر توانایی بیشتری در زمینه‌ی مدیریت تبلیغات داشته باشید و بتوانید با کمترین مبالغ، بیشترین فالوور ممکن را ایجاد کنید، درآمد شما هم بیشتر خواهد بود. جای دیگری که مهارت مذاکره برای شما مفید خواهد بود، مذاکره کردن با مشتریان پیج است. این مهارت به شما کمک می‌کند تا کاربران را در زمان کوتاهی به خریدار تبدیل کنید. البته باید این نکته مهم را به‌خاطر داشته باشید که خلاقیت شما باید در چارچوب برندینگ و استراتژی محتوایی کارفرما باشد. گاهی اوقات خلاقیت داشتن ممکن است ریسک زیادی برای کارفرما ایجاد کند.

نه تنها فرد با هر قابلیت و شغلی می تواند مطالب و محتوای مربوط به خود را ارائه دهد؛ بلکه به راحتی می تواند به بررسی میزان افزایش فروش و بازخورد محصولاتش بپردازد. ادمین اینستاگرام به شما می تواند به طور حرفه ای، کمک کند تا با کمترین زمان، بیشترین رضایت را از سوی کاربران خود جلب کنید که نتیجه آن افزایش فروش و شناخته تر شدن برندتان خواهد بود. از طرف دیگر، هشتگ‌ها نیز به‌عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند در جذب فالوورها شناخته می‌شوند.

به وسیله داشتن مهارت برقراری ارتباط با کاربران، تولید محتوای خلاقانه صرف زمان کافی برای پاسخگویی به سوالات، نیازهای کاربران و تنظیم تقویم محتوایی می‌توان به یک ادمین ماهر تبدیل شد. ارائه تخفیف‌های ویژه، معرفی محصولات جدید و ارسال پیام‌های شخصی سازی شده تبلیغاتی می‌توانند به شما کمک کنند تا این ارتباط را تقویت کرده و مشتریان بعدی خود را ترغیب نمایید. ادمین باید توانایی ایجاد انواع محتوای جذاب و درگیر کننده برای پست، ریلز و استوری را داشته باشد.

{

دوره آموزش اینستاگرام؛ از اولین قدم تا کسب درآمد (آکادمی نوین – مدرس: سعید رهبری)

|}

می‌توانید بفهمید که چه محتواهایی، با استقبال بیشتری مواجه شده‌اند و در دفعات بعد، همان محتواها را تولید کنید. البته ابزارهای آنلاین زیادی نیز برای آنالیز پیج وجود دارند که می‌توانید از آنها نیز استفاده کنید. البته اینستاگرام، برخلاف فیس‌بوک یا تلگرام، ابزارهای خاصی را برای ادمین‌ها درنظر نگرفته است. یعنی ساختار اینستاگرام طوری است که هر پیج را تنها یک نفر می‌تواند اداره کند. مثلاً اگر شما یک پیج فیس‌بوک داشته باشید، می‌توانید یک یا چند نفر را به عنوان ادمین اضافه کنید و اختیارات مشخصی را به آنها بدهید. یوتیوب یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین پلتفرم‌های آموزشی و تبلیغاتی در دنیای دیجیتال به حساب می‌آید.

شاید شما هم دوستانی دارید که اکثر زمان و روزمرگی خود را در اینستاگرام سیر می کند در حالی که نمی داند چطور باید از اینستاگرام کسب درآمد داشته باشد. اما اگر نمیدانید که باید از کجا شروع کنید و در این راه چطور با کمترین زمان کاملاً با اصول اینستاگرام آشنا شوید، دوره معجزه اینستاگرام م را تهیه کنید و طبق آن پیش بروید. ادمین‌هایی که وظایف متنوع‌تری از جمله تولید محتوا، تبلیغات، تعامل با مخاطبان و برنامه‌ریزی برای رشد پیج را بر عهده دارند، معمولا درآمد بالاتری دارند. در مقابل، ادمین‌هایی که مسئولیت‌های محدودی دارند، درآمد کمتری دریافت می‌کنند.

پس از فروش، تامین‌کننده شما محصولات را مستقیما از انبار خود به درب منزل مشتری ارسال می‌کند. Dropshipping به شما این امکان را می‌دهد که یک فروشگاه را بدون داشتن موجودی در انبار راه‌اندازی کنید. اگر تصاویر شما باکیفیت هستند، این احتمال وجود دارد که بتوانید برای آنها پول دریافت کنید. هنگامی که چند عکس عالی می‌گیرید، از بهترین برنامه‌های ویرایش عکس استفاده کنید تا بیشترین بهره را از عکس‌هایی که می‌گیرید ببرید. شاپ اینستاگرام شامل تعدادی ویژگی بومی است که فروش را فعال می‌کند.

همانطور که از نام این نوع ادمین برمی‌آید، مسئولیت اجرای تبلیغات و همکاری‌ها با پیج‌های مختلف برای ترویج محصولات و خدمات پیج اصلی را بر عهده گرفته است. او همچنین برنامه‌ریزی‌های مرتبط با تبلیغات را هم مدیریت می‌نماید. در ادامه مطلب به بررسی مهمترین مهارت‌ها در مورد ادمین Instagram می‌پردازیم.

این کانال این امکان را می‌دهد که مستقیماً با حداکثر ۲۵۰ تا مشترکین خود در ارتباط باشید. اینستاگرام برای اکانت‌های Creator این امکان را فراهم کرده است تا اشتراک‌های پولی برای محتواهای خاص خود ارائه دهند. یعنی صاحبان حساب‌های Creator می‌توانند محتواهای ریلز، لایو، کانال‌های برادکست و غیره را فقط به فالوورهایی که عضویت اکانت آنها را خریداری کرده‌اند نشان دهند. اگر به شکل تخصصی در حیطه او کار کرده باشید، دست شما پر خواهد بود و می‌توانید با ارائه نمونه‌کارهای گذشته، کارفرما را برای پرداخت حقوق مناسب قانع کنید. در این بخش از آموزش رایگان ادمین اینستاگرام به‌صورت مختصر به وظایف روزانه یک ادمین اینستاگرام می‌پردازیم. در کنار بهره‌گیری از محتواهای رقبا سعی کنید از خلاقیت خودتان برای تولید محتوا و تبلیغات استفاده کنید.

شغل ادمین اینستاگرام یکی از فرصت‌های جذاب دنیای دیجیتال است که می‌توانید بدون حضور فیزیکی در محل کار، از خانه کسب درآمد کنید. بسیاری از کسب ‌و کارها و افراد به دنبال مدیریت حرفه‌ای پیج‌هایشان هستند و این فرصت مناسبی برای کسانی است که به دنبال شغلی منعطف و دورکاری هستند. یک پیج بهینه‌شده به‌طور قابل‌توجهی به جذب مخاطبان هدفمند و افزایش تعاملات کمک می‌کند. در بخش بیوگرافی باید اطلاعات کسب‌وکار شما به شکل دقیق و واضح ارائه شود. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با حوزه فعالیت‌تان در این بخش اهمیت بالایی دارد؛ این کار باعث می‌شود که کاربران راحت‌تر شما را در جستجوها پیدا کنند.

گاهی وقت‌ها تبلیغاتی را می‌بینیم که بسیار ضعیف هستند و تنها باعث هدررفت سرمایه می‌شوند. ما قبلاً در مقاله کامل‌ترین راهنمای تبلیغات در اینستاگرام، مطالبی را توضیح داده‌ایم که به شما کمک می‌کند تا بتوانید تبلیغات بهتری را انجام دهید. اما برای اینکه بتوانید وظیفه ادمین یک پیج اینستاگرام را برعهده بگیرید، لازم است که قبل از آن، برخی مهارت‌ها را کسب کنید که من در اینجا به چند مورد اشاره می‌کنم. همچنین می‌توانند با ایجاد کانال خود در یوتیوب، دانش و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و از طریق این رسانه، بازخوردها و ارتباط مستقیم با افراد، مخاط هدف خود را تقویت کنند.

در اصطلاحِ کسب و کارهای اینستاگرامی، به فردی که یک اکانت یا پیج اینستاگرام را مدیریت کند، ادمین گفته می شود. به واقع این اصطلاحی است که از زمان ظهور اینستاگرام خیلی در بین کاربران فضای آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به دنبال پاسخ سؤال چگونه ادمین اینستاگرام شویم یا چگونه ادمین پیج اینستا شویم هستید و می‌خواهید به یک ادمین موفق تبدیل شوید، بایستی تمامی مهارت‌های گفته شده را به خوبی یاد بگیرید. اما اگر خودتان مهارت و وقت کافی برای مدیریت پیج‌تان را ندارید، آن را برون ‌سپاری کنید.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
این لینک