آموزش طراحی اینستاگرام 2024-08-10

آموزش طراحی پست و استوری اینستاگرام T101 روپیک

همانطور که می بینید، یک کادر مربعی (برای پست) ایجاد شد. می توانید آن را بزرگ کنید تا کل عرض صفحه را بپوشاند ( مانند تصویر زیر). قالب های تصویری، تصاویر با کیفیتی با پسوند png.

وقتی کار تمام شد، Share را بزنید. برای اشتراک‌گذاری بومرنگ در استوری خود گزینه Story و برای اشتراک‌گذاری آن به عنوان یک پست اینستاگرامی، گزینه Feed را بزنید. روی آیکن چرخ‌دنده تنظیمات در سمت راست نام کاربری خود بزنید. روی آیکن پروفایل بزنید که که یا ورژنی کوچک از تصویر پروفایل شما است یا اگر تصویری تنظیم نکرده باشید، سایه‌ای از سر و شانه را به نمایش درمی‌آورد. پیش از اینکه کار را آغاز کنیم، اطمینان حاصل نمایید که آخرین نسخه از اپلیکیشن اینستاگرام را روی آیفون یا موبایل اندرویدی خود نصب کرده‌اید.

شما به دنبال کردن اکانت‌هایی که جالب توجه هستند می‌پردازید. سپس می‌توانید پست‌های دیگران را لایک کنید یا برای آن‌ها کامنت بگذارید و عکس این موضوع هم صادق است. چه بخواهید به شکلی بی‌سر و صدا فعالیت کنید و چه جامعه مخاطبانی وسیع به دست آورید، میزان فعالیت در اینستاگرام به خود شما بستگی دارد و اجباری به هیچ کار خاصی نیست. ما در آموزش های طراحی استوری چندین قالب استوری را برای شما آماده کردیم که تمامی اصول و قواعد طراحی برای محتواهای استوری در نرم افزار فتوشاپ به زبانی ساده بیان شده. این آموزش طراحی کاور پست و کاور ریلز مخصوص افرادی است که دوست دارند گرافیک بهتری را برای ظاهر پیجشان رقم بزنند و نمای بهتری را تشکیل دهند. در حالت کلی خیر،‌ چرا که تمامی مباحث و آموزش هایی که برای شما در این پکیج آموزشی آماده کرده ایم کامل و اصولی می باشد.

قیمت طراحی پیج اینستاگرام، با توجه به چیدمان مورد نظر شما متفاوت است ولی این کار خیلی سخت نیست و به شما توصیه می کنیم که خودتان آن را انجام دهید. کافی است با اصول طراحی لی اوت پیج اینستاگرام آشنا باشید. یکی از مهم ترین نکاتی که بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ آن را رعایت می کنند، طراحی پیج اینستاگرام به صورت حرفه ای است.

از كلاس های حضوری و آنلاین گرفته تا دوره های آموزشی متنوع كه تعداد آن ها هم كم نیست. این بستگی به شما دارد كه كدام نوع آموزش را انتخاب كنیسد. پیشنهاد ما استفاده از دوره آموزش فتوشاپ حرفه ای است كه در لرن پارسی به شما ارائه می گردد. به طور خلاصه، اگر واقعاً یک شاهکار نباشد، بعید است که بخواهید متوقف شوید و در آن عمیق شوید. محتوای شما ممکن است مورد توجه قرار نگیرد. در عوض، من به شما توصیه می کنم از تمام امکاناتی که اینستاگرام به شما ارائه می دهد، مانند چرخ و فلک استفاده کنید .

همچنین شما ساخت تمپلیت های مختلف گرافیکی را که در زیر می بینید می توانید از طریقه این آموزش یاد بگیرید. لیموناد جامع ترین پلتفرم آموزش آنلاین ویدیویی، برای فارسی زبانان است که افتخار همکاری با بیش از 200 مدرس و متخصص در تمام موضوع های آموزشی را دارد. افرادی که می خواهند از صفر شروع به طراحی کنند و هیچ شناختی از فتوشاپ ندارند.

هنرمندان، عکاسان، نویسندگان و سایر افرادی که می‌خواهند برای خود پیج بسازند و از این پلت‌فرم برای نشان دادن آثار و مهارت‌های خود استفاده کنند، به آموزش اینستاگرام نیاز دارند. این افراد باید یاد بگیرند چگونه محتوای جذاب ایجاد کرده و نحوه تعامل مؤثر با فالوورها را در اینستاگرام یاد بگیرند. ثبت‌نام در اینستاگرام اولین گام برای ورود به دنیای این پلت‌فرم و استفاده از آن است.

با آموزش های این فصل از دوره ساخت پست اینستاگرام، می توانید پست های زیبا برای پیج کافی شاپ خود ایجاد کنید. بنابراین، در اینستاگرام مطمئناً می توانید محتوای میکرو ایجاد کنید که در آن بخشی از کار خود را در زمینه طراحی گرافیک نشان دهید و بگویید. بهتر است محتوای سریعتر و سبکتر در اینستاگرام منتشر کنید و سپس یک نمونه کار خوب در یک سایت شخصی یا در پروفایل  Behance  خود ایجاد کنید . استفاده از هشتگ‌های مرتبط با زمینه طراحی گرافیک، می‌تواند به شما کمک کند تا مخاطبانی را که به دنبال محتوای مشابه می‌گردند به پیج شما جذب کنید. تنوع در انواع محتواها مهم است. علاوه بر نمونه کارها، می‌توانید از ویدئوها، استوری‌ها و پست‌های تصویری برای جذب توجه مخاطبان استفاده کنید.

سایر کاربران هم می‌توانند ضمن تماشای ویدیوهای Reels شما، آن‌ها را لایک کرده و زیرشان کامنت بگذارند. بنابراین این راهکاری جذاب برای به دست آوردن فالوئرهای تازه است. برای باز کردن IGTV کافی است روی آیکن ذره‌بین در پایین اپلیکیشن کلیک کنید و سپس به سراغ گزینه «IGTV» در بالای صفحه بروید. در اینجا هم قادر به مشاهده ویدیوهایی که دیگران آپلود کرده‌اند خواهید بود و هم می‌توانید ویدیوی خودتان را بارگذاری کنید.

اگر فکر می‌کنید به صورت کامل از چم و خم اینستاگرام باخبر نیستید یا می‌خواهید از سیر تا پیاز کار با این شبکه اجتماعی را بدانید، در این مقاله به آموزش اینستاگرام به مفصل‌ترین شکل ممکن می‌پردازیم. تمامی نیاز هایی که برای ساخت و طراحی پست‌ ها، استوری، کاور ریلز اینستاگرامی لازم هست به شما آموزش داده می شود و تیم پشتیبانی همیشه در کنار شما خواهد بود. ما سعی کردیم از کلی گویی و مواردی که برای طراحی بدرد شما نمی خورد پرهیز کنیم. طراحی مدرن همراه با رنگ بندی جذاب می تواند جذابیت کالای دیجیتال را دوچندان کند. طراحی پست اینستاگرام برای پیج تکنولوژی این دوره، می تواند شما را در طراحی این پست ها راهنمایی کند . ایجاد طرح های خلاقانه به همراه رنگ بندی مناسب برای پیج های کافی شاپ می تواند آرامش را حتی در پیج هم به همراه داشته باشد!

شما باید فتوشاپ را یاد بگیرید تا بتوانید با خلق تصاویر جدید در اینستاگرام پیشرفت کنید. در واقع وقتی کاربران ببینند شما برای تولید و تهیه تصاویرتان وقت می گذارید به شما اعتماد می کنند. فتوشاپ انقدر دنیای بزرگی دادر که هرچقدر آن را یاد بگیرید باز هم مباحثی وجود دارند که از آن بی خبرید. پس باید بدانید که فتوشاپ بسیار کاربردی است و اگر یک ویرایشگر حرفه ای برای بنر پست های اینستاگرام نیاز دارید می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

ممکن است شاهد نمایش یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه باشید. اندکی صبر کنید تا پست بازگذاری شود. اپلیکیشن اینصستاگرام را روی همان دستگاه باز کرده و پستی که می‌خواهید بازنشر کنید را بیابید. اگر می‌خواهید یک فیلتر به ویدیو اضافه کنید و Next را بزنید.

با استفاده از گزینه جستجو در بالا می‌توانید به دنبال پیام‌های دریافتی از یک کاربر خاص یا کلمات کلیدی و جملات مشخص بگردید. روی هر پیغامی که می‌خواهید بزنید تا صفحه مکالمات باز شود و سپس می‌توانید از بخش اختصاص یافته به متون و دکمه‌های مدیا برای ارسال پاسخ استفاده کنید. حالا اینباکس پیام‌های شما به نمایش درمی‌آید که به ترتیب از آخرین پیام‌ها تا قدیمی‌ترین پیام‌ها فهرست شده‌اند. پیام‌هایی که هنوز خوانده‌ نشده‌اند، با نقطه‌ای آبی‌رنگ نمایش داده می‌شوند. سعید آقانوری، دانش آموخته کارشناسی ریاضی است. وی به همراه سابقه 8 سال کار در زمینه طراحی‌های فتوشاپ و به طور اختصاصی به صورت 5 سال طراحی در زمینه سوشال مدیا را دارد.

همکاری با اینفلوئنسرها یا برندهای مرتبط می تواند به افزایش ترافیک و درآمد شما از طریق طراحی پست های اینستاگرام کمک کند. این همکاری ها می تواند به صورت تبادل محتوا، معرفی محصولات یا خدمات باشد و منجر به افزایش شناخت مخاطبان از برند شما شود. ایجاد پست هایی با محتوای آموزشی، تجربیات شخصی و نظرات کارشناسی می تواند مفید و جذاب باشد. همچنین، این محتوا باید متناسب با نیازها و علایق مخاطبان هدف شما طراحی شود تا در جذب و حفظ مخاطبان موثر باشد. اگر یک کسب و کار اینترنتی دارید، میان قرار دادن محتوای ساده با محتوای خلاقانه و حرفه ای، تفاوت های زیادی وجود دارد. از نظر اغلب افراد، محتوای حرفه ای، یک محصول خوب و حرفه ای را معرفی می کند.

نخستین پستی که می‌بینید (و ابعادی بزرگ‌تر از باقی پست‌ها دارد) یک ویدیوی Reels کاملا اتفاقی است. با کلیک روی آن فید مخصوص Reels باز می‌شود و صرفا با اسکرول کردن به سمت پایین یا بالا، ویدیوهای بیشتری مقابل چشم قرار خواهند گرفت. طراحی پست تبلیغاتی اینستاگرام با ایلوستریتور به شما این امکان را می‌دهد که خلاقیت خود را به نمایش بگذارید و مخاطبان بیشتری جذب کنید. اگر می‌خواهید مهارت‌های خود را به سطح بالاتری برسانید، پیشنهاد می‌کنیم دوره‌های جامع آموزشی سایت خانه فتوشاپ را بررسی کنید.

به پیش نمایش دوره آموزشی طراحی پست های حرفه ای و اسلایدی برای اینستاگرام با نرم افزار فتوشاپ خوش آمدید. پس از اینکه این مراحل را انجام دادید، و مدتی را صرف تمرین و طراحی پست و استوری کردید می توانید اقدام به سفارش گیری کنید. پیشنهاد مجموعه ما این است که یک پیج اینستاگرام برای خود بسازید و تمامی آیتم های آن را بر اساس یک پیج طراحی و سفارش سازی پست و استوری اینستاگرام بچینید تا بتوانید از این طریق اقدام به گرفتن سفارش کنید. همچنین می توانید در سایت های فریلنسری مثل پونیشا و کارلنسر و خیلی سایت های دیگر ثبت نام کنید و از این طریق هم سفارش بگیرید. سعی کنید در ابتدای کار از طرح های ساده شروع کنید و کم کم سراغ طرح های پیچیده تر و بزرگتر بروید. طراحی قالب اینستاگرام برای پست‌های اسلایدی به این صورت است که ده اسلاید در یک فایل طراحی شده و کاربر با توجه به محتوای مورد نظر خود می‌تواند از ده اسلاید یا کمتر استفاده نماید.

در ادامه به شما می‌گوییم که چطور باید از این قابلیت استفاده کنید. ناگفته نماند که این دستورالعمل‌ها برای اپلیکیشن‌های رسمی اینستاگرام روی iOS و اندروید نوشته شده‌اند. در این بخش از آموزش اینستاگرام توضیح می‌دهیم که چطور می‌توانید پست‌های تصویری و ویدیویی را از حساب اینستاگرام خود پاک کنید. ضمنا از این نیز خواهیم گفت که چطور می‌توانید به جای پاک کردن پست‌ها، آن‌ها را آرشیو کنید. اینستاگرام به صورت رسمی هیچ راهی برای اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوهایی که در قالب پست منتشر شده‌اند فراهم نیاورده است.

بسیاری از شرکت‌ها به دنبال همکاری با گرافیست‌ها هستند تا محتوای متناسب با نیازهای خود را ایجاد کنند و این محتوا را از طریق پیج‌های اینستاگرام خود منتشر کنند. این نوع همکاری‌ها نه تنها به گرافیست‌ها فرصت تبلیغ خدمات خود می‌دهد، بلکه درآمد نیز فراهم می‌کند. به طور خلاصه، طراحی پیج اینستاگرام می‌تواند یک منبع درآمد پایدار و جذاب برای افراد با استعداد گرافیکی باشد. اولین چیزی که وقتی وارد پیج اینستاگرامی می شوید شما را جذب خود می کند دیزاین و گرافیک پیج است.

وقتی درون یک استوری تگ می‌شوید، پیامی دایرکت به دست‌تان رسیده و این موضوع را به اطلاع می‌رساند. اگر اکانتی که شما را تگ کرده عمومی باشد و اجازه اشتراک‌گذاری محتوای خود را بدهد، یک لینک درون این پیام دایرکت مشاهده خواهید کرد. برای بازنشر این استوری درون استوری خودتان، روی گزینه Add This to Your Story بزنید و سپس گام‌های بخش قبلی را دنبال کنید. پست حالا در محیط ساخت استوری اینستاگرام ظاهر می‌شود و می‌توانید آن را با گیف‌ها، متن‌ها و موسیقی‌های معمول شخصی‌سازی کنید. یک کپشن بنویسید، افراد مرتبط را تگ کنید، لوکیشن را اضافه نمایید و انتخاب کنید که می‌خواهید ویدیو را در فیسبوک یا توییتر نیز به اشتراک بگذارید یا خیر.

در صورت تمایل، امکان استفاده از اموجی‌ها هم مهیا است. ایشان تجریه فعالیت با عنوان دبیر و مدرس ریاضی در مدارس به صورت رسمی، طراح شرکت موشن گورو، طراح شرکت کسب از نت و طراح اساتید بزرگی همچون محمدفاضل، حامد اسماعیلی و صالح آتشی و رضا پیروز و… است. استاد مسلط به کار و از مقدماتی تا پیشرفته آموزش می دهد. الان می‌تونین استارت کارخود را بزنید و با ما شروع کنید. امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. شما می توانید چنین تمپلیت هایی را سریع طراحی کنید.

جذب مخاطب باارزشی كه در نهایت با پرسونای برند شما هم جهت باشد، یك ارزش آفرینی دو طرفه می باشد. چرا كه كاربران بسیاری می توانند از محتوای شما استفاده كنند و در این میان قسمتی از آن ها باتوجه به نیاز خود از خدمات برند شما استفاده می كنند. هرچه محتوای یك پیج جذاب تر و اصولی تر تولید شود، تعامل فالوورها بیشتر شده و بیشتر دیده می شود. وقتی یك كاربر جدید با محتوای پست ها، تعداد لایك ها و كامنت های شما مواجه می شود، به فالو كردن صفحه شما ترغیب می شود. اینستاگرام ابزارهایی برای بلاک یا گزارش کاربرانی که قوانین را نقض می‌کنند، ارائه می‌دهد.

لااقل برای ابتدای کار شما می توانید از نسخه های پایین فتوشاپ مثل ورژن های سال ۲۰۱۶ استفاده کنید که بسیار سبک و روان هستند. در کل برای کار با این نرم افزار که ساده و روان بتوانید از محیط بهره ببرید رم سیستم حداقل ۸ گیگ و گرافیک ۲ را داشته باشد. داشتن هارد SSD‌ هم به عملکرد نرم افزار فتوشاپ کمک می کند.

در پایین تاریخچه جستجوها روی View All کلیک کنید. به پایین اسکرول کنید تا به گزینه View Account Data برسید. حالا گزینه Clear Search History (روی آیفون) یا Search History (روی اندروید) را انتخاب کنید. حالا می‌توانید در لیست دوستان پیشنهاد اسکرول کنید یا زیر بخش Invite to Video Chat، نام دلخواه را وارد نمایید. هر متن، گیف، استیکر یا موزیکی که می‌خواهید را به استوری اضافه کنید. حالا می‌توانید پیام خود را در نوار مخصوص به متون تایپ کنید.

برخی افراد که به‌دنبال توسعه روابط اجتماعی و حرفه‌ای خود هستند، نیاز به آموزش دارند. این افراد باید یاد بگیرند چگونه با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنند، محتوای جذاب ایجاد نمایند و از ابزارهای اینستاگرام برای تقویت شبکه مورد نظر استفاده کنند. اینستاگرام از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که شامل خانه (نمایش پست‌ها و استوری‌ها)، جستجو (برای کشف محتوا و کاربران جدید)، پلاس (برای افزودن محتوا) و پروفایل (نمایش و مدیریت حساب کاربری) می‌شود. این بخش‌ها ساختار اینستاگرام را ساده و کاربرپسند کرده‌اند.

برای جستجوی یک تگ، با یا بدون علامت هشتگ (مانند #خوزستان یا خوزستان) سرچ کنید. بعد از تایپ کردن عبارت تگ مورد نظر، می‌توانید یا لیستی که به صورت اتوماتیک از برجسته‌ترین نتایج به دست می‌آید را از نظر رد کنید یا روی تب Tags بزنید تا نتایجی که تگ نیستند از فیلتر عبور کنند. اگر لازم است، با دو انگشت ابعاد تصویر را تغییر دهید تا به صورت کامل صفحه را پر کند. وقتی آماده بودید، گزینه Done را بزنید تا متن نهایی شود و کیبورد از روی صفحه محو گردد.

روی پستی که می‌خواهید پاک کنید بزنید تا باز شود. اگر هنوز این المان تصویری را نمی‌بینید، روی علامت X زده و اندکی بیشتر منتظر بمانید تا فالوئرها استوری شما را تماشا کنید. بعد از اندکی سپس، گام‌های بالا را تکرار کنید. گزینه Dark را بزنید تا خطوطی مشکی‌رنگ دور نام خالق پست شکل بگیرد.

نه تنها شما بلکه تمامی مردم در مواجهه با چنین فروشنده هایی همین حس را دارند و از خرید کردن منصرف می شوند. علت فروش پایین خیلی از این مغازه دارها هم همین است. البته دلایل زیادی بر میزان فروش یک فروشگاه یا کسب و کار تاثیر دارد که هر کدام می تواند به نوعی تاثیرگذار باشد.

در صورت دلخواه می‌توانید تصویر کاور هایلایت را شخصی‌سازی کنید. برای این کار روی Edit Cover بزنید و با تایپ هر عبارتی زیر کاور، نامی برای هایلایت خود برگزینید. اگر نامی وارد نکنید، هایلایت مورد نظر به صورت پیش‌فرض با نام «Highlights» نمایش داده می‌شود. در اپلیکیشن اینستاگرام، روی آیکن پروفایل خود در منوی پایینی بزنید.

هدف ما رفع چالش های شما در کلمات کلیدی پرجستجوی تکنولوژی و فناوری روز می باشد. لرن پارسی مخاطب را در اولویت اول خود قرار خواهد داد. شیوه های بسیاری برای شروع به كار و یادگیری این برنامه وجود دارد.

برای ادامه کار، گزینه Create Room as را بزنید. در گوشه بالا سمت چپ، دکمه Minimize به شکل مربعی درون مربعی دیگر تعبیه شده که ویدیو چت را پنهان و ادامه دادن روند گشت‌وگذار در اینستاگرام را امکان‌پذیر می‌کند. اگر به سراغ وب‌سایت اینستاگرام رفته‌اید، به محض ورود به حساب کاربری خود نوار جستجو را در بالای فید مشاهده خواهید کرد. به این ترتیب گالری تصاویر موبایل شما درون اپلیکیشن اینستاگرام باز می‌شود.

یک پست اینستاگرام می‌تواند با استفاده از طراحی جذاب و متناسب با محتوا، احساسات و ارزش‌های برند را به شکل بصری منتقل کند. طراحی مناسب پست‌ها باعث ایجاد ارتباط مستقیم و تعاملی با دنیای کاربران می‌شود و به شرکت‌ها و فردی که پشت برند هستند، فرصتی را فراهم می‌کند تا افکار و ایده‌های خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارند. در دوره آموزش طراحی پست و استوری اینستاگرام ، ما سعی کردیم تمام نکاتی که بتوانید همچین محتوایی را در محیط فتوشاپ بسازید به شما علاقه مندان و همراهان سایت روپیک آموزش دهیم. حتما لازم نیست که همه فتوشاپ را بلد باشید و در این زمینه یک متخصص حرفه ای باشید. کافی است همراه ما باشید تا با استفاده از تجربیات ما و مهارتی که با این آموزش ها بدست می آورید بتوانید برای پیج خود و یا دیگران پست و استوری طراحی کنید.

هرچقدر از نظر ظاهری و گرافیکی بتوانید قوی تر عمل نمایید، شانس موفقیت بیشتری نیز خواهید داشت. هایلایت‌ها اساسا استوری‌هایی هستند که شما آن‌ها را در بالای پروفایل اینستاگرام خود و برای مدت زمانی نامحدود پین می‌کند. هر کدام از استوری‌هایی که پست می‌کنید، برای ۲۴ ساعت در فید فالوئرها نمایش داده شده و سپس ناپدید می‌شوند. برای پاسخ دادن به پیام با یک تصویر یا ویدیو، روی Camera در باکس پیام بزنید.

در ادامه این آموزش اینستاگرام به آموزش این مورد خواهیم پرداخت. اکثر مخاطبان پیش از فالو کردن یک پیج در این شبکه اجتماعی، نگاهی کلی به پروفایل آن پیج می اندازند. در صورتی که طراحی پیج اینستاگرام حرفه ای باشد، شانس فالو شدن آن توسط مخاطبان بیشتر می شود. شما باید لی اوت پیج اینستاگرام را با در نظر گرفتن مخاطب یا پرسونای هدف خود، انتخاب کنید. اینفلوئنسرها برای تبلیغات برندها و محصولات یا خدمات نیاز به آموزش‌های تخصصی دارند. آن‌ها باید روش‌های کار با الگوریتم‌های اینستاگرام، تولید محتوای جذاب و مؤثر، جذب فالوورهای واقعی و تعامل با مخاطبان را بیاموزند.

همچنین باید در زمینه مدیریت پیج و استراتژی‌های بازاریابی آنلاین آموزش‌های لازم را دریافت کنند. در این بخش از دوره، می‌آموزید اصول طراحی پست‌های اسلایدی اینستاگرام را، به‌طور خاص چگونه می‌توانید پست‌های اسلایدی در این سبک را ایجاد کنید. این نوع پست‌ها به طور گسترده در صفحات آموزشی استفاده می‌شوند. از طریق این سبک طراحی‌ها، می‌توانید ایده‌های خوبی را از صفحات آموزشی دیگر دریافت کنید.

استفاده از المان‌های گرافیکی منظم، خوانا و جذاب می‌تواند به بهبود تجربه کاربری کمک کند. در کل این مقاله مناسب صاحبان کسب وکاری که دوست دارند خودشان کار تولید محتوا و طراحی پست و استوری های خود را انجام دهند و همچنین ادمین ها می باشد. پس با ما در ادامه همراه باشید. در این مقاله، ۷ چیدمان اینستاگرام جذاب و محبوب را برای طراحی پیج کاری به شما معرفی کردیم. شما می توانید کار طراحی پیج را به سرویس های دیجیتال مارکتینگ بسپارید.

این پست فورا درون کالکشن پیش‌فرض All Posts شما ذخیره می‌شود و هیچ کار دیگری از طرف شما نیاز نیست. اگر می‌خواهید پست را درون کالکشنی متفاوت ذخیره کنید، تا زمانی که گزینه Save to Collection در پایین پست به نمایش درمی‌آید روی آن بزنید. به گوشه پایین سمت چپ استوری نگاه کنید.

ویژگی نوت اینستاگرام یکی از ابزارهای جدید این اپلیکیشن است که به کاربران این امکان را می‌دهد که پیام‌های کوتاه و یادداشت‌های سریع را به دنبال‌کنندگان خود ارسال کنند. این ویژگی برای به‌روزرسانی سریع اطلاعات، اطلاع‌رسانی از تغییرات و ارائه نکات مهم به مخاطبان طراحی شده است. تیک آبی اینستاگرام یک نشان رسمی است که اعتبار حساب‌های کاربری را تأیید می‌کند. این ویژگی برای حساب‌هایی که به نمایندگی از افراد مشهور، برندهای معتبر، نهادهای رسمی یا سازمان‌ها ایجاد شده‌اند، در نظر گرفته می‌شود. هدف اصلی تیک آبی جلوگیری از جعل هویت و تأیید اصالت حساب‌هاست. به طور کلی، حساب‌هایی که به دلیل محبوبیت، شناخته‌شدن یا اهمیت عمومی در معرض خطر تقلب یا تقلید قرار دارند، واجد شرایط دریافت تیک آبی هستند.

اینستاگرام امکان پست کردن یک هایلایت از درون پروفایل را مهیا کرده است. بعد از انتشار، هایلایت درون پروفایل شما به نمایش درخواهد آمد. تا زمانی که خودتان به صورت دستی یک هایلایت را از پروفایل پاک نکنید، برای همیشه به نمایش درخواهد بود. ضمنا درست مانند استوری‌ها، می‌توانید ببینید که چه کسی هایلایت‌های شما را تماشا کرده است. برای آنبلاک کردن اکانت، به پروفایل او بازگشته و از طریق دکمه Menu، به سراغ گزینه Unblock بروید. بعد از این تصویر پروفایل شخص مقابل شکلی اندک شفاف به خود می‌گیرد و استوری‌های او در پایان فید شما نمایش داده می‌شوند.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام